کارگاه جادوی Little Tikes بچه ها را به دنیای معجون ها و قورباغه های جادویی می آورد


برای طلسم ، قورباغه معجون بسازید. | منبع: MGA Entertainment

سحر و جادو در هوا است و بچه ها می توانند با کارگاه جادویی Little Tikes آموزش جادوگری خود را زود شروع کنند.

این مجموعه جدید از MGA Entertainment دارای یک ایستگاه جادوگر داخلی برای ایجاد صحنه برای ایجاد معجون های جادویی است. خود کارگاه بسیار خوب است، با یک دیگ، یک کتاب طلسم پ،تیکی با صفحاتی که می چرخند، یک شمع ،اب بازی، یک قورباغه و قفسه هایی برای ایستادن وسایل. این مجموعه همچنین دارای لوازم جانبی است که به کودکان کمک می کند تا معجون های خود را بسازند، از جمله یک چوب جادویی، یک بطری معجون، یک قارچ ،اب بازی، دو پر، یک برگ، دو پوسته، یک کریستال و یک تخم اژدها.

کتاب طلسم شامل شش دستور العمل معجون است: یک معجون آواز خواندن، یک معجون عشق، یک معجون خنده، یک معجون تقلید، یک معجون مرموز، و یک معجون رنگین کمان. طلسم‌ها در اطراف قورباغه همراه با مجموعه قرار دارند، بنابراین بچه‌ها می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند قورباغه را مجبور کنند آهنگ‌های ،انه بخواند، بوسه بزند، بخندد، صدای بچه‌ها را تقلید کند، صدای حیوانات در بیاورد یا رنگ‌ها را تغییر دهد.

بچه ها می توانند کتاب طلسم را دنبال کنند یا دستور العمل های معجون خود را ایجاد کنند. | منبع: MGA Entertainment

برای شروع، بچه ها می توانند دیگ را تا خط پر از آب پر کنند و آن را روشن کنند. این ،اب بازی برای کودکان 3 سال به بالا توصیه می شود، اما کودکان پیش دبست، ممکن است به کمک والدین برای درک نحوه استفاده از آن نیاز داشته باشند. پس از فعال شدن، دیگ روشن می شود و صداها پخش می شود. بچه ها می توانند معجون مورد نظر خود را انتخاب کنند و دستور العمل را دنبال کنند تا مواد تشکیل دهنده (AKA لوازم جانبی) را به ترتیب خاصی به دیگ اضافه کنند.

وقتی همه مواد در دیگ هستند و معجون آماده استفاده است (همانطور که نورها و صداها نشان می دهند)، جادوگران کوچک می توانند مقداری از معجون را با بطری معجون جمع کنند و روی قورباغه بریزند تا طلسم و تحریک شود. واکنش ها همه طلسم‌ها سرگرم‌کننده هستند زیرا بچه‌ها قورباغه را در رنگین کم، از رنگ‌ها به صدا در می‌آورند، مانند ،وس بانگ می‌زنند، آواز را کمربند می‌بندند، و موارد دیگر، اما معجون تقلید تعاملی‌ترین معجون از این دسته است. با آن معجون خاص، بچه ها می توانند با قورباغه صحبت کنند و قورباغه آنچه را که گفته اند تکرار می کند.

کارگاه جادویی با یا بدون آب کار می کند. | منبع: MGA Entertainment

معجون فقط به حداقل آب نیاز دارد که دوباره داخل دیگ تخلیه شود، اما به خاطر داشته باشید که بچه ها ممکن است بیش از حد مشتاق شوند، بنابراین مراقب باشید که ،اب بازی را کجا قرار می دهند و حوله را زیر آن قرار دهید. وقتی بچه ها بازی را تمام ،د، والدین باید آب را از دیگ بیرون بیاورند و قبل از نگهداری آن در هوا خشک کنند. همچنین گزینه ای برای بازی بدون آب با فشار دادن نگین روی تاج قورباغه به مدت 3 ث،ه وجود دارد تا معجون فعال شود.

حتی زم، که بچه‌ها یک معجون مشابه را بیش از یک بار می‌سازند، نتایج متفاوت خواهد بود تا تجربیات متفاوتی به آنها بدهد تا خیلی سریع تکرار نشود. بچه‌ها همچنین می‌توانند با ساختن معجون‌های خودشان که واکنش‌های قورباغه جادویی را دریافت می‌کنند، خلاق شوند. علاوه بر معجون سازی، جواهراتی در جاهای مختلف مجموعه وجود دارد که بچه ها می توانند با فشار دادن آنها نور و صداها را فعال کنند، مانند روی شمع، دیگ، کتاب طلسم و تاج قورباغه. بیش از 50 نور و صدای مختلف وجود دارد، بنابراین مجموعه یک کار را بارها و بارها انجام نمی دهد.

چه بچه‌ها دستورالعمل‌ها را دنبال کنند تا احساس کنند در حال انجام طلسم‌های واقعی هستند یا فقط از لوازم جانبی برای بازی نقش استفاده می‌کنند، این کارگاه فریبنده باعث می‌شود بچه‌ها در محل کار احساس جادوگری کنند.


منبع: https://www.thetoyinsider.com/little-tikes-magic-works،p-review/