نقد و بررسی Universal Monsters Invisible Man


حتی ماه هم از او می ترسد! تا سر حد مرگ ترسیده. تمام دنیا تا سر حد مرگ ترسیده اند. در مرد نامرئی، دکتر جک گریفین از قدرت شیمی برای نامرئی شدن استفاده کرد، اما متاسفانه این کشف معجزه آسا او را نیز دیوانه می کند. امروز نگاهی به Jada Toys Universal Monsters Man Invisible Man می اندازیم!

این جعبه شباهت زیادی به جعبه مرد گرگ دارد، تفاوت آن در لوگوی مرد نامرئی در جلو و پهلو به جای The Wolf Man است. من واقعاً آن گرافیک را در کنار هیولاهای فرانکشتاین و مرد آبششی دوست دارم.

مرد نامرئی یک کتاب، یک ف،ک، یک کلاه، دو سر، چند دست (مشت راست، چپ باز، راست دستگیره بزرگتر، راست دستگیره کوچکتر، و دست چپ با دستکش متصل) ارائه می‌شود. این کتاب یک کتاب مقیاس بندی شده نسبتاً استاندارد است، یک تکه، ریخته گری شده در پ،تیک قرمز با رنگ سفید برای صفحات و مقداری جزئیات طلایی روی ستون فقرات. این کتاب در هر یک از دستان او قرار می گیرد و مانند یک وسیله جانبی طبیعی به نظر می رسد همانطور که دکتر جک گریفین در مورد کتاب هایش در فیلم ادامه می دهد.

ف،ک در پ،تیک شفاف ریخته شده و خالی به نظر می رسد. در دست گرفتن بزرگتر او قرار می گیرد و به دلیل ماهیت شیمیایی نامرئی بودن او یک وسیله جانبی من، است.

کلاه با کلاهی که در ابتدای فیلم بر سر می‌گذارد همخو، خوبی دارد، البته در آن ،مت عینک متفاوت است و بینی مصنوعی از بانداژ بیرون زده است. محکم روی سر قرار می گیرد و به نسبت خوب به نظر می رسد. کلاه باعث می شود از ابتدای فیلم یک سر جایگزین بخواهم.

سر جایگزین طوری طراحی شده است که به نظر می رسد سر خود را باز می کند و سر نامرئی خود را آشکار می کند. بسته بندی از کنار سر او به بیرون کشیده می شود و دست گرفتن کوچکتر برای نگه داشتن آن طراحی شده است. شبیه سازی یک سر خالی از زوایای خاص کار بسیار خوبی انجام می دهد، با این حال می تو،د یک کره سیاه در مرکز را از برخی زوایا ببینید. این جایی است که میخ سر به توپ و گردن سوکت متصل می شود.

ا،سوری مورد علاقه من قطعه ای است که به نظر می رسد او دستکش را در می آورد و دست نامرئی خود را آشکار می کند. این یک تکه است که به دست چپ وصل می شود و دستکش سمت راست به گونه ای حجاری شده است که به نظر می رسد کشیده شده و از دست او کنده شده است.

به نظر می رسد یکی از هوشمندانه ترین راه هایی است که من قدرت نامرئی را به شکل شکل به تصویر کشیده ام.

مجسمه سازی با نسبت های واقعی و چروک های ظریف لباس خوب است. نکته برجسته جزئیات روی سر بانداژ شده نمادین و شیشه های ظریف عینک آفتابی پر زرق و برق گریفین است.

مفصل بندی بسیار خوب است و من به ویژه تحت تأثیر دامنه حرکتی سر و مفاصل کمر او هستم. شیب خوب زیادی وجود دارد و او واقعاً خوب به بالا نگاه می کند. مرد نامرئی دارای:

  • سر توپ و سوکت، پایین گردن و کمر
  • شانه‌ها، مچ‌ها، ، و مچ پا چرخان/لولا
  • زانوها و آرنج های دو لولایی
  • دوسر و ران چرخان

روپوش کاملاً نرم و پ،تیکی نازک با سه برش است که از مسیر حرکت خارج می شود. راستش او خیلی بهتر از برخی از چهره های هنرهای رزمی که من ،یده ام حرکت می کند. تنها نقطه ضعف آن این است که چرخش دوسر بازو به خوبی در مجسمه سازی ادغام نشده است و گاهی اوقات به بدن برخورد می کند.

رنگ با دکوی زیبا روی شلوار pj و ژاکت سیگاری او جامد است. من به خصوص دوست دارم که چگونه شستن روی سر آن بافت بانداژ دوست داشتنی را نشان می دهد.

من عاشق تماشای مرد نامرئی هستم زیرا لحن تغییر می کند، از رمز و راز به کمدی گسترده، سپس به وحشت و در نهایت تراژدی می رود. عملکرد بی‌نظیر کلود رینز قابل توجه است و من به یک طرفدار بزرگ تبدیل شده‌ام، بنابراین به این رقم نیاز داشتم. من احساس می‌کنم این ظاهر نمادین‌تر شخصیت است، بنابراین خوشحالم که به اینجا رسیدیم و همچنین ظاهر ابتدایی را از سری Universal Monsters NECA دریافت کردیم.

من عاشق این فیگور هستم این نت‌های نمادین من، برای شخصیت را نشان می‌دهد و یک عامل سرگرم‌کننده و حالت‌پذیر شگفت‌انگیز برای پسری در لباس‌های تختش دارد. من همچنین می توانستم ببینم که مردم با این یکی برای گمرک سرگرم می شوند. تبدیل او به شخصیت های مختلف در کت های سیگاری کار سختی نخواهد بود.

درباره نویسنده پست


منبع: http://thefwoosh.com/2022/12/jada-toys-universal-monsters-invisible-man-review/