نیما پروداکت فروشگاه اینترنتی عرضه کننده انواع اسباب بازی-اسباب بازی رنگین

باید توجه داشت هیچ قطعه تیزی نداشته باشد و هیچ قطعه کوچکی از آن جدا نشود زیرا کودک قطعات کوچک را می‌خورند و شاید باعث خفگی کودک شود. ویژگی دیگر در این سری از اسباب بازی آموزشی بودن آن است تا کودک در زمان بازی علاوه بر سرگرمی توانای‌های خود را بالاتر ببرد و از حواس پنجگانه خود بهترین استفاده را داشته باشد تا باعث تقویت این حس شود. باورها، تفکر و زندگی کودکان با اسباب بازی و بازی کردن تکامل می پذیرد. برای هر خرید خود می توانید از راهنمایی و مشاوره رایگان کارشناسان چیدو بهره مند شوید. در بخش وبلاگ چیدو، مطالب آموزشی و تربیتی زیر نظر کارشناسان مجرب منتشر می شود. در زمینه های مرتبط با سلامت و تغذیه کودک، روانشناسی کودک و نکات مفید مرتبط با مادر و کودک.

  • تاریخ مشخصی از پیدایش نخستین toys در جهان وجود ندارد ،طی تحقیقات گسترده باستان شناسان اولین اسباب بازی ها توسط خود کودکان خلق شده اند.
  • استفاده از وسایل بازی مخصوصا بازی های آموزشی (متناسب با سن کودک )باعث بالا رفتن قوه تخیل و هوش کودکان میشود .کودکان معمولا روزانه ساعتها بااسباب بازی هایشان سرگرم می شوند که این کار بی نهایت به شکوفایی استعداد آنها کمک میکند.
  • شما سروران گرامی می توانید با توجه به سن کودک خرید اسباب بازی را از وب سایت فروشگاه اسباب بازی بازی موز انجام دهید.
  • با توجه به مسائل بیان شده باید گفت که مطمئنا اسباب بازی های تولید شده در ایران تناسب بیشتری با نیاز کودکان ایران دارد و افراد به راحتی می توانند به فروشگاه های معتبر تولید اسباب بازی در ایران اعتماد نمایند.

یک ماشین اسباب بازی ساختنی که خلاقیت رو تقویت میکند.اسباب بازی کامیون با آچار کیفی کاترپیلار یک اسباب بازی ساختنی است که کوچولوها میتونن بدون خستگی کامیون بسازند.این ماشین اسباب بازی ساختننی مناسب گروه سنی 3 سال به بالا است. اگر قصد خرید لگو اصل دانمارک را دارید، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. لگو اصل به دلیل بالا بودن قیمت ارز و محدودیت های واردات کمی بیشتر است. اما به طور کلی قیمت اسباب بازی لگو به شرکت سازنده، تعداد و کیفیت در قطعات، نوع و شرایط سنی بر می گردد. این محصول یک لگو از سفینه و هواپیما ابر قهرمانان سوپرجاینت است که با برند MG به بازار عرضه شده است.این لگو دارای 294 قطعه لگو رنگی و 1 عدد مینی فیگور لگویی ادمک فرزاندان تانوس سوپرجاینت برای بازی و سرگرمی کودکان و نوجوانان می باشد.

ماشین اسباب بازی کنترلی آب و خاک دریفت مدل LE NENG F1

کافی است روی سه چرخه کودک بشینینید و فرمان رو به سمت چپ و راست حرکت بدهید تا شاهد حرکت اون به سمت جلو باشید. قابلیت های منحصر به فردی از جمله تنظیم ارتفاع دسته، وزن سبک، بسته بندی زیبا و…است.

محصولات تزینی کادو

یک بازی پر از هیجان با تفنگ آب پاش X-SHOT آماده شکست دادن حریف هستید؟ تفنگ آبپاش X-SHOT در کمتر از 2 ثانیه پر میشود و کودک شما ساعت های شاد و سرگرم کننده ای را خواهد گذروند. این تفنگ اسباب بازی یک اسباب بازی عالی برای کودکان 5 سال به بالاست. آشنایی کودکان با موسیقی و نت ها به وسیله ی انواع اسباب بازی آلات موسیقی امکان پذیر است و می تواند نقش بزرگی در زندگی آنها داشته باشند. دنبال اسباب بازی برای کوچولوهاتون هستید؟ نگران نباشید در دنیای اسباب بازی میتوانید جدید ترین ها، از اسباب بازی های چوبی تا عروسک های پولیشی و بازی های فکری و ماشین ها را در مدل های متنوع پیدا کنید و کوچولو های خودتان را خوشحال کنید. مورد دیگر که در هنگام خرید لگو باید به آن توجه کنید این است که به کیفیت این اسباب بازی توجه کنید تا نمونه اصلی را خریداری کنید. لگو اصل از متریال های پلاستیک فشرده و کائوچو استفاده شده است که دارای کیفیت و استحکام خوبی است.

در مجله خبری اسباب بازی فروشی آنلاین آرتی کالا می‌توانید بهترین اسباب بازی‌های دنیا و ایران را مشاهده کرده و بعد از مقایسه قیمت، بهترین اسباب بازی ایرانی یا خارجی مد نظر خود را با چند کلیک ساده تهیه کنید. اسباب بازی و انواع آن مانند عروسک، ماشین فلزی و کنترلی،ربات و آدم آهنی، وسایل موزیکال، تفنگ، بازی فکری و رومیزی و . در دنیای امروز به یک نقطه آغازین و موثر برای آشنایی کودک با جهان پیرامونش تبدیل شده است.

عروسک پولیشی کوالا خاکستری از الیاف و پارچه بسیار نرم و لطیف ساخته شده و کودکان براحتی می توانند با آن بازی کنند. لگو کامیون میکسر تکنیکال DECOOOL که دارای 124 قطعه لگوی رنگی می باشد. این محصول یک ست 3 عددی از کامیون و ماشین مک کویین است که که به صورت ماشین قدرتی می باشند و درب قیمت عقب کامیون نیز باز می شود. برند های محبوب اسباب بازی به ترتیب الویت عبارتند از زرین تویز,کلاسیک,اکشن,اینتل, … را برایتان راحت کرده ایم کافیست سفارش خود را در سایت ما ثبت کنید سپس در کوتاه ترین زمان بهترین کیفیت را از ما دریافت کنید.