Miniso برنامه های خود را برای تبدیل شدن به نیروگاه جهانی ترسیم می کند


Miniso از برنامه های خود برای تبدیل شدن به بزرگترین گروه طراحی IP در جهان خبر داد. جک یه، بنیانگذار شرکت، گفت که این شرکت قصد دارد از طریق نوآوری در محصول، گسترش فروشگاه و برندسازی به تسلط جه، دست یابد. Miniso در حال حاضر بیش از 7000 فروشگاه در سراسر جهان در بیش از 111 کشور جهان دارد.

طرح Miniso در کنفرانس راه اندازی نتایج ارتقای استراتژیک برند جه، این شرکت در سال 2024 در شانگهای اعلام شد. Ye گفت: “مصرف مبتنی بر بهره” کلید رشد Miniso است. Miniso قصد دارد نیازهای عاطفی و تمایل مصرف کنندگان برای ابراز وجود را برآورده کند، که این شرکت می گوید آینده مصرف جه، است. Miniso در حال حاضر این نیاز را از طریق فروشگاه جه، IP Collection با محصولات دارای مجوز به ،وان بخشی از پیشنهادات، بازاریابی و پاپ آپ های تخصصی خود برآورده می کند.

Miniso با بیش از 150 IP از جمله هری پاتر، دیزنی، سانریو، باربی و اسنوپی شریک شده است. اقلام دارای مجوز فروش را به بیش از 10 میلیارد دلار افزایش داده اند و در عین حال رکوردهای فروش جدیدی را ثبت کرده اند. Miniso بیش از 10000 مورد مجوز جدید ارائه می دهد و بیش از 800 میلیون محصول دارای مجوز را فروخته است.

محصولات دارای مجوز این شرکت شامل جعبه های کور، پ،، عطر، لوازم جانبی مسافرتی و خط حیوانات خانگی می باشد. Miniso دو تجربه ،ید جدید اضافه کرده است: Miniso Land، یک فروشگاه مجموعه IP در شانگهای، و Miniso Friends. Miniso Friends در Gen Z با تمرکز روی مخمل‌های مخملی، جعبه‌های کور و حیوانات خانگی با ردپای کوچک‌تر در 600-800 متر مربع هدف قرار گرفته است. جف کو، معاون رئیس و مدیر ارشد رشد Miniso Land گفت: «به ،وان بالاترین سطح فروشگاه Miniso، فروشگاه پرچم‌دار جه، Miniso Land نه تنها چشم‌انداز برند را تجسم می‌دهد، بلکه نقطه عطف ارتقای کانال جه، Miniso را نیز نشان می‌دهد.

در همین حال، این شرکت در طرح تشویقی ازدواج و زایمان، برنامه ای برای بهبود مراقبت از ،ن و نوزادان، و بنیاد حفاظت از حیوانات خانگی MINISO، که در دسامبر گذشته با مشارکت بنیاد حیوانات دوستدار پکن تأسیس شد، سرمایه گذاری کرده است. Miniso امیدوار است این ابتکارات و مشارکت با شرکای جه، “فلسفه شادی” خود را در سراسر جهان گسترش دهد.


منبع: https://toybook.com/miniso-2025-plans/