آنها می گویند که “همه طرفدار چیزی هستند” و در صنعت ،اب بازی، همه طرفدار پول درآوردن هستند.
Funko امروز درآمد سه ماهه اول خود را گزارش کرد و با وجود کاهش در ،ده فروشی، از برآوردهای Wall St. فروش خالص 18 درصد کاهش یافت و به 251.9 میلیون دلار در مقابل 308 میلیون دلار در سه ماهه اول سال 2022 رسید، زیرا Funko با همان محیط ،ده فروشی چالش برانگیزی که صنعت ،اب بازی بزرگ امسال با آن روبرو شده بود مبارزه کرد.
در حالی که کاهش سفارشهای ،دهفروشی ضربه بزرگی به ،بوکار اصلی کل،یونهای Funko وارد کرد، ،بوکار مستقیم به مصرفکننده خود این شرکت با ارائه محصولات جدید و زیرساخت بهروز شده تجارت الکترونیکی ۶۱ درصد افزایش یافت.
برایان ماریوتی، مدیرعامل Funko میگوید: «ما در سال 2023 با پیشرفت در ابتکارات صرفهجویی در هزینهها و نوآوریهای مستمر در خط تولید خود، شروعی قوی داریم. اشتیاق برای برند همچنان قوی است، که با افزایش فروش 61 درصدی ما در کانال مستقیم به مصرف کننده، موفقیت راه اندازی محصولات اخیر ما، و وعده اولیه همکاری تجاری اخیر ما با Fanatics برجسته می شود.
زیان خالص Funko با افزایش 521 درصدی به 61.1 میلیون دلار افزایش یافت و به اصلاحات در کل عملیات تجاری ادامه داد. تا پایان ماه مارس، سطح موجودی Funko نسبت به سه ماهه اول 2022 افزایش یافته است، اما پس از یک فصل تعطیلات سخت، نزدیک به 23 درصد کاهش یافته است.
استیو ناو، مدیر ارشد مالی و مدیر عملیاتی میافزاید: «ما در کاهش هزینهها و اندازهبندی من، ،بوکارمان پیشرفت زیادی کردهایم. ما چشم انداز کل سال EBITDA خود را با توجه به این پیشرفت افزایش می دهیم، اما چشم انداز فروش خالص خود را برای منع، ، مستندسازی کامل موجودی انبارهای ،ده فروشی بازبینی می کنیم. در حالی که موفقیت Funko که بر اساس اشتیاق طرفداران ساخته شده است، مقاومت در برابر نوسانات در بازار گستردهتر را نشان داده است، ما در کوتاه مدت از این عوامل خارجی مصون نیستیم.
این شرکت می گوید که معرفی اخیر Bitty! مجموعه محصولات میکرو پاپ «یکی از قویترین عرضهها در تاریخ شرکت» است و قرارداد اخیر آن با Fanatics نویدبخش است زیرا Funko به سمت کل،یونهای ورزشی پیش میرود.
با نگاهی به آینده، Funko چشم انداز خود را برای سال با انتظار کاهش 5 تا 10 درصدی در فروش خالص افزایش داد.
منبع: http://toybook.com/funko-q1-2023-earnings/