کتاب‌های جدید پوکمون پرایمر مربیان کوچکی خواهند داشت که همه آنها را می‌گیرند


مهمترین بخش هر سفر پوکمون این است که شروع کننده خود را از بین گزینه های Gr،، Water و Fire انتخاب کنید. اکنون مربیان جوان می توانند همه این انواع پوکمون را با جدیدترین کتاب های تعاملی سری پوکمون پرایمر تجربه کنند!

کتاب‌های Pokémon Primers برای کودکان ۳ سال به بالا ساخته شده‌اند و شامل داستان‌ها و گرافیک‌هایی است که از گونه‌های مختلف پوکمون برای آموزش اعداد، حروف، رنگ‌ها و موارد دیگر به بچه‌ها استفاده می‌کنند. این کتاب‌ها علاوه بر استفاده از سرگرمی پوکمون برای علاقه‌مند ، بچه‌های کوچک‌تر، دارای فلپ‌های فیزیکی هستند که خوانندگان کوچک می‌توانند آن‌ها را بلند کنند تا موارد بیشتری از پوکمون و پوکمون را نشان دهند.

کتاب “پرایمرهای پوکمون: انواع علف” | منبع: Pikachu Press

کتاب «انواع آتش پرایمرهای پوکمون» | منبع: Pikachu Press

کتاب «انواع آب پوکمون پرایمر» | منبع: Pikachu Press



جدیدترین سه کتاب این مجموعه در تاریخ 6 ژوئن عرضه می شود. پرایمرهای پوکمون: انواع چمن پر از سرگرمی های سبز است، با پوکمون های مورد علاقه از نوع گراس مانند Turtwig، Grookey، Grovyle و غیره. برای پیش‌سفارش در دسترس است آمازون و هدف. پرایمرهای پوکمون: انواع آتش بچه ها را با پوکمون هایی مانند Litten، Charmander و Cyndaquil به ایستگاه آتش نش، می برد. اکنون آن را از قبل سفارش دهید آمازون یا هدف. در نهایت، به سمت اقیانوس بروید پرایمرهای پوکمون: انواع آب. این کتاب شامل پوکمون هایی مانند Totodile، Wailmer و Horsea است که در زیر نور خورشید با یک روز در ساحل سرگرم می شوند. برای پیش‌سفارش در دسترس است آمازون و هدف.

هر یک از کتاب‌های جدید Pokémon Primers شامل اسرار سرگرم‌کننده برای کشف در زیر لبه‌ها، و همچنین نکات مفید تلفظ نام پوکمون برای خوانندگان جوان است. با پیش‌سفارش کتاب‌ها، پوکمون مورد علاقه مربی کوچک خود را بگیرید!


منبع: https://thetoyinsider.com/pokemon-primers-water-gr،-fire-news/