نگاه اول انقلاب Masterverse Motherboard


Mattel Creations 12 Days of Fandom برای سال 2023 بازگشته است، و ما خوشحالیم که با اولین نگاه کاملاً جدید Masters of the Universe: Revolution Masterverse Motherboard به شروع آن کمک می کنیم!

قدرت جدیدی در Eternia وجود دارد و مادربرد به Mattel Creations می آید. این مدل کاملاً جدید مادربرد در SDCC 2023 معرفی خواهد شد و سپس از طریق Mattel Creations در دسترس خواهد بود. جزئیات را بررسی کنید:

مادربرد به ،وان یک نیروی مهیب در برابر Masters به ​​مبارزه می پیوندد که بر فرو بردن اترنیا در تاریکی قریب الوقوع تمرکز دارد. مادربرد که به ،وان رابط هورداک در اترنیا عمل می کند، یک هوش مصنوعی حساس قدرتمند است که از قدرت های نانو ویروس خود برای دستکاری ،تور و افراد اترنیا استفاده می کند، زیرا او قصد دارد سیاره را به دام بیاندازد، و Grayskull، به ،وان جایزه ای برای هورداک.

این فیگور اکشن Masters of the UniverseTM MasterverseTM MotherboardTM زن بالدار مک،کی را که نشان The Evil Horde را دارد با قد بیش از 12 اینچ زنده می کند. مادربرد در “شکل واقعی” خود بی،ه قابل توجهی را با بال های چند پری که تا 24 اینچ عرض دارند بیان می کند. رهبر فرقه کلاه دار با 30 نقطه بیان و جزئیات معتبر از محتوا طراحی شده است. یک پایه نمایش برای نمایش این شکل گنجانده شده است.

دسترسی: غرفه ،ده فروشی Mattel San Diego Comic Con, Mattel Creations تاریخ پخش زنده SDCC: 23/7/19 در غرفه باز
قیمت: 65.00 دلار (به علاوه حمل و نقل در Mattel Creations)
تاریخ پخش Mattel Creations Go Live: 7/21/23 ساعت 9 صبح به وقت PST

یادداشت های تیم متل:

این تیم مفت، است که اولین شکل 12 اینچی Masterverse خود را ارائه دهد. اگرچه مادربرد در Revelation ظاهری کوتاه داشت، اما می‌تو،د منتظر باشید تا این شخصیت با صداپیشگی مگ فاستر در سال آینده نقش اصلی را در سریال Revolution بازی کند.

برای ،، که شرکت می کنند شرکت کمیک سن دیگوn امسال:

  • ما مخفیانه 200 پوستر را که توسط کوین اسمیت، مجری برنامه انقلاب امضا شده بود، در مجموعه‌ای تصادفی از مادربردهای موجود برای ،ید در فروشگاه پنهان کرده‌ایم. شکار مبارک!

این شکل فوراً مرکز نمایشگر MOTU Masterverse شماست. بنابراین، برای اطلاعات بیشتر با Mattel Creations همراه باشید. شما نمی خواهید این رقم را از دست بدهید!

*با تشکر از Mattel برای ارسال این شکل مادربرد برای ما


منبع: http://thefwoosh.com/2023/07/mattel-masters-of-the-universe-revolution-masterverse-motherboard-first-look/