Talon (Primal Rage توسط همبازی ها) – وبلاگ اسباب بازی دایناسور


شما می تو،د با ،ید دایناسورها از طریق این لینک ها از وبلاگ ،اب بازی دایناسور حمایت کنید ای بی و آمازون.

بررسی و ع،‌ها توسط فانک، ویرایش شده توسط Suspsy

از زم، که برای اولین بار تصاویر پیش نمایشی از فیگورهای استاپ موشن مورد استفاده برای متحرک سازی دایناسورها را در بازی مبارزه ای آتاری در سال 1994 دیدم. خشم اولیه در یک مجله نینتندو، فکر کردم، “وای، آنها ،اب بازی های عالی می ساختند.” به سرعت به چند سال پیش که فهمیدم چنین ،اب‌بازی‌هایی در واقع توسط Playmates of Teenage Mutant Ninja Turtles تولید می‌شوند، و من تعدادی از آنها را مورد استفاده قرار دادم. شخصیت مورد علاقه من در بازی، و شخصیت مورد بررسی در اینجا، Talon بود که هویت طبقه بندی او فقط به ،وان “رئیس بزرگ قبیله رپتور” در کتابچه راهنمای بازی. او مشخصاً نوعی درومئوسور است که احتمالاً از آن الهام گرفته است دینونی،-مستقر ولوسیراپتورها که سال قبل در پارک ژوراسیک. برخلاف دیگر شخصیت‌ها، حرکات اصلی حمله او شامل پنجه‌هایش بود که برای یک درومائوسور من، بود. دایناسورها (و میمون ها) در این بازی به نوعی خدایان کایجو بزرگ بودند که از خواب بیدار شدند تا با مبارزه با یکدیگر و خوردن انسان های کوچک، جهان را تسخیر کنند.

اول از همه، یکی از برجسته ترین ویژگی های شخصیت Talon، که به ،اب بازی منتقل می شود، یک تاج پر روی سر است. اگرچه این ممکن است آن را به اولین ،اب‌بازی دایناسور غیر پرنده با پر تبدیل نکند، جایزه‌ای که به داینو رایدر 1989 تایکو تعلق می‌گیرد. استروتیومیموس (که در نسخه‌های بعدی پرهایش صاف شد و متأسفانه نسخه‌ای است که در اینجا در وبلاگ بررسی می‌شود)، ممکن است اولین ،اب‌بازی درومائوسور با پر باشد. در حالی که بازی Primal Rage مربوط به سال 1994 است، خط ،اب بازی در سال 1996 منتشر شد، بنابراین ممکن است رقبای قبلی برای فیگورهای پر وجود داشته باشند. اگر اینطور است در نظرات به آنها اشاره کنید. کنر 1998 ولوسیراپتوری، تلاش اولیه دیگری است، هر چند ،یبی.

میم درومائوسور کاکل موهاوک نیز نیاز به بحث دارد. در حالی که درومائوسورها در دهه 80 میلادی توسط هنرمند، مانند گرگوری اس پل و لوئیس وی ری با پر و تاج سر به تصویر کشیده شدند (با اولین تا،ون غیر پرنده پردار. یک تاج سینتارسوس توسط سارا بی لندری در سال 1975 به تصویر کشیده شدبه نظر می رسد در دهه 90 یک راه میانه برای هنرمند، وجود داشته است که کاملاً آماده نبودند تا کاملاً پر شوند و در عوض بدن های فلس دار همراه با سرهای کاکل دار گیر کرده بودند. اولین طرحی که در این سبک می شناسم این بود کوتزال دینونی، در کمیک 1993 عصر ،ندگان توسط ریکاردو دلگادو، که ممکن است الهام بخش Talon باشد (طرح رنگ مشابه نیز)، و سپس وجود دارد وین بارلو 1995 Velociraptor، که برای تأثیرگذاری خیلی دیر است، اگرچه من مدتها فکر می کردم که تأثیرگذار باشد. این ولوسیراپتورها از سال 2001 پارک ژوراسیک III البته دیر به این روند رسیده اند.

به طور خاص به ،اب‌بازی Talon، تاج یکی از تفاوت‌های متفاوت آن با طراحی بازی است، زیرا به نظر می‌رسد پرها به‌،وان یک دسته خوشه‌ای در پشت سر به‌جای پرهای جداگانه‌ای که از سر و روی سر می‌چرخند به هم متصل می‌شوند. پشت گردن پرهای منفرد نیز نسبتاً طول، تر به نظر می رسند و خارهای مشخص تری دارند. در حالی که من طراحی بازی را بیشتر دوست دارم، شاید دلیلی عملی برای قرار دادن پرها در کنار هم به ،وان یک تکه پ،تیکی وجود داشته باشد و احتمالاً احتمال افتادن آنها کمتر است. پرها در هر دو نسخه سفید هستند، هرچند در بازی بیشتر مایل به زرد هستند.

