نمودارهای جریانی Nielsen برای The Mandalorian – هفته 7


به خط پایان نزدیک شده ایم! Nielsen فصل هفتم 3 را اضافه کرد ماندالوریان اپیزود به نمودارهای آنها، که ،مت اول از فینال بزرگ بود! و رتبه ها نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است. به نظر می رسد لیزو و جک بلک تعداد زیادی از طرفداران را متقاعد کرده اند که از صحنه خارج شوند و به فینال خود زحمت ندهند. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

دین جارین به بو کاتان می گوید که می تواند نمایش او را داشته باشد

پس بیایید درست شیرجه بزنیم! و اگر می‌خواهید همه اخطارها را بد،د، لطفاً یکی از مقالات قبلی نیلسن را بخو،د، دقیقه‌های تماشا معیار وحشتناکی برای تعیین میزان تماشای هر برنامه یا ،متی هستند!

،مت 7 فصل 3 ماندالوریان، 50:39 دقیقه، 1025 میلیون دقیقه تماشا = 20.24 میلیون “مرد”
،مت 7 فصل 2 ماندالوریان، 36:19 دقیقه، 1042 میلیون دقیقه تماشا = 28.69 میلیون “مرد”
The Book of Boba Fett فصل 1 ،مت 7 (آ،ین فصل)، 58:41 دقیقه، 885 میلیون دقیقه تماشا = 15.08 میلیون “مرد”
Andor فصل 1 هفته 7 – نمودار نشد!

خوب، این تئوری که مردم در هفته قبل تنظیم ،د تا ببینند این همه هیاهو در مورد چیست و سپس تصمیم گرفتند که نه، آنها آنقدرها هم آن را دوست ندارند، به نظر می رسد که حقیقتی در آن وجود دارد. از آنجا که با وجود اینکه فصل پای، (،مت 1 آن) معمولاً باید رتبه های بالاتری نسبت به ،مت های قبلی داشته باشد، ،مت اول فصل پای، فصل 3 رتبه های بدتری دارد!

رتبه ها نسبت به هفته قبل 13 درصد کاهش یافته است. اما وقتی به فصل 2 نگاه می کنیم ماندالوریان (جایی که ماندو و میفلد برای یافتن مکان موف گیدئون به یک مرکز امپراتوری نفوذ می‌کنند) رتبه‌بندی‌ها به میزان 29.5 درصد کاهش یافته است! تقریبا یک سوم کمتر! و این قبل از فینال لوک اسکای واکر است. و به یاد داشته باشید، این در حالی است که Disney+ در مقایسه با اوا، سال 2020، حدود 10 میلیون مش، بیشتر در آمریکای شمالی دارد.

مطمئناً، فصل 3 همچنان محبوب است، هنوز هم بالاترین امتیازی است که دیزنی در +Disney دارد، اما ظاهراً این سریال بخشی از جذابیت خود را از دست داده است و فصل 3 بسیار ناهموار، متوسط ​​و در برخی مواقع واقعا بد محبوبیت کمتری نسبت به فصل 2 قبلی دارد. به سختی می توان دلایل دقیق آن را مشخص کرد، اما تغییر جهت، با هدایت بو-کاتان، ظاهراً با برخی افراد خوب پیش نرفت. اما این تنها مسئله نیست، زیرا نوشته بسیار ناهموار بود. ما داستان های گیج کننده ای در مورد شخصیت هایی داشتیم که افراد کمی واقعاً به آنها اهمیت می دهند، اپیزودهای مستقل در این فصل بسیار بیهوده یا گاهی اوقات بسیار ،انه به نظر می رسید. و دین جارین هیچ قوس شخصیتی نداشت، او فقط “آنجا” بود.

و کتاب بابا فت فینال نیز بینندگان را رها کرد، افرادی که برای ،مت لوک اسکای واکر تنظیم شده بودند، اما همه آنها علاقه ای به سریال بسیار ناهموار درباره بابا فت (که در دو ،مت ماندالوریا غایب بود) نداشتند.

هفته آینده فینال است و سپس من نگاه دقیق تری به رتبه ها و نحوه مقایسه آنها خواهم داشت!

