نان زنجبیلی 100% نرم


درست به موقع برای تعطیلات زمست،، «آشپزهای خلاق» در 100% Soft یک ،اب‌بازی جدید و بی ارزش درست کرده‌اند. ،اب‌بازی هنری وینیل Gingerbread Dumpster Fire دسر نمادینی را جشن می‌گیرد که بچه‌ها را به معماران آشپزی تبدیل می‌کند.

این نسخه ویژه تعطیلات ممکن است با یک حس شیرینی زنجبیلی متقاعد کننده همراه با صورت یخ زده سفید مواج، درزها و تکه های آب نبات قرمز/سبز به ذائقه ما کمک کند. حال و هوای خشن و دست ساز، سرگرمی و جذابیت ،یف چیز واقعی را ارائه می دهد. این خوراکی با یک شعله شعله شفاف و قرمز آب نباتی تکمیل می شود.

را نان زنجفیلی Dumpster Fire ،اب‌بازی هنری وینیل (2.75 اینچ) می‌افتد جمعه (11.25) ساعت 9 صبح PST به ،وان پیش سفارش از 100% نرم برای 35 دلار و قرار است در دسامبر ارسال شود. همچنین، نترسید، 100% Soft جمعه سیاه/ دوشنبه سایبری را فراموش نکرده است. نام تجاری خواهد بود ارائه تا 50 درصد تخفیف ،اب‌بازی‌ها، سنجاق‌ها، پوشاک و موارد دیگر برای تعطیلات طول، ،ید آ، هفته (جمعه از ساعت 9 صبح به وقت PST تا دوشنبه ساعت 11:59 بعد از ظهر به وقت PST).


منبع: https://www.vinylpulse.com/2022/11/،bread-dumpster-fire-by-100-soft.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=،bread-dumpster-fire-by-100-soft