پی ال سی SIEMENS پرشیا سرو قیمت پی ال سی siemens فروش پی ال سی زیمنس

پی ال سی SIEMENS پرشیا سرو قیمت پی ال سی siemens فروش پی ال سی زیمنس

ناگفته نماند که پی ال سی های شرکت زیمنس امتحان خود را به عنوان یک کنترل کننده پیشرفته و کاربردی، به خوبی پس داده است. این مدل که به صورت ماژولار طراحی و ساخته شده است، دارای حوزه عملکردی گسترده و وسیع می باشد. در مقایسه با S7-300 دارای حافظه بیشتر و قدرت و سرعت پردازش بیشتری ست. حجم زیادی از سیگنال ها را تحت پوشش خود قرار می دهد و در صنایع مختلف، طرفداران زیادی دارد.

این شرکت، پی ال سی‌های متفاوتی را در کلاس‌ها و دسته‌های فراوانی برای برآورده‌سازی نیازهای متفاوت فرایندهای اتوماسیون طراحی و تولید کرده است. علاوه بر مقایس‌پذیری، هر PLC ساخت زیمنس از ویژگی‌هایی مانند عملکرد بالا،‌ طراحی نوآورانه،‌ خطایابی آسان،‌ ایمنی و امنیت یک‌پارچه نیز بهره‌مند است. مراجعه به نمایندگی پی ال سی زیمنس بهترین راه برای تهیه محصولات اصلی این شرکت است. علاوه بر این، با مراجعه به نمایندگی، افراد می‌توانند با سایر محصولات اتوماسیون این شرکت و جزئیات کارکرد آنها آشنا شده و در صورت لزومt این محصولات را نیز برای بالاترین میزان مطابقت میان دستگاه‌های خطوط اتوماسیون تهیه نمایند. آزندکنترل نمایندگی پی ال سی زیمنس در ایران، با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات اتوماسیون زیمنس، پیاده‌سازی و نگه‌داری از اتوماسیون خطوط تولید، کارگاه‌ها و صنایع متفاوت را به امری مقرون به صرفه و ساده تبدیل کرده ‌است.

  • علاوه بر مقایس‌پذیری، هر PLC ساخت زیمنس از ویژگی‌هایی مانند عملکرد بالا،‌ طراحی نوآورانه،‌ خطایابی آسان،‌ ایمنی و امنیت یک‌پارچه نیز بهره‌مند است.
  • این سری از plcها توانایی کنترل ماشین آلات الکتریکی و مکانیکی متنوع را دارد.
  • مدل S7-300 محبوب‌ترین PLC ساخته شده توسط شرکت زیمنس می‌باشد که در بسیاری از کشورها همچنان در حال انجام‌وظیفه است، این PLC به دلیل کاربرد فراوان انتخاب شماره یک مهندسین جهت یادگیری و البته انجام کارهای صنعتی می‌باشد.
  • این محصول همچنین می تواند به عنوان یک کنترلر استاندارد یا ایمن سفارش داده شود و از یک پایه قابل ارتقا تشکیل شده است که CPU، منبع تغذیه، ارتباطات و I/O را در خود جای داده است.
  • به بیان دیگر، پس از معرفی PLC در دهه 1960 میلادی، این کامپیوترهای فشرده و بهینه به سرعت به یکی از مهم‌ترین اجزای فرایندهای صنعتی تبدیل شدند.

برای گرفتن قیمت پی ال سی لوگو زیمنس حتما با واحد فروش تماس بگیرید. قیمت پی ال سی لوگو زیمنس بنا به مدل نمایشگر دار و بدون نمایشگر آن تعیین می شود. امکان پشتیبانی از کارت های سخت افزاری گوناگون، از ویژگی های برجسته پی ال سی ماژولار به شمار می رود. مضاف براین، پی ال سی ماژولار قابلیت اضافه کردن ماژول های ورودی و خروجی متعدد را برای کاربر فراهم می آورد. لازم به ذکر است که افزودن مقدار ورودی و خروجی به این نوع پی ال سی متناسب با قدرت و توان پردازنده صورت می گیرد.

ایجاد یک تابع (FC) در پی ال سی زیمنس

امروزه، در صنعت برق، استفاده از نرم‌افزارهای کنترل‌کننده و سخت‌افزار امری اجتناب‌ناپذیر و ضروری است. به‌طورکلی، کنترل‌کننده‌ها به دودستهمینی پی ال سیوپی ال سیتقسیم می‌شوند. به منظور محافظت بهتر از پی ال سی زیمنس در برابر تأثیرات خارجی، یک لایه روکش منسجم اضافی بر روی برد مدار چاپی در پی ال سی استاندارد شده است. برای این منظور، کارخانه تولید در کارلسروهه (آلمان)، زادگاه SIMATIC S7-400، گسترش یافته است تا شامل یک بخش پوشش UV مدرن و سازگار با محیط زیست باشد. در این زبان های برنامه نویسی PLC (پی ال سی)، دستورالعمل های مختلفی در دسترس است. از دستورالعمل‌های باینری ساده و عملیات کلمه گرفته تا کنترل برنامه با رله‌های کنترل اصلی و حتی حلقه‌های PID شده.

