نمودارهای جریانی Nielsen For The Mandalorian – فینال فصل


یک هفته دیگر، به‌روزرس، دیگری برای نمودارهای جری، نیلسن. آنها ،مت 8 را اضافه ،د ماندالوریان فصل 3، پای، پس چطور شد و در مقایسه با فصل قبل چگونه بود؟ و چگونه می کند ماندالوریان، همه سریال های جنگ ستارگان در مقایسه با نمایش های مارول چگونه هستند؟ من چند نمودار اضافه کردم تا همه اعداد را تجسم کنم تا بهتر بتو،د ببینید که فصل 3 و 2 چگونه در مورد بیننده با هم مقایسه می شوند و چگونه فصل های مختلف جنگ ستارگان و فصل آ، مارول با هم مقایسه می شوند! برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

فینال فصل 3 انفجارهای زیادی داشت

پس پایان فصل 3 چگونه بود؟ به خوبی!

فصل 3 ماندالوریان، ،مت 8، 38:56 دقیقه، 1.012 میلیون دقیقه تماشا = 25.99 میلیون “مرد”
فصل 2 ماندالوریان، ،مت 8، 44:04 دقیقه، 1.336 میلیون دقیقه تماشا = 30.32 میلیون “مرد”

بینندگان پای، فصل 3 14.3 درصد کاهش یافته است. ولی ماندالوریان با این اعداد همچنان محبوب ترین سریال در دیزنی + است. با این حال، از دست دادن بینندگان حداقل باید نگران کننده باشد.

همچنین، تعداد ،مت پای، فصل 2 نسبتاً کم است زیرا این ،مت در 18 دسامبر منتشر شد، ی،ی درست همانطور که فصل کریسمس مردم را با چیزهای دیگر مشغول کرد. در واقع: حتی یک هفته پس از انتشار، تعداد بینندگان فصل 2 پای، همچنان بیش از 1 میلیارد دقیقه تماشا بود. به همین دلیل است که من در هفته آینده به نمودارها نگاه خواهم کرد تا ببینم فصل 2 چگونه با فصل 3 مقایسه می شود. یا حتی اگر هنوز در نمودار باشد. پایان فصل 2 هنوز حتی چهار هفته پس از انتشار در واقع بینندگان قابل توجهی داشت و در 10 ج، اصلی سریال اصلی قرار گرفت. وقتی به «تنها» 30 میلیون «نفر» که برای فینال لوک اسکای واکر کوک می‌کنند، نگاه می‌کنیم، این باید در نظر گرفته شود.

حالا که Nielsen فصل کامل را اضافه کرده است، در مورد فصل 3 و فصل 2 چه می تو،م بگوییم؟

در اینجا تعدادی از اعداد اساسی وجود دارد:

طول کل فصل 2: ​​5:18 دقیقه
طول کل فصل 3: 5:39 دقیقه

فصل 3 در واقع 21 دقیقه طول، تر بود.

مجموع دقیقه تماشای فصل 2: ​​8,381,000,000
مجموع دقیقه تماشای فصل 3: 7,568,000,000

وقتی صحبت از مجموع دقایق تماشا به میان می‌آید (بدون احتساب اعداد گزارش‌شده پس از پایان، همه چیز قطعاً در اینجا تغییر می‌کند، زم، که بد،م فصل 3 بعد از پایان چگونه کار خواهد کرد) فصل 3 تقریباً 10% کاهش یافته است. این برای کل زمان اجرا حساب نمی شود.

میانگین تعداد افراد در فصل 2: ​​26.32 میلیون نفر
میانگین تعداد افراد فصل 3: 22.30 میلیون نفر

اگر طول اپیزود را در نظر بگیریم (با تمام اخطارهای معمول، ی،ی فرض بر این است که همه مردم فقط آ،ین ،مت را تماشا کرده اند، و همه آن، از جمله تیتراژ، پس این یک عدد تئوری است و نه تعداد واقعی افراد، اما همچنان یک سنج خوب) سپس فصل 3 4 میلیون بیننده را از دست داد که 15.3 درصد کاهش داشت. از دست دادن بینندگان فاجعه بار نیست، اما همچنان قابل توجه است. و همیشه باید به یاد داشته باشید که Disney+ در سال 2023 در ایالات متحده حدود 10 میلیون مش، بیشتر از اوا، سال 2020 دارد. اما این مش،ین جدید تأثیر مثبتی بر رتبه‌بندی‌ها نداشتند، که یک بار دیگر نشان می‌دهد که همه طرفداران جنگ ستارگان زودتر ثبت‌نام ،د. و احتمالاً همه طرفداران مارول نیز، با برخی همپوش، جدی بین طرفداران احتمالاً.

