پیش بینی شده ترین ارقام اقدام سال 2023


سال نو مبارک! هنوز هم می توانم این را بگویم، درست است؟ به هر حال، من توانستم کتاب های سال گذشته را با انتخاب هایم برای اکشن فیگورهای مورد علاقه خود در سال 2022 ببندم، بنابراین اکنون زمان آن است که از نظر سرگرمی اکشن فیگور به این سال جدید نگاه کنیم. وو پسر، آیا سال 2023 (از قبل) چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

می‌دانم، مطمئن هستم که از خودم جلوتر می‌روم، اما در این عصر پیش‌سفارش‌های همه‌جانبه، ما معمولاً آینده‌ای فوری و کاملاً تلگراف‌شده برای آنچه می‌تو،م برای مجموعه‌ها (و کیف پول‌هایمان) انتظار داشته باشیم، داریم. چه می توانم بگویم؟ من عاشق این سرگرمی هستم، و در حال حاضر چیزهای جالب زیادی در حال وقوع است، و سال 2023 هیچ نشانه ای از کاهش سرعت را نشان می دهد. بله، مشکلاتی وجود دارد که با تدارکات جه، و افزایش قیمت‌های بی‌نظیر در سراسر جهان ادامه دارد، اما اگر شما هم مانند من هستید، هنوز هم سرگرمی زیادی دارید و باید منتظر چیزهای زیادی در ماه‌های آینده باشید.

مانند بسیاری از چیزها، من می خواهم این را مثبت نگه دارم، زیرا، خوب – اینها چیزهایی هستند که بیشتر منتظر اضافه ، آنها به مجموعه هستم. این در واقع فهرست سختی بود که بتو،م آن را تا 10 نگه داریم، زیرا ما چیزهای زیادی می د،م، اما من باید یک نقطه برش نسبتا معقول برای تمرینی مانند این داشته باشم. بنابراین، بگذارید بد،م که چیزهای بسیار زیادی وجود دارد که من از قبل مشتاقانه منتظر آنها هستم، بنابراین آنهایی که برش نهایی را انجام نداده اند نیز زمان خود را برای درخشش خواهند داشت. نگران نباش، قورباغه چنگیزبی باپ و باند را،تدی، دختر پوششجگوار، مانگوس، بي عرضه، تریسراتونو بقیه، من شما را می بینم!

به یاد داشته باشید: این لیست من است. مال شما واقعاً متفاوت به نظر می رسد، و این چیزی است که این زمان ها را بسیار عالی می کند. من خطوط زیادی را جمع‌آوری می‌کنم، بنابراین گاهی اوقات مجبور می‌شوم فقط یک مورد دلخواه را از بین آن‌ها انتخاب کنم و بروم، اما این کمی نیست یا اینکه بقیه را فراموش کنم. دیوانه کننده است، از قبل می توانم بگویم که از نظر این سرگرمی کوچک ،انه ما برای من یک سال سخت خواهد بود.

قابل ذکر است: MEZCO ONE:12 COLLECTIVE DICK TRACY & FLATTOP TWO-PACK

من کاملاً روشن کرده‌ام که من طرفدار پر و پا قرص تریسی هستم، و از زم، که مزکو این مجموعه را در ابتدای سال 2022 کنایه زد، من بسیار متحیر شده‌ام. من دوست دارم یک سری کامل از سرکش های دیک تریسی را ببینم، اما سعی می کنم در اینجا واقع بین باشم و سپاسگزار باشم که مورد علاقه من از سرکش ها در این مجموعه ،ت به او می رسد. این چند ماه پیش برای پیش‌سفارش بالا رفت، و صادقانه بگویم، در اینجا به آن افتخار می‌شود، زیرا من خودم شوخی می‌کنم که امسال منتشر می‌شود. نخواهد شد. غیر از این باور نمی کنم. بنابراین، اگر چنین شود، شگفتی بسیار خوشحال کننده ای خواهد بود – اما من مطلقاً روی آن حساب نمی کنم. من برای این مجموعه بسیار هیجان زده هستم وقتی که در نهایت منتشر شود. پیش سفارش در BBTS.