فرق سرش اینه که چشما تو ،اب بازی خیلی کوچیکتر از بازیه و پوزه نیمرخ مقعر کمتری داره که دلیل منطقی نمیبینم. متأسفانه، وقتی از جلو دیده می شود، سر کاملاً نامتقارن به نظر می رسد (با فک انحرافی به سمت چپ)، و به نظر می رسد که این مسئله برای همه کپی های شکل است. جدای از این، به نظر می‌رسد که نسبت‌های ،اب‌بازی به طور کلی با شخصیت بازی مطابقت دارد، زیرا نسبت‌های یک درومائوسور معمولی و بدون پر دهه 90 است. این شکل از پوزه تا حاشیه عقبی دم منحنی جلویی حدود 22 سانتی متر طول دارد و زم، که در حالت افقی قرار دارد، در سر حدود 13 سانتی متر ارتفاع دارد.

در حالی که ،اب‌بازی طرح رنگ‌های قرمز، سیاه و سفید بازی را حفظ می‌کند، راه راه‌های مشکی خطوط سفیدی دارند که به نظر نمی‌رسد در بازی آن‌ها را تشخیص دهم (این را از نمای نزدیک از بازی ببینید “ساخت” doc)، اما شبیه برخی از تصاویر تبلیغاتی آن زمان است. پنجه ها نیز در ،اب بازی سیاه هستند، در حالی که در بازی مایل به زرد هستند. یک نکته کوچک این است که در حالی که ،مت زیرین شکل سفید است، به جای ادامه در ،مت زیرین دم، که غیرطبیعی به نظر می رسد، به طور ناگه، در پایه مفصل دم متوقف می شود. این رقم حداقل در یک نسخه زرد جایگزین نیز وجود دارد.

از نظر عملی، ،اب‌بازی دارای بازوها و پاهایی است که می‌توانند به صورت هماهنگ بچرخند، اما این عمدتاً برای قرار دادن بازوها در حالت قفل است تا زم، که پاها به سمت عقب کشیده می‌شوند، بتوانند به سمت پایین متمایل شوند. البته این امر باعث می‌شود که به طور کلی قرار دادن اندام‌ها آنطور که می‌خواهید دشوار باشد، و از آنجایی که پاها باید در موقعیتی قفل شوند، ایستادن ،اب‌بازی به تنهایی نیز بسیار دشوار است. حدس می‌زنم دم چرخان از آنجا وارد می‌شود، اما وقتی نوک آن را به سمت پایین می‌چرخ،م تا به ،وان یک سه‌پایه عمل کند، نوارهای سمت بالایی دم به طرفین منتقل می‌شوند و کاملاً مشخص می‌شود که این موقعیت مورد نظر آنها نیست. این ،اب‌بازی در ابتدا با «دستکش» و «چکمه» قرمز تیغه‌دار عرضه می‌شد، اما من خوشحالم که آنها را با هیکلم دریافت نکردم، زیرا مضحک به نظر می‌رسند و در بازی نبودند.

در مجموع، به دلایل تاریخی، این ،اب‌بازی بسیار جالبی است، زیرا یکی از اولین ،اب‌بازی‌های دایناسورهای غیر پرنده پردار، اگر نه اولین ،اب‌بازی درومئوسورهای پردار، و همراه با بقیه سری Primal Rage، در میان معدود دایناسورهای بازی است. که به ،اب بازی تبدیل شده اند. در حالی که ای کاش بیشتر شبیه شخصیت بازی در ناحیه سر بود، به دلیل طرح رنگ و تاج آن به طور کلی قابل تشخیص است. همچنین ای کاش اندام‌ها به صورت جداگانه متحرک بودند و فک‌ها می‌توانستند حرکت کنند، اما حدس می‌زنم تمام انرژی طراحی به مک،زم ب، بازو می‌رفت. به نظر می رسد ارقام استفاده شده به طور گسترده در دسترس و نسبتاً ارزان هستند. به ،وان یک نکته، مدت کوتاهی پس از دریافت این رقم، متوجه آن شدم فیلم 1997 بهتر از این نمی شود، جایی که بچه شخصیت هلن هانت آن را در یک شات در 47:16 اینچ نگه می دارد.

شما می تو،د با ،ید دایناسورها از طریق این لینک ها از وبلاگ ،اب بازی دایناسور حمایت کنید ای بی و آمازون.


منبع: https://dinotoyblog.com/talon-primal-rage-by-playmates/