اسباب بازی فقط توی توی TOY TOY عروسک، ربات و شخصیت کارتونی > رباتیک

این ربات در ابعادی حدود 17×16 سانتی متر و ساخته شده از پلاستیک با کیفیت، دارای یک صفحه.. با خرید ربات‌های اسباب بازی برای کودک خود می‌توانید معنی فناوری را به خود کودک بفهمانید و خلاقیت را در وجود او پرورش دهید. یک ربات اسباب بازی ممکن است انواع مختلف و قابلیت‌های متفاوتی داشته باشد اما معمولا همگی به صورت خودکار حرکت می‌کنند. امروزه تکنولوژی بخش مهمی از زندگی انسان را شامل شده و در تمام زمینه‌ها از جمله طراحی و تولید اسباب بازی‌ها ریشه دوانده است. برای اینکه از همان کودکی فرزندان خود را با تکنولوژی آشنا کنید بایستی اسباب بازی‌هایی برای آنها خریداری نمایید که مطابق با تکنولوژی روز باشد. از طرفی کودکان امروزی افراد باهوشی هستند و معمولا با اسباب بازی‌های ساده راضی نمی‌شوند.

  • امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و تولید انواع مختلف ربات های اسباب بازی ، ربات دایناسور نیز به تدریج طرفداران خاص خود را پیدا کرد و باعث شد که با خرید آن طعم دوران هیجان انگیز و متفاوت ژوراسیک را برای کودکان و نوجوانان شبیه سازی کند.
  • به همین دلیل انواع ربات‌ها می‌توانند نیازهای این دسته از کودکان را به راحتی برآورده کنند.
  • رشد مهارت های فیزیکی توأم با مهارت های ذهنی و توانایی های مغزی باید مد نظر قرار بگیرد.
  • مورد آخر توانایی تیراندازی توسط برخی از ربات‌هاست که حس هیجان در کودکان مخصوصا پسربچه‌ها را برمی‌انگیزد.
  • کودکان به وسیله این ربات اسباب بازی یاد می گیرند که با اطرافیان خود دلسوز، همدل و مهربان باشند.

این اسباب بازی ها در دهه های اخیر به تولید انبوه رسیده اند و از جدیدترین اسباب بازی های روز دنیا هستند که همواره مدل های بهتری از آن ها روانه بازار می شود. بچه های امروزی دیگر با اسباب بازی های ساده ی قدیمی سرگرم نمی شوند و احساس رضایت پیدا نمی کنند. تکنولوژی جزء جدا نشدنی زندگی انسان امروزی است و پای خود را به جهان اسباب بازی ها نیز باز کرده است. این آدم آهنی اسباب بازی وسیله‌بازی جنگی است و به‌همراه خود سلاح و سپر هم دارد تا بتواند هیجان یک نبرد را برای کودکان فراهم سازد.

اسباب بازی ربات کنترلی دارای قابلیت چرخش سر و حرکت دست و پا میباشد. مانند آدم آهنی اسباب بازی، ربات‌های کنترلی، عروسک‌های سخنگو که قابلیت حرکتی دارند، اسباب بازی‌های تبدیل شونده، ربات‌های انسانی، ربات اسباب بازی سگ و هر اسباب بازی که حرکت و افکت صوتی داشته باشد. این ربات‌ها دارای کنترل از راه دور مختلف هستند که بروی هر یک دارای کلیدهای است که با فشار هر یک ربات حرکت خاص انجام می‌دهد و کودک سرگرم می‌شود. ربات اسباب بازی هوشمند از آن دسته اسباب بازی‌ها هستند که برای هر کودکی می‌تواند جذاب باشند.

بر اساس جنسیت

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه محصولات آرتی کالا طیف وسیعی از ربات اسباب بازی را مشاهده و جزئیات آن‌ها را بررسی کنید و بهترین گزینه را متناسب با علایق و بودجه مورد نظر تهیه کنید. سگ راهرو و پشمالو موزیکال اسباب بازی یک سگ بامزه و جذاب برای بازی و سرگرمی کودکان 2 سال به بالا است که بصورت هوشمند و سنسوری می باشد. این ربات‌های اسباب‌بازی می‌توانند به بچه‌ها کمک کنند مهارت‌های شناختی مانند تفکر انتقادی و حل مسئله را بیاموزند و در عین حال از جمع‌آوری و کارکرد آن‌ها لذت ببرند. در این نوشته سعی شده است بهترین اسباب‌بازی‌های روباتی موجود در بازار که مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته اند و تناسب سن، ایمنی، ارزش آموزشی آن ها ارزیابی و مشخص شده را به شما معرفی کنیم. در صورت تمایل به خرید ربات هوشمند و انواع های دیگر این اسباب بازی به صورت حضوری ، فروشگاه نیماپروداکت پذیرای شما خواهد بود و در داشتن بهترین خرید شما را همراهی خواهیم کرد.

