موساسوروس (پاپ) – وبلاگ اسباب بازی دایناسور


شما می تو،د با ،ید دایناسورها از طریق این لینک ها از وبلاگ ،اب بازی دایناسور حمایت کنید ای بی و آمازون.

صمیمانه از Happy Hen Toys برای ارائه این نمونه بررسی تشکر می کنم.

پاپو موساسوروس در نمایه سمت چپ

بیشتر موساسوروس ،اب بازی ها در 8 سال از آن زمان تولید شده اند دنیای ژوراسیک نسبت به کل تاریخ قبلی صنعت ،اب بازی. ا،ر این ،اب‌بازی‌ها تحت تأثیر طراحی JW قرار گرفته‌اند، با میخ‌هایی در سرتاسر پشت، حفره‌هایی در سرتاسر سر و دمی قدیمی. اما تعداد کمی نیز وجود داشته‌اند که از آزادی‌های هیولایی استودیو یونیورسال اجتناب می‌کنند و در عوض تلاش می‌کنند تا حیوان را همانطور که بوده بازسازی کنند. این نسخه جدید از Papo یکی از نسخه‌های اخیر است، اگرچه همانطور که خواهیم دید، اشتباهات زیادی را مرتکب می‌شود.

پاپو موساسوروس نمایه سمت چپ با دهان باز

با در نظر گرفتن وضعیت کمی انحرافی، این رقم 32 یا 33 سانتی متر (بیشتر در 25 سانتی متر در یک خط مستقیم) اندازه می گیرد. با توجه به تنوع در موساسوروس در نمونه ها، این می تواند در حدود 1:40 برای یک فرد بزرگ، یا 1:35 برای یک نمونه معمولی تر کار کند. سر و دم آن به سمت چپ چرخانده شده است، با خم شدن جزئی نوک دم به سمت راست، که نشان دهنده چرخش سریع است، شاید در جستجوی طعمه یا به ،وان بخشی از مراسم جفت گیری. اندام‌ها همگی در یک زاویه کم قرار گرفته‌اند، که نشان می‌دهد در حالی که سر و دم تمام کار را انجام می‌دهند، در حال تثبیت هستند.

نمای پشتی پاپو موسازاروس

سر و پشت به رنگ خا،تری تیره با برخی از هایلایت های قهوه ای تیره و رنگ مایل به زرد است، در حالی که ،مت زیرین خا،تری روشن تر است. رنگ مایل به زرد، آرواره ها را نیز خط می کشد، با نوارهای متناوب خا،تری تیره که روی لب ها می گذرد («لب» در اینجا به م،ای گسترده استفاده می شود). فلس‌ها در این اندازه بزرگ‌تر از آن چیزی هستند که ما انتظار داریم، و از نزدیک با چین و چروک‌های فراوان ،یب می‌شوند و این را شبیه حیو، می‌کنند که برای حرکت در آب تلاش می‌کند. اما همین ویژگی‌ها اگر از فاصله یک متری یا بیشتر به آن نگاه کنید، تصور یک بافت قابل قبول را ایجاد می‌کند. سر کمی اغراق آمیز است، اما تقریباً شکل درستی دارد، سوراخ های بینی و چشم ها هر دو در موقعیت های قابل قبولی قرار دارند.

سر پاپو موسازاروس

فک مفصلی است که اجازه می دهد نگاه دقیقی به دهان داشته باشید. این شکل دارای 13 دندان (R) یا 14 (L) در هر دندان، مجموعاً 15 (L) یا 16 (R) در پیش فک بالا و 9 دندان در هر ناخنک (سقف دهان) است. در حالی که شمارش نامتقارن دندان‌ها در شکارچی که به طور معمول دندان‌هایش را در برابر طعمه‌ای در حال مبارزه از دست می‌دهد، من را شگفت‌زده نمی‌کند، من انتظار داشتم شکاف‌های آشکاری در ردیف دندان‌ها وجود داشته باشد، و در اینجا هیچ شکافی وجود ندارد. بیشتر دندان ها به طور مرتب رنگ شده اند، اما تعدادی از آنها لکه دار و نامشخص هستند.

