Funko در ژاپن طرفدار، دارد که به سرعت در حال رشد هستند و این برند به سمت آن متمایل شده است.
Funko برای سومین سال به کنوانسیون طنز توکیو امسال (Tokyo Comic Con) بازخواهد گشت. این غرفه چهار برابر غرفه سال گذشته خواهد داشت.
Funko قصد دارد یک تجربه نخبه برای همنوعان فراهم کند. عرضهکنندگان فرهنگ پاپ، کل،یونهای موجود در Funko Pop را خواهند داشت! محدوده، Bitty Pop!، و خط پوشاک Loungefly.
اشتیاق عمیق ژاپن به داستان سرایی شخصیت محور به طور یکپارچه با رویکرد فونکو همسو می شود. در چند سال گذشته، ما شاهد رشد ثابتی در فروش و همچنین جوامع طرفداران خود بودهایم، زیرا پیشنهاد محصول خود را گسترش دادهایم که با عشق طرفداران ما به این مجموعههای منحصربهفرد طنینانداز شده است. اندی کلم،، معاون فروش Funko برای APAC، میگوید: کامیک کان توکیو یک رویداد عالی برای جشن گرفتن با این جامعه پر جنب و جوش است.
طرفداران می توانند انتظار 17 Funko Pop را داشته باشند! فیگورهای منحصر به فرد توکیو کامیک کان، بیش از 100 کل،یون Funko، یک Funko Pop غول پیکر با تم مرد ،کبوتی! غرفه ع،، و Funko Pop اضافی! ارقام مربوط به مجوزهای آنها با برادران وارنر و نتفلی،.
Funko و Disney شرکای خود را از سال 2011 مجوز می دهند، بنابراین غرفه Funko دقیقاً در مقابل غرفه دیزنی قرار خواهد گرفت.
کامیک کان توکیو در 6 تا 8 دسامبر برگزار می شود. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد توکیو کامیک کان و تهیه بلیط، به سایت مراجعه کنید tokyocomiccon.jp/en/. برای اطلاعات بیشتر در مورد Funko Pop! بازدید کنید funko.com.
The post Funko در ژاپن بزرگ میشود، برنامهریزی برای سال سوم در کامیک کان توکیو اولین بار در کتاب ،اببازی پدیدار شد.
منبع: https://toybook.com/funko-third-year-at-tokyo-comic-con/