نسخه 19 دسامبر 2022 از TOP TEN BLOGPOSTs در TOYSREVIL (هفته گذشته)


کامیک کان سالانه سنگاپور هفته گذشته برگزار شد و من سخت تلاش کردم تا آن را کامل کنم وبلاگ من پوششو خط پایان نزدیک به نظر می رسد (چیزی که در مورد تلاش های سال های گذشته نمی توانستم بگویم :p) کافی است که طعم “آزادی” را بچشم…! اما تا آن زمان، تعداد قابل توجهی از پوشش های گفته شده در لیست این هفته قرار گرفته است، و این یک ،یب جالب از ژانرها، تفکرات است!

با این لیست “ده پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL” امروز، قبل از خداحافظی، یک لیست دیگر در پیش داریم.2022“! بیا انجامش بدیم…!

#TOYSREVILTOYTweets: (نسخه 14 دسامبر)، شامل #،اب بازی از جانب #کوی،، #زیر & #CHKDSK!#TOYTweets بر #toysrevilblog: pic.twitter.com/qULc3DnRla

– toysrevil (@toysrevil) 14 دسامبر 2022

>>> برای خواندن کلیک کنید >>> شماره 10 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL(هفته گذشته) جایی که من Toynews مبتنی بر توییتر گزارش ویترین ،اب بازی از QUICCS، CHK DSK و زیرین…! بیایید ببینیم این وضعیت چقدر بیشتر ادامه خواهد داشت، توییتر با “جهت” فعلی ممکن است به چه سمتی برود (*تا زم، که به من اجازه دهید به وبلاگ TOYSREVIL-بازگشت پیوند دهم و به ارسال رایگان تصاویر و ویدیوها ادامه دهم، خوب…)



>>> برای خواندن کلیک کنید >>> شماره 9 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL(هفته گذشته) جایی که من “اولین خودنویس” ام را که در SGCC2022 به ثمر رساندم را به رخ می کشم، و بیشتر در مورد آن نشریه رایگان “18 – گزارش ویژه”…! چی؟ شما این نشریه رایگان را نگرفتید…؟ :پ



>>> برای خواندن کلیک کنید >>> شماره 8 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL(هفته گذشته) جایی که من نگاهی به نمایشگر مجموعه آرک در آ، هفته گذشته می اندازم کامیک کان سنگاپور (10-11 دسامبر 2022). همچنین تصاویر بیشتری نیز آپلود می شود در اینجا این آلبوم اختصاصی فیس بوک است، به سلامتی.



>>> برای خواندن کلیک کنید >>> شماره 7 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL(هفته گذشته) پیش نمایش آثار هنری از آنجا بود @camilladerrico برای نمایش انفرادی خود “PRISM” از زمان افتتاحیه در @havengallery (ویدئوی پیاده روی ارسال شده در بالا از طریق / دستورالعمل های ،ید آثار هنری در زیرنویس، به سلامتی). نمایشگاه تا 14 ژانویه 2023.



#،اب بازی بر #TOYSREVIL: https://t.co/4oZ9QMTNx5

مجموعه کادویی “Hirono City of Mercy” از #POMPART برای PREORDER راه اندازی شده است، پیش بینی انتشار آن در 12/23 است.#HironoCityofMercy#HironoGreen،useMiscanthus#جعبه کور#وبلاگ ،اب بازی#toysrevilblog pic.twitter.com/UAA6iWt4Hu

– toysrevil (@toysrevil) 17 دسامبر 2022

>>> برای خواندن کلیک کنید >>> شماره 6 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL(هفته گذشته) جایی که من خودم را از همه نوع ،اب بازی هیجان زده می کنم انتشار فیگور HIRONO از جانب POP MARTو بعد متوجه شدم که اگر بخواهم مجموعه را کامل کنم باید بیش از 1 “جعبه هدیه” ب،م… و در نهایت نمی توانم یک مجموعه “هدیه” را ب،م… * ناله می کند

… و ،م می خورم، تام، توئینز”خواهر رحمت“هر بار که ،وان “شهر رحمت” را می خوانم دائماً در آگاهی من تکرار می شود!



