هاسبرو افسانه مارک بودرو • کتاب اسباب بازی


طراح ،اب بازی افسانه ای مارک بودرو با Force یکی شده است.

بودرو که بیشتر به خاطر کارش در جنگ ستارگان شناخته می‌شود، در سال 2020 پس از 43 سال کار حرفه‌ای بر روی برخی از نمادین‌ترین ،اب‌بازی‌ها و وسایل نقلیه با الهام از کهکش، بسیار دور از ه،رو بازنشسته شد.

بودرو به ،وان دانشجوی تعاونی دانشگاه سینسیناتی در سال 1977 به کنر پیوست، سالی که جورج لوکاس جنگ ستارگان اولین بار وارد سینما شد او در طول کار طول، خود، تمام خودروهای Millennium Falcon در مقیاس 3.75 اینچی را طراحی کرد. جنگ ستارگان: نیرو بیدار می شود نسخه اکشن نبرد که به خاطر آن جایزه TAGIE 2015 در نمایشگاه ،اب بازی و بازی شیکاگو برای برتری در طراحی ،اب بازی مفت، شد.

به‌،وان طراح ارشد محصول تیم «جنگ ستارگان» ه،رو، کار بودرو در سال 2020 و زم، که یک ،اب‌بازی 40 ساله برای اولین بار در اکشن لایو اکشن خود به نمایش درآمد، کامل شد. جنگ ستارگان: ماندالوریان. Imperial Troop Transporter که به‌،وان یک ،اب‌بازی اصلی که بچه‌ها می‌توانند از آن برای گسترش ماجراجویی جنگ ستارگان در خانه استفاده کنند، هرگز در فیلم‌های اصلی ظاهر نشد و تا زم، که به شکل ،میشن در فیلم ظاهر شد، وارد کانون جنگ ستارگان نشد. شورشیان جنگ ستارگان. پس از ظاهر لایو اکشن آن در ماندالوریان در دیزنی پ،، این وسیله نقلیه به ،وان بخشی از مجموعه مجموعه جنگ ستارگان Vintage به فروشگاه ها بازگشت.

Boudreaux همچنین کشتی غول پیکر Jabba’s Sail Barge را طراحی کرد که با موفقیت از طریق پلت فرم Hasbro Pulse HasLab تأمین مالی شد.

سال گذشته، Boudreaux به دنبال اثرات COVID-19 روی دستگاه تنفس مصنوعی قرار گرفت.

«کار او تأثیر بی‌اندازه‌ای بر دنیای جنگ ستارگان، جامعه ه،رو و به طور کلی صنعت ،اب‌بازی داشت. ه،رو در بی،ه‌ای گفت: او با مهارت‌های طراحی، مربیگری، دوستی و اشتیاق و فداکاری پایدار خود به جامعه جنگ ستارگان ه،رو، افراد زیادی را تحت تأثیر قرار داد. ما برای همیشه قدردان هستیم که میراث او از طریق طرفداران در هر سنی که به بازی با ،اب‌بازی‌های باورن،ی که او خلق کرده و طراحان بی‌شماری محصولی که او در طول زندگی حرفه‌ای خود الهام گرفته و به آنها آموزش داده است، ادامه خواهند داد. فکر و دعای ما با همسرش جودی و خانواده و دوستانشان در این دوران سخت است

مرسی، مارک که به همه ما اجازه دادی تا بخشی از این سفر حماسی باشیم. کهکشان بدون تو مثل قبل نخواهد بود. باشد که نیرو، همیشه با شما باشد.

– بی،ه ه،رو در مورد درگذشت مارک بودرو


منبع: http://toybook.com/in-memoriam-hasbro-legend-mark-boudreaux/