دیزنی ULTIMATES! سری 2 فانتزی هیاسینث کرگدن


سری دوم Super7 Disney ULTIMATES! با یک شرکت کننده دیگر از سمینال ادامه می یابد فانتزی. هر با،ین زیبا و شیء محبت بن علی گیتور، هیاسینت کرگدن، بزرگترین چهره دیزنی ULTIMATES تا به امروز را به ما می دهد.

زم، که این سریال معرفی شد، باید اعتراف کنم که هیاسینت برای من غیرمنتظره ترین افشاگری بود. منطقی بود که Super7 به جشن 80 سالگی ادامه دهد فانتزی، اما من حتی او را به دلیل لحظات گذرا و خوب، جثه بسیار بزرگش، چندان گزینه ای نمی دانستم. با این حال، همانطور که اغلب با انتشار یک موج جدید اتفاق می افتد، Hyacinth به ،وان مورد علاقه من در این گروه پنهان شده است. مطمئناً، رابین هود پسر من است، و هیکلش را تا حدودی دوست دارد، اما سنبل چیز دیگری است، و من فکر می‌کنم شما هنوز هم از اندازه‌ی بی‌نظیری که در دست دارید، شگفت زده خواهید شد.

جعبه این فیگور به طور قابل توجهی بزرگتر از جعبه معمولی است و نه تنها برای نگه داشتن فیگور بلکه همه لوازم جانبی/قطعات قابل تعویض شامل آن نیز لازم است. تعداد زیادی دست قابل تعویض، سه سر بزرگ، شیشه پودر و پفک، آینه، انگور، و پاهای قابل تعویض و توتو وجود دارد، بنابراین می‌تو،د در یک تعویض سریع از هیاسینث به یکی از خدمتکاران او بروید. سرها واقعاً متفاوت هستند اما موقعیت دهان: بسته، کمی باز و تا آ، باز. هر یک بسیار رسا هستند، بنابراین شما می تو،د او را به راحتی مانند خوردن انگور با شادی رقصید. البته مراقب باشید، قبل از تعویض سرها باید کاملاً آنها را گرم کنید، آنها بسیار محکم روی میخ گردن قرار می گیرند.

مفصل بسیار کاربردی است، اما طراحی او حرکت بازوها را کمی محدود می کند. من می گویم که مفاصل احساس قوی می کنند و حتی پس از حرکت دادن آنها برای گرفتن ع،، خیلی شل نشده اند، حتی اگر اصلاً اصلاً شل نشده باشند. این برای همه اکشن فیگورها مهم است، به ویژه آنهایی که در این اندازه هستند. من در واقع مفصل میان تنه را بسیار دوست دارم زیرا می تواند حرکت گردن او را تکمیل کند، به خصوص با سرهای باز. به خوبی در زیر توتوس پنهان می شود.

دیزنی ULTIMATES! لاین تنها در دو مجموعه، اشکال و اندازه های بسیار متنوعی را به ما داده است و از پینوکیو تا سنبل، طیف گسترده ای در اینجا وجود دارد. حالا او فقط منتظر شریک رقصش بن علی گیتور در سریال سه است. اگر Hyacinth y را پیش‌سفارش نکرده‌ایدشما هنوز هم می تو،د او را در BBTS دریافت کنید.

*با تشکر از Super7 برای ارسال این رقم برای یک ویژگی.

درباره نویسنده پست

وی بی

خب، من شیفته گرینلند هستم. من از مس،ه ، حیوانات، اکشن فیگورها و دیدن افرادی که برای جان خود می دوند لذت می برم.


منبع: http://thefwoosh.com/2022/12/super7-disney-ultimates-series-2-fantasia-hyacinth-hippo/