ماشین تبدیل شونده کنترلی لامبورگینی

گزینه‌های بسیار بیشتری از یک فروشگاه فیزیکی را در مقابل خود ببینید. ربات‌ها این امکان را برای فرزند شما مهیا می‌کند تا گام به گام با تکنولوژی، مزایای آن و با مفهوم هوش مصنوعی آشنا شوند. شما میتوانید از لینک های روبه رو اپلیکیشن فروشگاه را دانلود کنید. جهت خرید حضوری در روزهای جمعه لطفا قبل از مراجعه ، تماس حاصل فرمایید. اینها مهارت هایی هستند که ممکن است در مدارس آموزش داده نشوند، اما فرزندان شما آنها را از طریق ربات یاد خواهند گرفت. هر چه سن کمتر باشد، توانایی یادگیری بیشتر است و این مسئله والدین را وادار به یک سرمایه‌گذاری برای کودکشان می کند و آن ها را در کشف استعداد کودک خود کمک می کند.

ربات اسباب بازی برای حرکت به انرژی نیاز دارد، که با توجه به خلاقیت سازندگان، از روش های مختلفی برای رسیدن به این هدف استفاده می‌شود. راه‌هایی که در عین جذابیت برای کودکان عامل ایجاد خلاقیت نیز می‌باشند و به نوعی بی خطر و امن هم هستند. به طور مثال در برخی از این ربات‌ها انرژی مورد نیاز از محلولی از آب نمک تهیه می‌شود . بسیاری دیگر از پنل‌های کوچک خورشیدی جهت شارژ باتری این ربات‌ها استفاده کرده‌اند و بسیاری روش‌های خلاقانه دیگر که راهی برای تفکر و شکوفایی استعدادهای فرزندانمان می‌باشد. ربات چرخشی مدل 66781، یک اسباب بازی موزیکال و چراغدار جذاب است.

کافیه نازش کنی و دست بزنی تا واکنش هاشو ببینی.این سگ رباتیک بامزه بهترین هدیه تولد برای کودکان 4 سال به بالاست. در این دسته برای هر سن و سالی اسباب بازی مهیجی وجود دارد و حتی برای نوجوانان و بزرگسالان که به اسباب بازی‌های رباتیک علاقه‌مند هستند. با کمی جستجو و مشاهده عکس ربات اسباب بازی در این دسته‌بندی احتمالا اسباب بازی هیجان انگیز خود را خواهید یافت.

شما می‌توانید باکیفیت‌ترین و بهترین انواع ربات اسباب بازی را از فروشگاه ماتیلوس خریداری کنید. از اسباب بازی های جدید و بسیار مورد علاقه کودکان، ربات اسباب بازی کنترلی و ربات باطری خور است. این اسباب بازی دارای طراحی و جنس بسیار فوق العاده است که حس اسباب بازی در حد بالا را به مخاطب القاء می کند. این ربات ها بر اساس مدل ، اندازه و میزان کارایی و فرمان پذیری دارای قیمت های متفاوتی می باشند. اسباب بازی ربات بازی موزیکال winfun، دارای یک قلب موزیکال در بدن ربات بازی، چرخ دنده های رنگی، چشم و دست متحرک میباشد.

اسباب بازی های هوشمند و رباتیک برای کودکان عصر تکنولوژی و پیشرفت های فناوری میتواند گزینه ای بسیار ایده آل به عنوان خرید اسباب بازی کودک باشد. ربات اسباب بازی کارکردهای فراوانی در زندگی آینده ما خواهند داشت و اهداف بزرگی را انجام می دهند. با تبدیل کردن ربات به عضو افتخاری خانواده، بهترین شروع زندگی را به فرزندتان بدهید.

که قابلیت چرخش و حرکت دارند و ربات هایی مانند ربات تبدیل شونده اسباب بازی، اسباب بازی ربات های مبدل کنترلی ،ربات‌های انسان نما و هر اسباب بازی که قابلیت جابه جایی و پخش صوت داشته باشد، در دسته ربات های کنترلی قرار می گیرند. اسباب بازی ربات کنترلی فوتبالیست قابلیت چرخش سر،سر خوردن، شوت کردن ، راه رفتن است. این ربات های اسباب بازی از راه دور با ریموت کنترل قابل هدایت و کنترل هستن.این ربات ها با داشتن برنامه ریزی های مختلف می تونن بچرخن به عقب و جلو حرکت کنن و توپ رو شوت کنن. ربات اسباب بازی از دسته گروه‌های جذاب فروشگاه اسباب بازی کیدبی تویز می‌باشد بدلیل داشتن اسباب بازی های هوشمند و حرکتی که هر کسی را به شور می‌آورد. این دسته از جمله گروه‌ های این سایت است که برای افراد بزرگسال نیز جذاب است.