پخش اسباب بازی پرشین ماشین کنترلی شارژی-اسباب بازی رنگین

ماشین بازی باعث می‌شود تا کودک دنیای پر از ماشین بیرون را بهتر درک کند. هنگامی که کودک کنترل ماشین را در دست می گیرد هماهنگی وسیعی بین دست ها، چشم ها و مغز کودک اتفاق می افتد که همین هماهنگی باعث رشد ذهنی کودک می شود. اگر بخواهیم یک اسباب بازی محبوب بین تمام کودکان دنیا، چه دختر و چه پسر، آن هم در هر رده سنی نام ببریم حتما یک گزینه ماشین کنترلی خواهد بود چرا که اکثر افراد حتی بزرگسالان هم از بازی کردن با ماشین ها لذت می برند. البته باید یادآوری کنیم لذت از بازی و سرگرمی و تفریح تنها هدف این دسته از اسباب بازی ها نیست بلکه اهداف پرورشی و رشدی هم دارند. ماشین سنگین کنترلی برای بچه های علاقمند به ماشین های سنگین مثل کامیون بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است.

  • ماشین های کنترلی سوختی نیازمند نگهداری و مراقبت از موتور نیز هستند.
  • همین موضوع نیز موجب گردیده است تا این روزها انتخاب آن از سوی کودکان بدون محدودیت در ظاهر، نوع بازی و … صورت گیرد.
  • منبع تغذیه ماشین‌ها متفاوت هستند که اکثرا از باتری‌های قابل شارژ و یا باتری معمولی استفاده می‌کنند.
  • واقعیت این است که موتورهای احتراق کوچک بسیار محتاج نگهداری دارند و به سطح بالایی از دانش مکانیکی نیاز دارند.
  • ماشین اسباب بازی مستر؛ از پلاستیک مقاوم و مواد نو ساخته شده است و برای کودکان بالای 3 سال مناسب می باشد.

در فروشگاه هویو انواع اسباب بازی آشپزخانه، لوازم خانه اسباب بازی، انواع عروسک، مدل‌‌های مختلف عروسک باربی و پولیشی، خانه عروسکی، لگو دخترانه، دوچرخه دخترانه و همه مدل اسباب بازی دخترانه موجود است. اسباب بازی پسرانه جدیدترین اسباب بازی پسرانه و با تنوع بالا در فروشگاه اینترنتی هویو موجود است. انواع ماشین کنترلی، ماشین شارژي، تفنگ اسباب بازی بی خطر، دوچرخه، کامیون اسباب بازی، ست ابزار و … از جمله بهترین اسباب بازی‌های پسرانه هستند. خرید اینترنتی اسباب بازی خرید اینترنتی یکی از بهترین جایگزین‌ها برای خرید از مغازه و فروشگاه است. شما در فروشگاه اینترنتی اسباب بازی هویو این امکان را دارید تا با مقایسه انواع محصولات و بررسی دقیق هر مدل اسباب بازی مورد علاقه فرزندتان را بهترین قیمت و خدماتی مثل تعویض کالا، ارسال فوری اسباب بازی در تهران تهیه کنید. در فروشگاه اینترنتی هویو بهترین اسباب بازی دخترانه و پسرانه با ارزانترین قیمت موجود است.

رنگ

پس ماشینی را انتخابکنید که لوازم جانبی و قطعات تعویضی آن به سهولت پیدا شود . ماشین های پلاستیکی نسبت به ماشین های RC فلزی سریع تر هستند و برای ماشین های مسابقه ای مناسبند و احتمال شکستن در آن ها پایین است . از سوی دیگر ماشین های فلزی عمر طولانی داشته و سرعت پایین تری دارند بنابراین کنترل آنها راحت تر است و از این جهت برای افرادی که در این زمینه تازه کار هستند مناسب ترند. موتورهای براش و براشلس دو نوع اصلی موتور در ماشین های کنترلی هستند. هنگام استفاده از ماشین کنترلی الکتریکی ، سروصدای زیادی تولید نمی شود و مزاحمتی برای اطرافیان ایجاد نمی کند. یکی از اصلی‌ترین دسته‌بندی‌های ماشین RC یا کنترلی، بر اساس نوع سوخت مصرفی آن‌ها است که بر این اساس به دو دسته ی بنزینی و الکتریکی تقسیم می شوند.

اسباب بازی ماشین جیپ آفرود کنترلی مقیاس 1:10 مدل GoolRC WLtoys 104311 RC Car

شکل ظاهری زیبای این ماشین ها بسیار متنوع است برای مثال به شکل ماشین های مسابقه است. ماشین های کنترلی در اندازه های مختلف در فروشگاه اینترنتی اسباب بازی کیدبی تویز موجود است. ماشین کنترلی اسباب بازی است که هم مخاطب کودک دارد و هم مخاطب بزرگسال. ماشین‌های کنترلی خاص بیش از سایر دیگر ماشین بازی به تعمیر و نگهداری نیاز دارند. یک تصور غلط رایج این است که ماشین‌های نیتروژنی یا بنزینی که احتیاج به سوخت بنزینی دارند از ماشین‌های کنترلی باتری خور بهتر هستند. واقعیت این است که موتورهای احتراق کوچک بسیار محتاج نگهداری دارند و به سطح بالایی از دانش مکانیکی نیاز دارند.

به عنوان اولین تجربه،از انتخاب ماشین های RC که برای کار، نگهداری یا تعمیر خیلی پیچیده هستند، اجتناب کنید. همچنین پیشنهاد می شود ماشین خود را از فروشگاه های معتبر و دارای ضمانت پس از فروش، تهیه کنید . موتورهای براشلس بادوام تر ، سریع تر و پر قدرت تر هستند و از باتری استفاده می کنند.

برند ها همچنین می تواند به شما در تعیین کیفیت و عملکرد ماشین کمک می کند. موتورهای براش در حالی که بسیار ساده هستند از قدرت مانووری بالایی برخورداند و برای افراد مبتدی در دنیای مجله خبری اسباب بازی ماشین های کنترلی مناسب است . قدرت تولیدی موتور های براش کم است ولی برای افراد مبتدی این قدرت کافی است. همچنین موتورهای براش قیمت مناسب تری نسبت به موتورهای براشلس دارند.

البته ماشین های کنترلی ساده تر و معمولی تری هم وجود دارن که برای کودکان کم سن ترم مناسب هستن. رمز دوام ماشین کنترلی، کیفیت آن است که از به سرعت خراب شدن آن جلوگیری می‌کند و سالیان طولانی قابل استفاده می‎ماند و کودک شما می‌تواند از بازی با آن لذت ببرد. به همین دلیل است که هنگام خرید این اسباب بازی باید به کیفیت آن توجه کنید و از کیفیت قطعات، موتور و رنگ آن اطمینان حاصل کنید. تنها به ماشین کنترلی دیجی کالا اکتفا نکنید و مدل های تخصصی را بررسی کنید. کودکان و نوجوانان دارای انرژی فوق العاده بالایی هستند ، که اگر این انرژی در مسیر درستی استفاده نشود ، خطر آفرین خواهد بود. اسباب بازی های کنترلی اعم از؛ ماشین کنترلی مسابقه ای ، سرعتی ، شارژی ، بنزینی و… میتوانند گذینه خوبی برای تخلیه این انرژی در مسیر درست و همچنین افزایش هیجان کودک خواهد شد.