Plc به معنای کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی، کامپیوتر صنعتی است که به طور گسترده در کاربردهای تجاری و صنعتی استفاده می شود. البته plc ها هم از نظر کاربری و هم از نظر نرم افزاری و سخت افزاری ، مثل دسکتاپ های اداری و خانگی نیستند. این کنترل‌کننده‌ها ورودی‌ها و سایر مقادیر متغیر را دریافت و کنترل می‌کنند، سپس با توجه به برنامه‌ای که به آنها داده می‌شود، تصمیم می‌گیرند کدام خروجی را داشته باشند. این خروجی توسط PLC برای اجرای یک فرآیند یا خودکار کردن یک دستگاه کنترل می خرید plc زیمنس شود.

لوگو زیمنس پی ال سی با طراحی کمپکت است که استفاده آسانی داشته و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. طراحی ALL in ON این سیستم با صفحه نمایش و پنل اپراتور یک‌پارچه با کاربری آسان، این سری را برای استفاده در طیف‌های متفاوتی از فرایندها آماده ساخته ‌است. 36 تابع مختلف را می‌توان تنها با فشار دادن یک دکمه بر روی این سیستم فراخوانی کرد. تغییر عملکردها و تابع‌ها به‌راحتی و تنها با فشار دادن یک دکمه قابل انجام است و نیازی به سیم‌‌کشی‌های مجدد و زمان‌گیر نیست. اندازه کوچک این سری با طراحی یکپارچه نیاز به قطعات اضافی فراوان را از میان برداشته و قیمت این سیستم‌ها را بسیار کاهش داده ‌است. با در نظر گرفتن قابلیت‌های این مدل، خرید لوگو زیمنس می‌تواند گزینه مناسبی برای کنترل فرایندهای با پیچیدگی سطح متوسط و کم مانند خدمات ساختمان، تاسیسات برقی، درب‌ها، سیستم‌های تهویه، کمپرسورها، سکوهای بالابر و کنترل گلخانه‌ها باشد.

درباره شرکت زیمنس

باسلام با توجه به شغلم علاقمند یادگیری کامل پی ال سی هستم واقعا آموزش یا منبعی هست که صفر تا صد و آموزش بده، آموزشی که درعمل واقعا بکار بیاد نه فقط جنبه آموزشی داشته باشه. PLC در ابتدا به منظور جایگزینی سیستم های رله کنتاکتوری (مدارات فرمان رله ای) ارائه و به کار گرفته شد. در این کاربرد، هدف مورد نظر عموما کنترل ماشین آلات مختلفی بود که اکثر سنسور ها و عملکرد های آن از نوع دیجیتال محسوب می شدند اصطلاحا به این نوع پروسه ها، Factory Automation به معنای اتوماسیون کارخانه گفته می شود. فروشگاه تکنوکلید درسال 1369 فعالیت خود را در حوزه برق ،کنترل و اتوماسیون صنعتی آغاز نموده است.

قیمت plc زیمنس 300 ( خرید plc s7 300 )

برای برنامه نویسی پی ال سی زیمنس قبل از سال 2010 نرم افزار SIMATIC Manager وجود داشت. در حال حاضر زیمنس آخرین نرم افزار TIA (اتوماسیون کاملاً یکپارچه) را برای برنامه نویسی PLC و همچنین طراحی SCADA، HMI و راه اندازی درایو دارد. شرکت پرشیاسرو با در دست داشتن انواع پکیج آموزشی و کلاس های مجهز به انواع plc ، اقدام به آموزش پی ال سی زیمنس در مدل های متفاوت نموده است.

پی ال سی رک نمونه ای از انواع پی ال سی زیمنس به شمار می رود که طریقه عملکرد آن همچون پی ال سی های از نوع ماژولار است. تفاوت عمده RAK PLC با پی ال سی ماژولار، اتصال تجهیزات به ماژول مرکزی و نصب به شکل عمودی می باشد. پی ال سی برند زیمنس برای اینکه بتوانند جایگاه و نقش خود را در صنعت با موفقیت انجام دهند باید طراحی و پیکربندی مهندسی شده را طی کنند. لازم به ذکر است پی ال سی های رک برای پروژه های بزرگ بهترین گزینه انتخاب می باشند.