سری انیمیشن The Nacelle Co. Greenlights ‘Robo Force’ • کتاب اسباب بازی


Robo Force به سمت صفحه ای نزدیک شما می رود. | منبع: The Nacelle Co.

شرکت Nacelle در حال ساخت یک حق امتیاز است.

پس از اولین موج اکشن نیروهای Robo Force در ماه گذشته در فروشگاه های ،اب بازی تخصصی مستقل در سراسر ایالات متحده، این شرکت یک مجموعه تلویزیونی Robo Force را سبز کرد. اولین بار توسط Deadline گزارش شد، Robo Force یک سفارش مستقیم به سری دریافت کرد. تام استرن (باب اسفنجی شلوار مکعبی) و ،ین هاینایت (ترانسفورمرز: جنگ برای سه گانه سایبرترون) برای نویسندگی، تهیه کنندگی و اجرای برنامه حضور دارند.

در سال 2021، شرکت رسانه ای متنوع پشت سر گذاشت ،اب بازی هایی که ما را ساختند (نتفلی،) یک فروشگاه ،اب بازی در نزدیکی شما (Amazon Prime Video)، و آی، ها کشف شدند (Vice TV) حقوق Robo Force، یک نام تجاری ،اب بازی های ایده آل را که در ابتدا در دهه 1980 راه اندازی شد، به دست آورد.

اولین موج اکشن فیگورهای Robo Force که در دفتر The Toy Book’s Illinois دیده می شود. | منبع: جیمز زان

برایان فولک وایس، بنیانگذار شرکت Nacelle، ،مت آزمایشی این سریال را هدایت خواهد کرد نیروی روبو برای شروع فصل اول برنامه ریزی شده شش ،متی 22 دقیقه ای.

برای راه اندازی مجدد نام تجاری Robo Force، یک جفت اکشن فیگور 7.5 اینچی (Ma، 89 و Wrecker) – با مکنده های الهام گرفته از دهه 80 روی پای خود – اکنون در دسترس هستند.

در #نبض بازی بم،د و در شماره ماه آینده کتاب ،اب‌بازی درباره طیف اکشن فیگور 2023 شرکت ناسل بیشتر بد،د — کتاب ،اب بازی بزرگ. موضوعی را از دست ندهید، همین امروز مش، شوید!


منبع: http://toybook.com/the-nacelle-co-greenlights-robo-force-animated-series/