“هیچ بال برای پرواز وجود ندارد” نوشته خاویر کالژا x همه حقوق محفوظ است


هنرمند اسپ،ایی خاویر کالخا آ،ین مجسمه به شیفتگی او به دوران کودکی ادامه می دهد – جذابیت سبک دل، پتانسیل بی حد و حصر و جذابیت علاقه مند به بزرگسالان. برگرفته از نقاشی های او از کودکان چشم درشت، او بدون بال برای پرواز نسخه ،یبی با همه حقوق محفوظ است، آماده سازی برای تلاش برای پرواز است. بچه به جلو خم می‌شود، دست‌ها مانند بال‌ها گسترده شده، زانوهای خمیده، بیان «هیچ چیز نیست» روی صورتش، همانطور که او تصور می‌کند چه چیزی می‌تواند باشد.

یک نسخه از 888، بدون بال برای پرواز مجسمه (می، مدیا / شیشه وینیل / کریستال، 10.63 اینچ) از طریق قرعه کشی در دسترس است فروشگاه DDT تا زمان یکشنبه (1.8) ساعت 9 شب PST برای 6280 دلار هنگ کنگ (800 دلار). این مجسمه دارای امضای چاپ شده و شماره سریال زیر پا است. در حالی که Calleja چندین مجسمه را در گذشته منتشر کرده است، این ممکن است به ،وان یکی از نسخه های بزرگتر او تا به امروز قابل دسترس ترین باشد.




منبع: https://www.vinylpulse.com/2023/01/no-wings-to-fly-by-javier-calleja-x-allrightsreserved.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=no-wings-to-fly-by-javier-calleja-x-allrightsreserved