بازی دونه فروشگاه تخصصی اسباب بازی، بازی فکری و کتاب کودک

ویژگی بعدی رنگ مورد استفاده در تولید اسباب بازی است که علاوه رنگ‌بندی شاد باید از مواد غیر شیمیایی استفاده شده باشد زیرا کودک این وسایل را بسیار در دهان خود می‌کند و در صورت مناسب نبودن رنگ تأثیرات مخربی به روی کودک خواهد داشت. ویژگی بعدی جنس بدنه اسباب بازی است که حتماً باید نشکن بوده و از مواد مستحکم و با دوام تولید شده باشد. باید توجه داشت هیچ قطعه تیزی نداشته باشد و هیچ قطعه کوچکی از آن جدا نشود زیرا کودک قطعات کوچک را می‌خورند و شاید باعث خفگی کودک شود. ویژگی دیگر در این سری از اسباب بازی آموزشی بودن آن است تا کودک در زمان بازی علاوه بر سرگرمی توانای‌های خود را بالاتر ببرد و از حواس پنجگانه خود بهترین استفاده را داشته باشد تا باعث تقویت این حس شود. بازی دونه فروشگاه آنلاین تخصصی انواع اسباب بازی است که در آن تلاش کردیم به صورت هوشمندانه با ارائه دسته بندی مناسب بهترین اسباب بازی ها را با توجه به رده سنی و موضوع برای کودکان به شما پیشنهاد کنیم. در فروشگاه بازی‌دونه شما به راحتی می‌توانید با دیدن تصاویر و ویدیوهای اختصاصی از اسباب بازی ها بهترین انتخاب برای خرید اسباب بازی، خرید بازی فکری و خرید کتاب کودک را داشته باشید.

  • مهارت هایی چون استدلال، ساخت و ساز و منطق در کودک رشد کرده و افزایش می یابد.
  • میز آرایش اسباب بازی دخترانه GLAMOR MIRROR به همراه ست لوازم آرایشی و موزیکال برای بازی و سرگرمی کودکان می باشد.
  • تفنگ ساچمه ای یا همان شات گان ها ، که می توان ادعا کرد بیشترین شباهت را به سلاح گرم دارند.
  • کافیه غرفه‌ات رو ثبت کنی و محصولت رو درون غرفه‌ات بچینی تا مشتری‌ها پیدات کنن و بی‌مرز ازت خرید کنن.
  • یک بازار برای خرید و فروش محصولات مختلف با کیفیت و قیمت‌های متفاوته.

انواع ماشین اسباب بازی در مدل های مختلف و متنوع در کی کی تویز وجود دارند. انواع ماشین کنترلی، ماشین فلزی عقب کش، ماشین راهسازی، اسباب بازی ماشین بزرگ و ماکت های فلزی کلکسیونی وجودد دارند که با توجه به رده سنی کودک می توانید انتخاب نمایید. اسباب بازی پسرانه طیف متنوعی از ماشین فلزی، تفنگ و اسلحه، تیر و کمان، شمشیر، آدم آهنی، ماشین کنترلی و . برای مشاهده قیمت و خرید از فروشگاه اسباب بازی آنلاین معتبر بازار اسباب بازی، در این صفحه می توانید مجموعه ای از بهترین و جدیدترین انواع اسباب بازی پسرانهکمتر از 3 سال، از 3 تا 5 ساله، یا 5 تا 8 ساله و همچنین 8 سال به بالا را ببینید. خرید لگو اینترنتی و خرید اسباب بازی پسرانه و دخترانه را می توان از فروشگاه های معتبر و مطمئن خریداری کرد.

خرید اسباب بازی :

ما در نمایشگاه اسباب بازی سرزمین اسباب بازی در زمینه پخش اسباب بازی فعالیت میکنیم. از بهترین و مناسب ترین اسباب بازی های پسرانه که می توانید انتخاب کنید، موارد زیر است. دخترها و پسرها عاشق خاله بازی هستند و از ایفای نقش بزرگترها لذت می‌برند. دختران دوست دارند با دست خود غذا تهیه کرده و از مهمانشان پذیرایی کنند. شما می‌توانید با خرید ست آشپزخانه محیطی امن و زیبا را برای کودک خود فراهم کرده و به پرورش خلاقیت او کمک کنید.

این محصول عروسک پولیشی طرح خرگوش لباس سارافونی است که یک عروسک بسیار باکیفیت از پارچه پولیشی بسیار لطیف و نرم برای بازی و سرگرمی کودکان می باشد. این محصول عروسک پولیشی طرح بره لباس رنگی است که یک عروسک بسیار باکیفیت از پارچه پولیشی بسیار لطیف و نرم برای بازی و سرگرمی کودکان می باشد. اسباب بازی جرثقیل با دریل برقی که بصورت موزیکال و کنترلی هم می باشد و دارای 36 قطعه است. این ماشین یک اسباب بازی و سرگرمی بسیار جذاب برای کودکان می باشد. اسباب بازی ها یکی از مهم ترین و سرگرم کننده ترین وسایل بازی و تفریح برای هر فردی ودر هر سنی می تواند باشد. امروزه toys گذشته از جنبه تفریح و سرگرمی یکی از پر اهمیت ترین نیازی های کودکان جهت یادگیری و پرورش خلاقیت های نهفته آنها خصوصا از بدو تولد تا هفت سالگی میباشند .

بازی گارنت جونیور

بعد از اتصال آجرهای لگو، می توان به سادگی آن ها را از هم جدا کرد. با گذشت زمان مدل های جدیدتری از لگو هم وارد بازار می شود و با شخصیت های کارتونی متناسب می شوند. مثلا لگو از مدل بتمن، جنگ ستارگان و ایندیانا جونز به بازار ارائه شده‌اند. لگو زیردریایی بتمن و آکوامن BELA که دارای 201 قطعه لگو و 3 عدد مینی فیگور می باشد. این محصول یک ست 3 عددی از کامیون و ماشین مک کویین است که که به صورت ماشین قدرتی می باشند و درب قیمت عقب کامیون نیز باز می شود.

اسباب بازی

ما در نی نی بازار مجموعه‌ای از زیباترین‌ها را صفحه « عروسک » برای شما ارائه کرده‌ایم. لگو، اسباب بازی است که در هر زمینه ها باعث رشد و تقویت مهارت های کودک می شود. بازی لگو اصلا خسته کننده نیست و در رشد هوش کودک بسیار موثر است.