>>> برای خواندن کلیک کنید >>> شماره 5 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL(هفته گذشته) جایی که من از چهره‌های KAWS BRONZE Edition که برای بزرگداشت منتشر شده‌اند، آب دهان می‌ریزم @ARR.AllRightsReservedبیستمین سالگرد…! هر شکل یک کپی از آن است انتشار فیگور و رویداد KAWS با AllRightsReserved، از جمله KAWS: تعطیلات سلسله! البته من توان ،ید آنها را نداشتم! اما “رویا” “رایگان” است، درست است؟ روده بر شدن از خنده



>>> برای خواندن کلیک کنید >>> شماره 4 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL(هفته گذشته) جایی که من پخش مستقیم فیلم‌های Instagram-filmed_broadcasted خود را از پوشش خود از نسخه 2022 Comic-Con سنگاپور، جایی که دارم، به نمایش می‌گذارم از زمان ارسال/جاسازی ویدیوهای پخش زنده در TOYSREVIL، به سلامتی!



>>> برای خواندن کلیک کنید >>> شماره 3 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL(هفته گذشته) از کجا یک ،اب بازی جدید @brendangarrett_ از طریق به جهان رها می شود thedougtoy.com! از طریق IG در ارتباط بم،د @thedougtoy. داگ دوست شماست.



>>> برای خواندن کلیک کنید >>> شماره 2 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL(هفته گذشته) جایی که مایکل لاو رسماً شخصیت‌های ،مه + مانگا One Piece را تفسیر می‌کند و LUFFY، ZORO و CHOOPER اولین سه نفری هستند که منتشر می‌شوند!

سفارشات قرعه کشی فعلی در اولویت فروش هنگ کنگ هستند. سفارشات خارج از کشور و ،ده فروشان منتخب از “26 دسامبر” شروع می شود. بنابراین چند نفر از شما آنها را دریافت می کنید؟ آیا شما کل،یونر MICHAEL LAU هستید؟ یا طرفداران ONE PIECE؟



>>> برای خواندن کلیک کنید >>> پست وبلاگ شماره 1 در TOYSREVIL(هفته گذشته) جایی که من نشان می دهم چه ،اب بازی هایی را در Comic-Con 2022 سنگاپور به ثمر رساندم! چرا می توانم این لیست را امسال تکمیل کنم؟ در مقایسه با لیست های سال های گذشته که در بلاگ فراموش شده بودند؟ چون حمل و نقل من کوچک و قابل کنترل بود، ناف گفت:)



نسخه یکشنبه 18 دسامبر از #TopTenBlogposts در (هفته گذشته) با رتبه بندی بر اساس انتخاب های کلیک شما! #متش، برای خواندن https://t.co/mmVFs2ljET!

این موضوع TWT را برای پیوندهای قابل کلیک بررسی کنید تا بیشتر بد،د، به سلامتی.

آ، هفته خوبی داشته باشید!وبلاگ #TOYSREVIL pic.twitter.com/SkEfrPGibo

– toysrevil (@toysrevil) 18 دسامبر 2022

من دیروز یکشنبه (18 دسامبر) مطلب فوق را در توییتر پست کردم تا ببینم آیا در طول یک روز تغییری در رتبه بندی ایجاد می شود یا خیر…!

چیست: ویژگی سریال #TopTenTOYSREVIL یک پست وبلاگ هفتگی است که در آن من ده پست وبلاگ برتر (به م،ای واقعی کلمه) را شمارش مع، می کنم (هفته گذشته)، با فهرستی که بر اساس انتخاب های YOUR – The Readers – کلیک کنید، همانطور که در آمار (داخلی) این وبلاگ ثبت شده است!

موارد قابل کلیک:
>>> ده پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL
>>> ده پست برتر وبلاگ برای سال 2022



اگر کاری را که من انجام داده ام دوست دارید و می خواهید از وبلاگ حمایت مالی کنید (شما به خاطر سخاوتتان متش،)، در حال حاضر 2 راه برای انجام این کار وجود دارد:

>>> buymeacoffee.com/TOYSREVIL
>>> paypal.com (“toysrevil@ya،o.com”).

با تشکر از شما برای ملاحظات و حمایت خوب شما!

همچنین می‌تو،د با اشتراک‌گذاری‌ها و ریتوئیت‌های خود از TOYSREVIL در شبکه‌های اجتماعی پشتیب، کنید = م،ی آن‌ها بیشتر از آن چیزی است که تصورش را بکنید! من شک ندارم که رتبه‌بندی در این لیست به دلیل اشتراک‌گذاری/RT‌های شماست، جایی که خوانندگان/گردآورندگان/طرفداران شما برای خواندن پست به عقب کلیک می‌کنند! بد،د که این لیست هفتگی بر اساس سوابق داخلی (*”انتخاب نشده” توسط من) بر اساس تعداد (دقیق) کلیک ها (اعدادی که من در مورد آنها پست نمی کنم) است.

به سلامتی،
اندی TOYSREVIL




منبع: http://toysrevil.blo،.com/2022/12/dec-192022-edition-of-top-ten-blogposts.html