کام پاپو موساسوروس و فک بالا
پاپو موساسوروس فک پایین

نیم تنه به خوبی شکل گرفته است که منع، کننده ارتفاع های مختلف است موساسوروس مهره‌ها و مقدار معقولی عضل، روی کتف قرار گرفته و آن را به اندام، قفسه سینه و مهره‌ها متصل می‌کند. یک باله پشتی تقریباً ،ه مانند در پشت وجود دارد. ما هیچ مدرکی برای باله پشتی در موزاسورها نداریم. غیرممکن نیست که آنها آنها را داشته باشند، اگرچه با توجه به اینکه ما فسیل هایی از پوست صورت، لوب های باله دمی و سایر بافت های نرم داریم، اما نشانه هایی از باله پشتی وجود ندارد، فکر می کنم بعید است. گفتنی است، هرچه حیوان حرکت خود را به دمش محدود کند، باله پشتی مفیدتر می شود. موساسوروس احتمالاً از دمش بیشتر از اجدادش استفاده می‌کرده و کمتر به موج‌های کل بدنش تکیه می‌کرد. همچنین ضربات دستگیره ای در ردیف هایی در امتداد پشت و پهلو وجود دارد. اینها هیچ م،ای بیولوژیکی ندارند و احتمالاً برای جالب‌تر ، مدل برای بررسی و رسیدگی به آن اضافه شده‌اند. بدون جزئیات اضافی، آیا حتی یک رقم پاپو خواهد بود؟

بالاتنه و باله پاپو مواساروس

باله‌ها من، به نظر می‌رسند، اگرچه احتمال یک لبه دنباله‌ای یکپارچه به جای این گوش ماهی اردک‌مانند بیشتر است. احتمالاً این نیز مجوز هنری برای افزودن علاقه بصری است.

دم در نمایه خوب به نظر می رسد، اما مانند پاپو 2019 اسپینوزاروس، آناتومی زیرین آن چندان منطقی نیست. میزان پیچش در ستون مهره ها در حیو، که به حرکت مبتنی بر دم متکی است غیرممکن است. مهره ها به درستی به سمت لوب پایینی دم ادامه می دهند، برخلاف آنچه در ،ه ها می بینیم. ما لوب های دمی بالایی داریم که از اقوام مانند حفظ شده اند پروگناتودون، و تقریباً به این شکل هستند. با این حال، آن‌ها از بافت‌های همبند نسبتاً انعطاف‌پذیر ساخته شده‌اند که توسط همان فلس‌های کوچکی که بقیه بدن را پوشانده بودند، پوشانده شده‌اند. به عبارت دیگر، آنها شبیه باله پشتی در همین شکل هستند. در عوض، این لوب باله دمی پرتوهایی مانند پرتوهای ماهی‌های اکتینوپتریژین و کولاکانت را نشان می‌دهد. پرتوهای باله ماهی از استخوان‌های پوستی ریز به نام لپیدوتریشیا ساخته شده‌اند که در پشته‌های انعطاف‌پذیر مرتب شده‌اند و توسط غشاء و ماهیچه‌های نازک به هم متصل می‌شوند. هیچ چیز از راه دور مانند این هرگز در چهارپایان مشاهده نشده است. در واقع، همه چهارپایان شناخته شده فاقد ژن‌هایی هستند که رشد لپیدوتریشی را کنترل می‌کنند.

دم پاپو موساسور

این موساسوروس انتظارات ما از پاپو را بر هم می زند: به طور معمول، دایناسورهای آنها نادرستی قابل توجهی دارند اما بسیار زیبا به نظر می رسند، در حالی که ،ندگان دریایی آنها نادرست و نسبتاً زشت هستند. امسال دایناسورهایشان خیلی بد هستند اما خودشان موساسوروس و کرونوسوروس ظاهر نسبتا خوب این رقم دارای تمام نشانه های مجسمه ساز سئو جونگ وون است که استعداد او باعث پیشرفت شده است.

پاپو موساسوروس در مقایسه با CollecA Mosasaurus و Safari Ltd Tylosaurus

گزینه های زیادی برای وجود دارد موساسوروس، و اگر همه آنها را می خواهید، این یکی را می خواهید. اگر انتخاب‌کننده‌تر هستید، و به‌ویژه اگر به دقت بیشتر علاقه‌مند هستید، احتمالاً یکی از نسخه‌های CollectA، نسخه Favorite Co یا حتی نسخه PNSO را ترجیح می‌دهید. ترجیح من برای نسخه 2023 CollectA است که جزئیات رنگ آمیزی کمتری دارد، اما بیشتر شبیه به آن است. موساسوروس. اگر نمونه بررسی برای من ارسال نمی شد، Papo یکی هرگز در دست من نبود. اگر علاقه اصلی شما جزئیات بالا و رنگ آمیزی پیچیده است و تزئینات خیالی شما را اذیت نمی کند، خوب، ممکن است از طرفداران پاپو باشید و در این صورت احتمالاً از این چهره لذت خواهید برد.

پاپو موساسوروس در مقایسه با CollecA Mosasaurus و Safari Ltd Tylosaurus
پاپو موساسوروس با فیگور لگو برای مقیاس

شما می تو،د با ،ید دایناسورها از طریق این لینک ها از وبلاگ ،اب بازی دایناسور حمایت کنید ای بی و آمازون.


منبع: https://dinotoyblog.com/mosasaurus-papo/