خوب، اما چگونه فرد ماندالوریان فصل 2 و 3 مقایسه کنید؟ من برای تجسم داده ها نموداری برای این کار آماده کردم:

برای بزرگنمایی کلیک کنید

همانطور که می بینید فصل 3 در اولین پخش اعداد بسیار خوبی داشت، بینندگان بیشتر از فصل دوم بود، که به این م،ی است که Mandalorian حتی بیش از 2 سال پس از پایان فصل 2 بسیار محبوب بود. حتی اگر در مقایسه با فصل دوم پای،، بینندگان به طور قابل توجهی کاهش یافته است

اما پس از آن بینندگان کاهش می یابد و در طول فصل می تو،د ببینید که روند کلی تقریباً ثابت است. بله، ،مت پای، تا حدودی بیشتر از ،مت اول بیننده داشت و ،مت کوتاه احمد بست در اواسط فصل پرت بود، اما به طور کلی بینندگان اغلب ثابت باقی ماند.

آن را با فصل 2 مقایسه کنید، جایی که می تو،د به راحتی روند صعودی را برای فصل کامل مشاهده کنید، بینندگان تقریباً با هر ،مت افزایش می یابد، ،مت Boba Fett در اینجا دورتر است، زیرا در مجموع بهترین رتبه بندی را داشت، اما همانطور که در بالا توضیح داده شد بینندگان برای سریال فینال لوک اسکای واکر مطمئناً تحت تأثیر تاریخ اکران قرار گرفت، در طول دوره واقعی کریسمس، فینال هنوز رتبه‌بندی بسیار بسیار بالایی را دریافت کرد، بیش از 1 میلیارد دقیقه، مردم در طول تعطیلات زم، را برای پیگیری نمایش پیدا ،د.

اما چگونه این دو ماندالوریان فصل‌ها و تمام فینال‌های فصل جنگ ستارگان در مقایسه با رقابت‌ها؟ و در اینجا منظور من مارول است. بیایید نگاهی به تعداد تماشاگران فصل پای، برای همه سریال‌های اکشن زنده جنگ ستارگان و مارول در دیزنی+ داشته باشیم! من نمایش های متحرک را در اینجا مستثنی می کنم، ما هیچ شماره ای برای آن نداریم جنگ های کلون ها، دسته بد پس از پخش فصل 1، هرگز دوباره وارد نمودارها نشد، فقط مارول چه می شود اگر با اعداد بسیار کم، کمی بیش از 200 میلیون دقیقه، در نمودار ظاهر شد.

خوب، پس چگونه جنگ ستارگان در مقایسه با مارول عمل می کند؟

برای بزرگنمایی کلیک کنید

اگر چیزها را در چشم انداز قرار دهیم، متوجه می شویم ماندالوریان فینال فصل 3 همچنان دومین فینال پربیننده دیزنی پ، است، حتی با کمی حاشیه، لوکی، محبوب ترین سریال مارول تقریباً 4 میلیون “مرد” کمتری داشت که فینال را تماشا می ،د. و حتی بیش از 8 میلیون نفر کمتر از فینال لوک اسکای واکر.
سپس زمینه وسیعی از نمایش ها وجود دارد که عملکرد بسیار خوبی دارند، WandaVision، شوالیه ماه، شاهین و سرباز زمستان، کتاب بابا فت و او هالک که همه تقریباً در یک سطح عمل می کنند. اگرچه اعداد برای پایان فصل می تواند تا حدودی گمراه کننده باشد که به میانگین واقعی بیننده برای یک فصل کامل می رسد. او هالک چندین بار نتوانست وارد نمودار شود و فینال تا حد زیادی بهترین رتبه را داشت. بنابراین میانگین بیننده بسیار کمتر است.

