پاکسازی Disney+ در حال آغاز است – Willow از سرویس حذف خواهد شد


باب ایگر چندی پیش اعلام کرد که به ،وان بخشی از برنامه جدید کاهش هزینه دیزنی که نه تنها هزاران نفر را ا،اج می کند، بودجه تولید محتوا و فضا را کاهش می دهد و همانطور که دیروز فاش شد، به طور شگفت انگیزی هتل جنگ ستارگان را تعطیل می کند. تنها پس از 18 ماه، همچنین اعلام شد که برای صرفه جویی در هزینه، محتوا از دیزنی پ، حذف خواهد شد. اکنون ممکن است تعجب کنید که چگونه یک شرکت می تواند با حذف محتوایی که قبلاً تولید شده است، در هزینه ها صرفه جویی کند. پاسخ ساده: باقیمانده‌ها، ی،ی افرادی که با نمایش درگیر هستند، تا زم، که سریال در جریان است، مقداری پول دریافت می‌کنند. زم، که یک فیلم یا نمایش از تلویزیون پخش می‌شد، در زمان‌هایی که یک فیلم یا نمایش از تلویزیون پخش می‌شد، باقیمانده‌ها به خلاقان پرداخت می‌شد، البته با پخش آن تا حدودی متفاوت است. به هر حال، پس کدام سریال اصلی Disney+ از سرویس حذف خواهد شد؟ برای داستان کامل کلیک کنید!

Willow به دلیل نمایندگی عجیب و غریب خود به صورت آنلاین مورد تجلیل قرار گرفت

در میان محتوای حذف شده چیزهایی وجود دارد که احتمالاً هرگز نشنیده اید که دوست داشته باشید انجمن مرموز بندیکت یا کله گنده. اما پس از آن، سری جف گلدبلوم و – درامول – را نیز پیدا خواهید کرد. بید.

آره بیدکه ش،ت بزرگی برای لوکاس فیلم بود، در 26 می از دیزنی پ، حذف خواهد شد. خیلی برای “بله، دیزنی به همه بازیگران زمان می دهد تا بتوانند پروژه های دیگری را دنبال کنند و فصل 2 فقط به تعویق افتاد.” بی،ه کاسدان جونیور که به وضوح چند سرنخ از رایان جانسون گرفته بود که می‌خواهد مردم را به این باور برساند که سه گانه جنگ ستارگان او هنوز هم یک روز اتفاق می‌افتد. این برای لوکاس فیلم چقدر شرم آور است بید، یک سری کاملاً جدید که فقط نوامبر گذشته عرضه شد، تنها شش ماه بعد از این سرویس حذف شد.

همچنین، بی،ه زیر توسط ایگر را به خاطر بسپارید: که ا،ر سریال‌ها و فیلم‌های Disney+ باعث رشد مش،ین نمی‌شوند. و او معتقد است که حذف برخی برنامه‌ها تاثیر منفی بر تعداد مش،ین نخواهد داشت. و مطمئناً، زم، که افراد کمی چیزی را تماشا می‌کنند، برای شروع با آن تعداد معدودی، اهمیت چند، نخواهد داشت. بید حتی یک بار هم نتوانست وارد چارت های نیلسن شود. اعداد و ارقام برای آن نمایش باید افتضاح بوده باشد، زم، که تنها 6 ماه پس از نمایش از دیزنی پ، پاک شد. متاسفم برای همه اعضای گروه و بازیگر، که کارشان اکنون اساساً از وجود پاک شده است. من برای کاسدان جونیور متاسف نیستم، اگرچه چه ،ی باید بهتر می دانست که سریالی بر اساس یک فیلم فانتزی دهه 1980 باید درباره چه شخصیتی باشد و چه شخصیت هایی را در آن به نمایش بگذارد.
طرفداران جنگ ستارگان و مارول فعلا می توانند احساس امنیت کنند، ایگر همچنین گفت که دیزنی محتوای جنگ ستارگان یا مارول را حذف نخواهد کرد. که به آن اضافه می کنم… “هنوز”.

همچنین، از آنجایی که هیچ رسانه فیزیکی برای بید این بدان م،است که مش،ین دیزنی + اکنون در هوس ایگر و پا،ازی او هستند. اگر چیزی حذف شود، دیگر نمی تو،د آن را تماشا کنید. شاید داشتن دی‌وی‌دی‌های عجیب و غریب یا فقط بلو-ری‌های نسبتاً عجیب و غریب دارای چند مزیت باشد. دیزنی به خانه شما حمله نمی کند تا حداقل آنها را از قفسه شما خارج کند.

در خبر دیگر: واکنش انتقادی به ایندیانا جونز 5 – شماره گیری سرنوشت که در جشنواره فیلم کن فرانسه نمایش داده شد بسیار بسیار و،م است. و طبق گزارش‌ها، تماشاگران فرانسوی (عمدتاً) در طول فیلم در بعضی مواقع به‌طور آشکار خسته بودند. و آن فیلم باید حدود 800 میلیون دلار در سرتاسر جهان بسازد تا از بین برود، زیرا بودجه تولید دیوانه وار آن (به دلیل تأخیرها و فیلمبرداری مجدد، معمول برای هر پروژه لوکاس فیلم از سال 2015 تاکنون) 300+ میلیون دلار به علاوه بازاریابی است.

Deadline داستان کامل را با نمایش های بیشتری دارد که در مقاله نامگذاری شده اند که پاک می شوند!




منبع: https://www.jeditemplearc،es.com/2023-05-19-the-disney-purge-is-beginning-willow-will-be-removed-from-the-service/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=the-disney-purge-is-beginning-willow-will-be-removed-from-the-service