هنرمند مفهومی تحسین شده جاش نیزی اکنون است مدیر هنری استودیو در بازی اتمی. این شرکت مشغول تولید ،وان آینده AAA است جی آی جو: چشمان مار.
وب سایت رسمی استودیوی بازی سازی مصاحبه ای را با این هنرمند در رابطه با حضورش در بازی جدید منتشر کرده است.
آقای Nizzy روی فیلم های موفق بسیاری کار کرده است و کار او شامل بازبینی IP های قدیمی برای مخاطبان مدرن است. او در مورد ویژگی های جدید Unreal 5 و پتانسیل هنر رویه ای و ،میشن هیجان زده است.
من روی دو مورد اول کمی کار کردم [live-action] جی آی جو فیلم می گیرد و متوجه می شوم که دیدگاه متفاوتی نسبت به مسیری که آنها در پیش گرفته اند دارم. من امیدوار بودم که نگاهی بالغتر و واقعبینانهتر داشته باشم – که دلیل بزرگی برای پیوستن به این پروژه بود – تا بتوانم دنیای جو را که همیشه میخواستم ببینم، به نمایش بگذارم.
*****
از نظر IP، می توانم بگویم منبع اصلی الهام ما کمیک ها هستند. آنها توانسته اند Snake Eyes و Joe را با لحنی جدی تر و بالغ تر بررسی کنند. ،اب بازی ها و کارتون ها هنوز در قلب ما جای نرمی دارند.
ما به بسیاری از بازیهای دیگر مانند COD، Metal Gear و G،sts of Tsu،ma نگاه میکنیم. البته ما از فیلمهای مختلف الهامهای محیطی زیادی میگیریم، اما نمیخواهم به آنها اشاره کنم، زیرا احتمالاً در مورد کاری که ما انجام میدهیم، تأثیر زیادی خواهد گذاشت.»
می تو،د مصاحبه کامل را در این نش، مشاهده کنید بازی اتمی. میتو،د برخی از کارهای او را برای فیلمهای GI Joe بعد از پرش ببینید.
منبع: https://news.hisstank.com/2023/04/30/josh-nizzi-talks-about-g-i-joe-snake-eyes-video-game-81236