کیدروبوت ایکس کوکاکولا DUNNY مجسمه رزینی و مجموعه کارت بازرگانی دستی


Kidrobot با کوکاکولا همکاری کرده است تا مجسمه رزینی 8 اینچی Dunny Resin تولید کند که از آن زمان برای پیش ،ید آنلاین باز شد. اینجا. قیمت هر کدام 150 دلار آمریکا (به استثنای حمل و نقل)، با ارسال برنامه ریزی شده در نوامبر 2023. این نسخه به 1000 عدد در سرتاسر جهان محدود شده است و پس از عرضه در فروشگاه های کوکاکولا و سایر ،ده فروشان منتخب در دسترس است.

#،اب بازی بر #TOYSREVIL: https://t.co/rMWXAPZOPD@KIDROBOT X کوکا کولا #دون مجسمه رزین برای پیش سفارش باز شد.
جزئیات در پیوند با پست وبلاگ، به سلامتی.#کوکاکولا #کیدروبات#رزینتویی#وبلاگ ،اب بازی pic.twitter.com/QCDCJOgUJL

– toysrevil (@toysrevil) 15 آوریل 2023


مطبوعات: “این همکاری جدید و با طراوت، یکی از مشهورترین (و تبلیغاتی) محصولات قرن گذشته را در قابل تشخیص ترین شکل خود مجسم می کند. نقش رزینی، Dunny نمادین Kidrobot، ویژگی های یک بطری شیشه ای ک،یک کوکا را به خود گرفته است که با ا،یر نمادین حباب می کند. یک گوش حتی بطری کانتور معروف جهان را به طور کامل تکرار می کند و طراحی جوشان را پوشانده است.”

و در حالی که نه به اندازه “پرزرق و برق دار”. گروه دخترانه Kpop NewJean’s MV، این یک “آشنایی” سابق من را با “جمع آوری کوکاکولا” در گذشته برانگیخت، جایی که بطری ها و قوطی های واقعی را می خوردم، یادگاری هایی که به تابلوهای حلبی منتهی می شد (یک زن و شوهر را از آنجا برگشتم. یک بازار ،یف در آمستردام، در دهه 90، و یک سری کارت های تجارت سرگرمی غیر ورزشی، باور کنید ….! اینجا چیزی است که من دارم برای فروش در اینجا ذکر شده است (ویدئوی برگرداندن کارت نشان داده شده است)، برای مجموعه‌های پایه دسته‌بندی شده «کوکاکولا نشانه‌های کارت‌های تجاری خوش طعم»!

«نشانه های خوش طعم کوکاکولا» به صورت دستی #کارت بازرگ، تنظیم آنلاین موجود در اینجا: https://t.co/fnI2v7i0Cs

(مجموعه پایه 72 کارت X Long Card / Wide Vision Sized که توسط Collect-a-Card تولید شده است). pic.twitter.com/BV5xoj765M

– toysrevil (@toysrevil) 15 آوریل 2023




منبع: http://toysrevil.blo،.com/2023/04/kidrobot-x-coca-cola-dunny-resin.html