چه چیز دیگری: دیزنی مدام توسط نتفلی، پخش می شود. و باب ایگر مطمئناً از این واقعیت خوشحال نخواهد شد که Disney+ در سه ماهه گذشته 4 میلیون مش، را از دست داد، بیشتر آنها در هند، زیرا Hotstar چندی پیش حقوق لیگ ورزشی را از دست داد، اما Disney+ همچنین چند صد هزار مش، را در آمریکای شمالی از دست داد. ، که انتظارات تحلیلگر، را که تصور می ،د Disney+ واقعاً 4 میلیون مش، خواهد داشت کاملاً ناکام ماند. تنها خبر خوب برای Disney+ این است که ضررها کاهش یافته است (کمی بیش از 600 میلیون دلار، هنوز بسیار زیاد است، اما مطمئناً به اندازه 1+ میلیارد دلار فاجعه آمیز نیست) و میانگین درآمد هر مش، در ایالات متحده افزایش یافته است، زیرا هزینه ها بالا است. الان گران تر

تنها نمایش‌ها یا فیلم‌های دیگر Disney+ در نمودارها معمول هستند آبی و موانا. اما چیزی شبیه به موانا حتی توسط ،س کوکائین در Pea،، سرویسی که تنها ،ری از مش،ین را دارد. با این حال، ،س کوکائین الیزابت بن، (که قبلاً این فلاپ عظیم را کارگرد، کرده بود تا حدودی غافلگیرکننده بود. فرشته های چارلی) و عموماً مورد استقبال قرار گرفت.

پیکارد همچنین دوباره وارد نمودارهای سری اصلی می شود و در جایگاه دهم قرار دارد. Paramount+ سرویسی است که تعداد مش،ین آن کم است. که پیکارد تنها سریال Nu Trek است که تا به حال در نمودارها ظاهر شده است، با این حال هنوز یک سیگنال واضح برای ال، کورتزمن و تیمش است. مردم خواهان پیشتازان فضا واقعی هستند. نه هر چی کشف قرار است باشد. با این حال، آن سریال پس از فصل پنجم لغو خواهد شد. اسدنیای جدید تنگ اوا، امسال بازخواهد گشت و عرشه های پایین همچنین یک فصل دیگر دریافت می کند، هر دو سریال در واقع بیشتر شبیه Star Trek “ک،یک” هستند. اما آنها نیز نتوانسته اند نمودار را ارائه دهند.

بسیار جالب خواهد بود که ببینیم چگونه پیتر پن و وندی برای دیزنی اجرا خواهد کرد. بازبینی کتاب ک،یک کودکان برای «مخاطبان مدرن»، بی‌م،ی و به‌شدت مورد استقبال قرار گرفت (این فیلم دارای امتیاز وحشتناک 4.2 کاربر در IMDB است!). در بالای آن مارول Guardians of the Galaxy 3 آ، هفته افتتاحیه بسیار غم انگیزی داشت، که با اختلاف کمی بدتر از ورودی قبلی است (و قیمت بلیط در سال 2023 به طور قابل توجهی بالاتر است) و فقط کمی بهتر از مرد مورچه ای 3و این فیلم کمتر از 500 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش کرد. نگهبانان باید حداقل 700 میلیون دلار یا بیشتر به دست بیاورند تا به نتیجه برسند. با این حال، دهان به دهان برای Guardians of the Galaxy 3 بهتر از برای است مرد مورچه ای. اما با این حال، عملکرد بسیار ضعیف با، آفیس، از دست دادن قابل توجه بینندگان برای نمایش موفق ماندالوریان و فاجعه آتی که خواهد بود پری دریایی کوچک بازسازی اکشن زنده و بسیار ناپسند پیتر پن و وندی فیلم باید به باب ایگر کمی م، کند و او باید خیلی خیلی سخت فکر کند که دیزنی می خواهد چه نوع محتوایی بسازد. زیرا دیزنی باید استودیویی باشد که فیلم های ،میشنی را با درآمد ۱+ میلیارد دلاری در سراسر جهان منتشر می کند، نه یونیورسال با سوپر ماریو. بجای سال روشن و دنیای عجیب و غریب ش،ت خورده، دنیای عجیب و غریب حتی به طرز شگفت انگیزی و شانس ها غیرضروری هستند پری دریایی کوچک بازسازی لایو اکشن ممکن است ش،ت تماشایی بعدی باشد. اظهارات اولیه توسط منتقدان حرفه ای (چند زم، پیش نمایش های مطبوعاتی وجود داشت) بسیار بسیار ضعیف هستند و ا،ر آنها می گویند که فیلم در بازیابی جادوی ،میشن اصلی ش،ت خورده است. و اینها اظهارات افرادی است که توسط دیزنی به نمایش ها دعوت شده اند.

ما هفته آینده با پایان فصل دوباره گرد هم می آییم! با این حال، من ممکن است برای چند هفته دیگر نمودارها را پوشش دهم، زیرا ماندالوریان فصل 2 برای چند هفته دیگر در چارت ها باقی ماند و جالب است که ببینیم فصل 3 بعد از پایان فینال در مقایسه با فصل قبل چگونه عمل خواهد کرد زیرا حتی یک هفته بعد از پایان فصل 2 هنوز بیش از 1 میلیارد دقیقه بازدید داشته است.

نمودارهای جریان نیلسن




منبع: https://www.jeditemplearc،es.com/2023-05-12-the-nielsen-streaming-charts-for-the-mandalorian-week-7/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=the-nielsen-streaming-charts-for-the-mandalorian-week-7