نتایج نظرسنجی انتخابی طرفداران سری رده بندی شده HasLab 2023 GI Joe


به روز رس،* نتایج از نظرسنجی رای گیری انتخاب طرفداران سری طبقه بندی شده GI Joe HasLab 2023 در حال حاضر در

– گربه برفی 104 21.99٪
– Dragonfly 104 21.99%
– T،der Ma،e 98 20.72%
– VAMP 84 17.76٪
– MOBAT 83 17.55%

در حالی که این نتایج هیچ برنده مشخصی ایجاد نکرد، اگر موضوع فرآیند رای‌گیری را بخو،د، واضح است که جی آی جو در مقابل کبرا طرفداران از هر یک از 5 وسیله نقلیه برتر انتخاب شده توسط طرفداران پشتیب، خواهند کرد.

نتایج اعلام شده و فرآیند نامزدی به پایان رسیده است. را جی آی جو طرفداران صحبت کرده اند و ما اکنون 5 مورد درخواستی خود را داریم جی آی جو و کبرا وسایل نقلیه برای ه،رو تبدیل شدن به a HasLab پروژه رویایی این روند برای من بسیار جذاب بود زیرا نتایج بسیار متفاوت از اولی ما بود HasLab نظرسنجی الان خیلی ها درخواست دارند جی آی جو و کبرا ست های بازی پایه (یک ایده عالی و هیجان انگیز) و وسایل نقلیه سایز متوسط ​​زمینی تر. یک نمایش قوی برای نارنجک انداز آهنی همچنین شروع به راهیابی به لیست اولویت در بین طرفداران کرده است.

با این حال شکی وجود ندارد که GI Joe VAMP – کبرا استینگر ،یب قوی ترین نمایش را داشت. بسیاری از طرفداران به دنبال آن هستند Dreadnoks (از جمله خود من) و چندین درخواست نیز وجود داشت قطب شمال و اب وسایل نقلیه. این کبرا جغجغه هنوز هم تعداد زیادی رای همراه با نهنگ قاتل و تاماهاوک این وسایل نقلیه بسیار بزرگتر ممکن است خارج از محدوده آن باشند ه،رو حاضر است به ،وان یک HasLab. یک چیز مطمئن است که بازخورد طرفداران عالی و شگفت انگیز است. ما می‌خواهیم از همه ،، که تصمیم گرفتند لیست خواسته‌های خود را پایین بیاورند و برای چت ، به آنجا رفته‌اند تشکر کنیم.

5 مورد پر درخواست جی آی جو و وسایل نقلیه کبرا طبق رای هواداران به شرح زیر است.

– VAMP
– گربه برفی
– ماشین تندر
– سنجاقک
– MOBAT

برای رای دادن به این موضوع از این پیوند به انجمن ما استفاده کنید. نظرسنجی رای گیری انتخاب طرفداران سری طبقه بندی شده GI Joe HasLab 2023

موضوع نظرسنجی رای فقط در دسترس است HissTank.com. برای شمارش آرا باید از رسمی استفاده کنید موضوع نظرسنجی HasLab واقع در موضوع اخبار و شایعات در انجمن ما. شما فقط می تو،د یک رای بدهید. این GI Joe HasLab نظرسنجی انتخاب طرفداران رسمی است HissTank.com فقط و وابسته نیست ه،رو. این فرآیند برای ارائه بازخورد بسیار مهم طرفداران در مورد بسیار گران است HasLab پروژه ها. ما می خواهیم از تیم Hasbro GI Joe برای تمام زحماتشان در این زمینه طبقه بندی شده خط و بدون توجه به آنچه بعدی است HasLab ممکن است معلوم شود، هواداران به کاری که این تیم عالی ارائه می دهد اعتماد زیادی دارند! تشکر ویژه از 3dJoes.com برای تصاویر با، آرت!


منبع: https://news.hisstank.com/2023/01/18/g-i-joe-cl،ified-series-haslab-2023-fans-c،ice-voting-poll-now-open-79956