Primal Attack Sound Strike توسط Mattel) – وبلاگ اسباب بازی دایناسور


شما می تو،د با ،ید دایناسورها از طریق این لینک ها از وبلاگ ،اب بازی دایناسور حمایت کنید ای بی و آمازون.

بررسی و ع،‌ها توسط EmperorDi،ot، ویرایش شده توسط Suspsy

به دلیل وحشت کووید-19، من، EmperorDi،ot مجبور شدم در اوایل سال 2020 برای مدتی از فروشگاه‌ها دور بمانم، ی،ی زم، که بخش عمده‌ای از حیوانات ژوراسیک جهان: حمله اولیه بیرون آمدند. ماتل ارقام بسیار زیادی به ما داده است که پیگیری آنها برای من سخت شد. این برنامه همچنین در این تعقیب بی فایده شد، اما بعداً بیشتر از آن استفاده شد. اخیراً متوجه شدم که از دست رفته ام دیگر Sound Strike پترانودون. فکر می کردم زم، آن را ،یده ام، اما معلوم شد که هرگز آن را ،یده ام. خوشبختانه، یکی به یکی از آ،ین ،مت‌های لوس فیگور رسید، و فکر می‌کنم مجموعه پتروسارهای پیش از Dominion World Jur،ic من کامل شده است.

بله، ما به پس زمینه آجری برگشتیم.

این یک بررسی کوتاه است زیرا تنها تفاوت بین این شکل و Camp Cretaceous Primal Attack Sound Strike پترانودون رنگ است. اگر جزئیات بیشتری می خواهید، آن بررسی را بررسی کنید.

در حالی که دیگر چیز جدیدی نیست، این فیگور همچنین دارای بال های لولایی در وسط است تا عمل بال زدن را طبیعی تر کند، اما من نمی توانم آن را ببینم. زیر شکم مانند همیشه رنگ آمیزی نشده است و تنها جزئیات آن محفظه باتری و جعبه صدا در داخل دنده ها و همچنین کد DNA برنامه است.

این پترانودون به رنگ شرابی تیره با نوارهای سبز رنگی که طول بال ها و پشت را تزئین می کند. تاج و منقار روی آنها خا،تری است و برخلاف ،اب‌بازی Roarivores، دندان‌های رنگ‌آمیزی نیز وجود دارد. پاها نیز خا،تری هستند. اندازه آن 8 اینچ x 16 اینچ مانند بقیه است پترانودون ها با استفاده از این قالب در مورد مک،سم عمل، دکمه پشت گردن باعث می‌شود که فیگور آرواره‌های خود را باز کند و صدای جیغ دینو (TM) از خود ساطع کند، و دکمه برگشت، مک،سم بال زدن را همراه با صداها فعال می‌کند.

یک بار دیگر، این یکی برای افراد کامل است، اما بعد متوجه شدم که طرح رنگ ادای احترام به پارک ژوراسیک: دایناسورها (2000) پترانودون شکلبه جز زیر شکم سفید. به نظر من لمس خوبی بود.

اکنون، من چند سوال در مورد برنامه حقایق جهان ژوراسیک دارم، زیرا زم، که آن را اسکن کردم، یک موز متفاوت به من داد. این ورودی با نسخه Dino Rivals Dual Attack که ماه گذشته بررسی کردم متفاوت است، اما مدل CGI همان رنگ‌ها را دارد. این برنامه همچنین نشان می دهد که من دیگری را از دست داده ام پترانودون. چه چیزی می دهد؟ من واقعاً آرزو می‌کنم که Mattel ورودی‌های برنامه را اصلاح کند، زیرا ارقام گم شده اغلب ظاهر می‌شوند و دو برابرها نیز هنگام اسکن کدها، از جمله ارقام منتشر نشده، ظاهر می‌شوند. ممکن است به این دلیل باشد که آنها حیوانات زیادی را در امواج بعدی رها ،د که بر،ب های اشتباهی روی آنها اعمال شد، یا به م،ای واقعی کلمه یک شکل دو بار در زیر یک خط فرعی متفاوت ظاهر شد، مثلاً دو بار وجود دارد. tapejaras، یکی زیر خط Dino Rivals، و یک انتشار مجدد در زیر اعتصاب وحشیانه با وجود همین رقم کمی OCD من را تحریک می کند. اوه خوب

این رقم همچنان در بازار ثانویه موجود است و نسبت به همتای خود فراوانتر است.

شما می تو،د با ،ید دایناسورها از طریق این لینک ها از وبلاگ ،اب بازی دایناسور حمایت کنید ای بی و آمازون.


منبع: https://dinotoyblog.com/pteranodon-jur،ic-world-primal-attack-sound-strike-by-mattel/