قابل ذکر است: SUPER7 THUNDERCATS ULTIMATES! تندرتانک

الان خیلی نزدیک شده! من فقط به این دلیل که از نظر فنی یک رقم نیست، این را افتخاری می کنم. اگر از طرفداران T،derCats هستید و این مورد را در پیش‌سفارش دارید، چگونه می‌تو،د در این مورد کاملاً عصبی نباشید؟ این غول پیکر است، باورن،ی به نظر می رسد و همه ما باید ژیمناستیک ذهنی را در جایی که قرار است آن را انجام دهیم، انجام دهیم. من فقط می خواهم با این چیز بازی کنم. تیم را بارگیری کنید و Mumm-Ra و خدمه را از بین ببرید. خیلی سرگرم کننده خواهد بود، شما بچه ها. پیش سفارش در BBTS.

اکنون، این لیست تقریباً به ترتیب است:

10. COCONUT LONE: PLUNDERLONGS FERAL 8-BALL

من فقط نمی توانم به شما بگویم که چقدر همه کارهایی که Lone Coconut انجام می دهد را دوست دارم. از نسخه اصلی Plunderlings Kicks،er گرفته تا نسخه‌های ،ده‌فروشی بعدی، تا چهره‌های آینده Plunderlong و Plunderstrong، من فقط عاشق این IP اصلی تخیلی هستم. تعداد زیادی چهره جدید وجود دارد که امسال به مجموعه ما خواهند آمد، بنابراین حتی در این انتخاب، تصمیم گیری دشوار بود. من با 8-Ball می روم به دلیل بازیگوشی بودن شخصیت و طراحی سرگرم کننده. این مرد قرار است در مجموعه‌ای که بسیار سرگرم‌کننده و رنگارنگ است و مطمئناً چیزی می‌گوید متمایز خواهد شد. پیش سفارش در BBTS.

9. HASBRO: Star Wars BLACK SERIES LUTHEN RAEL

من احساس خوشبختی می کنم زیرا به ،وان یک طرفدار جنگ ستارگان، پیشنهادهای رسانه ای مختلف در سال 2022 برای من شگفت انگیز بود. من بسیاری از چیزهایی را که دوست داشتم از هر یک از نمایش های جدید گرفتم، و اندور یکی از بهترین SW هایی است که تا به حال تجربه کرده ام – PERIOD. من رابطه کمی با Star Wars Black Series دارم (واقعاً نباید، بازاریابی/مدیریت خط باید خیلی بهتر باشد)، اما من واقعاً از بسیاری از چهره ها خوشم می آید. من تقریباً با ویکت اینجا رفتم زیرا او را دوست دارم و فیگورهای Ewok استثنایی بوده اند، اما لوتن یک شخصیت جدید باورن،ی است و من بسیار تحت تأثیر او هستم. من متوجه شدم که آندور تعداد زیادی بیگانه یا عجیب و غریب نداشت، اما شخصیت‌ها آنقدر شگفت‌انگیز هستند که من می‌خواهم چهره‌هایی از همه آنها داشته باشم. لوتن بیشتر از همه. پیش سفارش در BBTS.

8. BOSS FIGHT STUDIO: FRAGGLE ROCK UNCLE TRAVELING MATT

اول و مهمتر از همه: با Boss Fight که اولین سری از خود را ارائه می دهد سنگ ش،ته خط برای پیش‌سفارش هفته گذشته، من هنوز در ناباوری هستم. این یکی از آن ویژگی‌هایی است که مدت‌هاست به شکل اکشن فیگور می‌خواستم، و هنوز فراموش نکرده‌ام که «آنچه می‌توانست باشد» قبل از اینکه Palisades Toys خیلی وقت پیش بسته شود. من برای این خط بسیار هیجان‌زده هستم، و می‌دانم که BFS به تازگی به سمت کشتن IT می‌رود. برای این کار، مانند برخی از ورودی های دیگر در این لیست، می تو،د هر رقمی را از اولین پیشنهاد انتخاب کنید، بنابراین اگر ترجیح می دهید قرمز یا قارچ، این عالی است، زیرا آنها عالی به نظر می رسند. در حال حاضر، من با عمو مسافرتی مت می روم زیرا طراحی او فقط با من صحبت می کند. تا زم، که بوبر را اعلام کنند. قو،ن بوبر. پیش سفارش در BBTS.