آنچه ما همچنین می‌تو،م ببینیم این است که چقدر جذاب است اندور است و فینال تا حد زیادی بهترین رتبه بندی فصل را داشت و ا،ر ،مت های دیگر حدود 8 میلیون “نفر” داشتند. اما طاقچه حتی بیشتر است خانم مارول، که با وجود اینکه برخی افراد ادعا می کنند “فوق العاده محبوب” است، کمترین محبوبیت و کمترین تماشای سریال +Disney را دارد. این سریال هم نتوانست وارد چارت شود، در واقع نیمی از ،مت ها وارد نمودار نشدند. بنابراین میانگین بینندگان بسیار کمتر از آنچه در اینجا برای فینال می بینید است. خانم مارول فینال فصل تقریباً 5 میلیون نفر کمتر از آن داشت اندور، که در حال حاضر با اختلاف کمی از تمام نمایش های دیگر عقب است.

بنابراین، برای خلاصه ، همه چیز: ماندالوریان تا حد زیادی محبوب‌ترین سریال در +Disney است، حتی تعداد تماشاگران فصل 3 تا حدودی کاهش یافته است، حتی با شماره‌های فصل سوم ماندالوریان رقابت مارول را پشت سر می گذارد. لوکی محبوب‌ترین سریال مارول است، و سپس بیشتر نمایش‌های دیگر مارول و جنگ ستارگان در سطح مشابهی قرار دارند. اندور عقب افتادن و خانم مارول فقط 60 درصد از آندور شماره.

هفته آینده خواهیم دید که فصل 3 یک هفته پس از پخش پای، چگونه است یا اینکه آیا این سریال اصلاً در نمودار قرار دارد. همانطور که گفته شد، فینال فصل 2 پاهای عالی داشت و ماندالوریان فصل 2 پس از انتشار پای،، چهار هفته دیگر در چارت ها باقی ماند.

چه چیز دیگری: نتفلی، همچنان بر همه چیز تسلط دارد. دیزنی فقط مظنونین معمولی را در نمودارها دارد: ماندالوریان، آبی، موانا و به این دلیل که چند هفته برای فیلم ها کند شده است افسون با اعداد بسیار کم دوباره وارد نمودارها می شود.

را پیکارد فصل 3 پای، فصل موفق شد با 400 میلیون دقیقه بازدید در رتبه نهم وارد نمودارهای سریال اصلی شود! جای تعجب نیست که اینها بهترین اعداد برای این سریال هستند. با احتساب طول اپیزود، این به این م،ی است که 6.35 میلیون “نفر” وارد شده اند. تعداد مش،ین برای Paramount+ در ایالات متحده ناشناخته است، اما این سرویس در سراسر جهان در پایان سال 2022 حدود 56 میلیون مش، داشت، در مقایسه با 161 میلیون نفر جمعیت دیزنی. به احتمال زیاد ا،ر مش،ین در حال تنظیم برای این هستند پیکارد فینال سریال همچنین، این نمایش در آمازون پرایم در مناطق منتخب خارج از ایالات متحده در دسترس بود. و پیکارد البته هنوز هم تنها سریال Star Trek کورتزمن است که حتی در بین 10 سریال برتر قرار دارد.

تمام چیزهای خوب…

هیچ یک از قهرمانان ک،یک TNG در این جنگ نمردند پیکارد در پایان، خدمه قدیمی روز را نجات دادند (همه جوان‌ها از بین رفته بودند، بنابراین نگهبان قدیمی باید آنها را نجات می‌داد) و حتی در را برای یک اسپین آف/دنباله باز گذاشتند. این یک اتحاد مجدد بود که به درستی انجام شد.

نمودارهای جریان نیلسن




منبع: https://www.jeditemplearc،es.com/2023-05-20-the-nielsen-streaming-charts-for-the-mandalorian-season-finale/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=the-nielsen-streaming-charts-for-the-mandalorian-season-finale