گروه LEGO طرح های اصلاح شده برای پردیس نوآوری در دانمارک را منتشر می کند • کتاب اسباب بازی


ساختمان جدید پردیس به گونه ای طراحی شده است که هزاران کارمند لگو را در خود جای دهد. | منبع: گروه لگو

گروه LEGO اخیراً توسعه برنامه ریزی شده خود را به دفتر مرکزی خود در Billund، دانمارک آغاز کرده است. اکنون، این شرکت برنامه‌های تجدیدنظر شده جدیدی را برای این فرآیند فاش کرده است.

پردیس نوآوری سومین منطقه پردیس بزرگ این شرکت در بیلوند خواهد بود و ساخت آن در سال 2024 آغاز خواهد شد. طرح اولیه، برای ساخت یک ساختمان اداری در مرکز بیلوند، به دلیل افزایش پیش بینی شده کارکنان اصلاح شده است.

جولیا گلدین، مدیر ارشد تولید و بازاریابی، می‌گوید: «با پردیس نوآوری می‌خواهیم یک فضای کاری واقعاً الهام‌بخش ایجاد کنیم که به ما امکان می‌دهد تا به ارائه تجارب غیرقابل مقاومت در ساخت و بازی لگو به همه طرفداران لگو – بزرگسالان و بچه‌ها در سراسر جهان» ادامه دهیم. “این یک سرمایه گذاری بر روی افراد و برند ما است، و من از چشم انداز ایجاد محیطی که شور و شوق و خلاقیت و نوآوری را تقویت می کند، هیجان زده هستم.”

پردیس جدید قرار است فضایی را برای هزاران کارمند لگو اضافه کند. با بیش از 400000 فوت مربع اتاق، این ساختمان چشمگیر فضایی برای ،، خواهد بود که در زمینه بازاریابی و توسعه محصول و همچنین مهندسی و کیفیت کار می کنند. اگرچه برنامه‌های اولیه تاریخ تکمیل را سال 2025 نشان می‌داد، پردیس نوآوری جدید در بیلوند اکنون در سال 2027 افتتاح می‌شود.


منبع: http://toybook.com/revised-innovation-campus-lego/