7. HASBRO: MARVEL LEGENDS ASTONISHING X-MEN سیکلوپ و EMMA FROST

آره، من همیشه با اما و سایکلوپس اینجا خیلی تقلب می کنم، بنابراین شما می تو،د مورد علاقه خود را از بین این دو انتخاب کنید و درست بگویید. من در مرحله ای با Marvel Legends هستم که در آن چیزهای زیادی دارم که بیشتر و بیشتر در ،یدهایم گزینش می کنم. همچنین، من فقط کمی احساس خستگی مردان ای، می کنم. که گفت: جدای از X-Men اصلی غول پیکر، تیم جان ،یدی شگفت انگیز مورد علاقه من در تمام دوران است. من عاشق طراحی صحنه و لباس هستم، من عاشق ،یب بندی، داستان سرایی و همه چیز هستم. بنابراین، دیدن اینکه تیم Marvel Legends ممکن است این فهرست را برای ما بیاورد، من را بسیار هیجان زده کرد. این دو عالی به نظر می رسند و اکنون فقط به Kitty، Colossus، Beast و Wolverine در MINIMUM نیاز داریم.

6. SUPER7: SILVERHAWKS ULTIMATES! بلوگراس

این یکی مطمئناً مفاهیم زیادی در اطراف خود دارد، درست است؟ ما هنوز منتظریم تا محصول نهایی را ببینیم و ببینیم رنگ نهایی چگونه در دست خواهد بود. می دانم، انتظار سختی بوده است، به خصوص با تأخیرهایی که رخ داده است، بنابراین Super7 می تواند آنها را به جایی که می خواهد برساند. من مدت زیادی است که می‌خواهم فیگورهای Silverhawks را داشته باشم، بنابراین من واقعاً مشتاقانه منتظر آنها هستم و Bluegr، مورد علاقه من در بین ها، است. فقط به دلیل چرخه تولید، سری دو بلوگرس از سری یک در تقویم انتشار جهش کرده است، بنابراین من این فرصت را خواهم داشت که این خط جدید را با شخصیت قهرمان محبوبم ملاقات کنم. پیش سفارش در BBTS.

5. NECA: ADVANCED DUNGEONS & DRAGONS WARDUKE

مانند ورودی شماره شش، انتظار سخت ترین بخش است. با این حال، به نظر می رسد که بالا،ه ممکن است به انتشار این چهره شگفت انگیز واردوک نزدیک شود. من بسیار خوشحالم که این خط به طور کلی اتفاق می افتد، و امیدوارم NECA چیزی کمتر از کل خط خط قدیمی D&D در این سبک به ما ارائه دهد. آیا حتی می تو،د آن را تصور کنید؟ مطمئناً انجام این کار سرگرم کننده است. واردوک انتخاب واضحی برای رهبری این خط بود و او فوق العاده به نظر می رسد. من دیروز برای این رقم (و Grimsword!) آماده هستم، بنابراین او نمی تواند به زودی آزاد شود. به ماجراجویی – بیایید GOOOOOOOO! پیش سفارش در BBTS.

4. SUPER7: T،dercats ULTIMATES! WILLA

Willa برای من نسخه خوشایند این خط است. من عاشق T،derCats و U هستم! خط واقعاً در این مرحله با انتخاب شخصیت پیشرفت خوبی داشته است. دوشیزگان جنگجو متضاد بسیاری از ،نان زمین سوم هستند و ویلا در سبک و تجربه برای تعریف Lion-O رهبر بزرگی است. به‌علاوه، من از این شخصیت‌ها به قدری حال و هوای قوی جک کربی کامندی دریافت می‌کنم که تقریباً شبیه به دست آوردن یک گل در فرم اکشن است. خنده‌دار است، ویلا و مونگور در یک سریال هستند و از نظر طراحی نمی‌توانستند تفاوت بیشتری داشته باشند، اما آنها دو شخصیت مورد علاقه من در این خط در این مرحله بودند. می دانم که همه موافق نیستند، اما نمی توانم منتظر او باشم. اکنون، Super7: نایدا را فراموش نکنید! پیش سفارش در BBTS.

