مجله PlayMonster’s Craft-Tastic Nature Scavenger Hunt سرگرمی را به بیرون می برد


بهار: هیچ فصل بهتری برای بچه ها وجود ندارد که خودشان را در تمام زیبایی هایی که مادر طبیعت ارائه می دهد گم کنند. PlayMonster’s Craft-Tastic Nature Scavenger Hunt Journal فقط این فرصت را می دهد تا بچه های 6 سال به بالا را از خانه بیرون بیاورند و به یک سفر اکتشافی در خارج از منزل ببرند.

مجله بسیار ساده است. با 19.99 دلار، 32 صفحه پر از سرگرمی از شکار رفتگرها، اعلان های خلاقانه نوشتن، و فعالیت هایی با الهام از همه گونه های گیاهی و جانوری ارائه می دهد. از ترسیم دنیای اطرافشان گرفته تا جمع‌آوری تکه‌های کوچک طبیعت که می‌توانند در حیاط خلوت خود پیدا کنند، مطالب کافی در مجله شکار رفتگر طبیعت وجود دارد تا بچه‌ها را در کل فصل مشغول و درگیر نگه دارد.

سرگرم کننده ترین بخش در مورد مجله جنبه ماجراجویی است. هر صفحه شکار لاشخور بچه ها را به چالش می کشد تا چیزهای مختلف را در طبیعت بیابند و آنها را روی شکاف مربوطه خود ب،بانند. به ،وان مثال، یک شکاف می گوید “قرمز”. ماموریت کودک برای یک ساعت آینده این خواهد بود که چشم نوازترین برگ، گل یا هر چیز دیگری را پیدا کند که قرمز و به اندازه کافی کوچک باشد تا در صفحه قرار گیرد. اعلان‌های اسلات شکار روبنده می‌تواند هر چیزی از بافت («فازی») تا کیفیت («ش،ته») باشد.

بسته بندی مجله شکار رفتگر طبیعت Craft-Tastic | منبع: PlayMonster
استیکرها و صفحات فعالیت مجله Craft-Tastic Nature Scavenger Hunt | منبع: PlayMonster

به علاوه، تعداد زیادی بر،ب وجود دارد! چه ،ی استیکر را دوست ندارد؟ Craft-Tastic Nature Scavenger Hunt Journal با 521 بر،ب مختلف ارائه می شود که همه چیز از پرندگان گرفته تا برگ و خیلی چیزهای دیگر را نشان می دهد. هر صفحه از استیکرها به بچه ها پیشنهادهای بصری می دهد که آن مجموعه از استیکرها با کدام ،مت از مجله به خوبی مطابقت دارد. برخی از بر،ب‌ها به پیوستن یافته‌های طبیعت کودکان به صفحات کمک می‌کنند، در حالی که برخی دیگر به پیگیری چیزهایی که کودکان در دنیای اطراف خود می‌بینند کمک می‌کنند.

این بر،ب‌ها نه تنها برای تزئین و تعامل با مجله عالی هستند، بلکه برای هر من،ت تزئین دیگری که دل کودک شما می‌خواهد نیز عالی هستند: نوت‌بوک، کیف کتاب، لوازم الکترونیکی – شما نام ببرید!

گذراندن وقت در خارج از خانه برای رشد کودکان بسیار مهم است، اما مجله شکار رفتگر طبیعت Craft-Tastic نه تنها به کودکان کمک می کند تا از لذت طبیعت لذت ببرند – بلکه مهارت های مشاهده آنها را با به چالش کشیدن آنها برای توجه به تمام جزئیات زندگی توسعه می دهد.

پایین آوردن فرزندانتان از روی کاناپه و دور شدن از نمایشگرها نیازمند فعالیت‌های جذابی است که جنبه اکتشافی آن‌ها را باز می‌کند. Craft-Tastic Nature Scavenger Hunt مقدار زیادی ماجراجویی در طبیعت و فعالیت‌های خلاقانه را ارائه می‌دهد که دقیقاً همان چیزی است که کودک شما ممکن است برای کشف تجربه به یاد ماندنی بعدی خود در فضای باز به آن نیاز داشته باشد.


مجله CRAFT-TASTIC Nature SCAVENGER HUNT JOURNAL

با ژورنال Scavenger Hunt، جادوی طبیعت را تجربه کنید! بچه‌ها می‌توانند بیرون بروند و مواد طبیعی را جمع‌آوری کنند، سپس با استفاده از بر،ب‌ها آن‌ها را به دفتر خود اضافه کنند. این مجله دارای 32 صفحه مملو از سرگرمی های الهام گرفته از طبیعت است تا کودکان را به کاوش در طبیعت سوق دهد. بچه‌ها می‌توانند به اطراف طبیعت نگاه کنند تا موادی برای پر ، دفترچه‌هایشان پیدا کنند و…





منبع: https://thetoyinsider.com/crafttastic-nature-scavenger-،t-journal-review/