3. HASBRO: GI JOE CLASSIFIED SERIES CHUCKLES

می دانم چه می خواهید بگویید: چگونه او در این لیست بالاتر نیست!؟! این را هم برای مدتی از خودم می پرسیدم. Chuckles in the GIJCS یکی از موردانتظارترین اکشن فیگورهای خاطره اخیر من است، و زم، که لنی در رویداد سال گذشته 1027 به طور اتفاقی آمدنش را به خط اعلام کرد، من را به جیغ کشید. من به سادگی نمی توانم صبر کنم، و می دانم که او کاملاً شگفت انگیز خواهد بود و من کاملاً قصد دارم مانند پنج تا از او را ب،م، و این عالی خواهد بود! تنها دلیل حضور او در جایگاه سوم این است که من هنوز او را ندیده ام. برای من سخت است که اعلامیه های خطوط لوله را سازماندهی کنم، اما نه با این یکی. اما من می خواهم او را ببینم. به محض اینکه تیم جو او را نشان دهد (حتی در رندر خا،تری)، او در اسرع وقت به سمت بالا حرکت خواهد کرد. SO HYPED!

2. NECA: TEENAGE MUTANT NINJA Turtles Adventures MAN RAY

ل،تی! من واقعاً فکر می‌کردم که می‌خواهیم Man Ray را در سال 2022 بدست آوریم. من آماده بودم که با این حساب عالی کنار بیایم که در یک سال سه رقم ری فیله/من ری به دست می‌آوریم. اگرچه قرار نبود اینطور باشد، بنابراین من هنوز منتظر انتشار این زیبایی هستم، اما این اشکالی ندارد. به زودی خواهد بود، و او شگفت انگیز به نظر می رسد. Archie Comics Mutanimals در حال آمدن است و بعد از 30 سال کمی فرا رسیده است. Dreadmon و Jagwar به زودی با هم خواهند آمد، سپس به زودی بقیه را پیش بینی خواهیم کرد. شخصیت مورد علاقه من TMNT بدون نام Donatello مطمئناً اخیراً حق خود را دریافت کرده است و زمان زیادی است که طرفدار آن باشم. MAN RAY!

1. JADA TOYS: MEGA MAN ICE MAN

بچه ها این یکی نزدیک نبود این اصلاً نظری در مورد سایر ورودی‌های این لیست نیست، اما دریافت یک خط اکشن فیگور تمام عیار Mega Man چیزی است که تقریباً در تمام عمرم می‌خواستم. من برای بیان اینکه چقدر هیجان زده هستم تلاش می کنم، بنابراین پیشاپیش عذرخواهی می کنم زیرا قرار است در سال آینده زیاد در مورد آن صحبت کنم. استادان ربات، شما بچه ها – بالا،ه یک نفر (جان لیم) آن را دریافت می کند! من سعی می‌کنم روی زمین بمانم، زیرا هنوز خیلی زود است، اما برای من، به دست آوردن حداقل تمام Masters و شخصیت‌های فرعی از MM 1-6 چیزی است که می‌خواهم ببینم، اما رویای واقعی کل مجموعه ک،یک است. من اینجا مرد یخی را انتخاب کردم زیرا او استاد ربات مگا من 1 مورد علاقه من است، اما هر یک از چهره های دو موج اول می توانند اینجا باشند زیرا همه آنها بسیار باورن،ی به نظر می رسند. من امیدوارم که این بسیار موفق باشد، و من آماده هستم تا ده مجموعه را پیش ،ید کنم.

2023 در حال شکل گیری یک سال اکشن شگفت انگیز برای من است، و امیدوارم این موضوع برای شما نیز صادق باشد. بیشتر از همه منتظر چه چیزی هستید؟

درباره نویسنده پست

وی بی

خب، من شیفته گرینلند هستم. من از مس،ه ، حیوانات، اکشن فیگورها و دیدن افرادی که برای جان خود می دوند لذت می برم.


منبع: http://thefwoosh.com/2023/01/top-10-most-anti،ted-action-figures-of-2023/