مینی نیم تنه قهرمان غول پیکر استارکیلر – The Toyark


افراد خوب در Gentle Giant جزئیات مربوط به Mini-Bust قهرمان Star،er انجمن برتر خود را ارسال ،د. قطعه مقیاس 1/6 با قیمت 130 دلار آمریکا به فروش می رسد و منحصر به اعضای انجمن است. برای دیدن ع،‌ها و جزئیات به ادامه مطلب بروید، لینک‌های زیر را بزنید تا کپی خود را بگیرید!

The Star،er Hero اکنون یک Gentle Giant LTD Mini-Bust جنگ ستارگان است!

Gentle Giant LTD هر سال یک مینی مجسمه جدید را در سری خود بر اساس هنر مفهومی اصلی جنگ ستارگان منتشر می کند. خوب، سال 2022 است، و جدیدترین مینی باست مفهومی از راه رسیده است! Gentle Giant LTD با افتخار به سرچشمه حماسه جنگ ستارگان با مینی نیم تنه قهرمان استارکی، در مقیاس 1/6 باز می گردد!

مینی نیم تنه در مقیاس Star،er Hero 1/6 Star Wars Concept، که ظاهر اصلی و ،نه قهرمان فرنچایز را که توسط هنرمند رالف مک کواری طراحی شده است، به تصویر می کشد، یک شمشیر نوری در یک دست و یک بلستر در دست دیگر دارد. با ارتفاع تقریبی 6 اینچ و محدود به 750 قطعه، همراه با گواهی اصالت شماره گذاری شده در جعبه تمام رنگی بسته بندی شده است.

مینی نیم تنه مفهومی Star،er Hero که به طور انحصاری برای اعضای انجمن برتر Gentle Giant LTD در دسترس است، به مینی نیم تنه مفهومی Darth Maul و مینی نیم تنه مفهومی Sandtrooper می پیوندد و 130 دلار قیمت دارد.

عضو انجمن برتر نیستید؟ همین امروز به اینجا بپیوندید و به ده ها محصول انحصاری و همچنین تخفیف ها، کوپن ها و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید!

مینی نیم تنه را از اینجا سفارش دهید:


منبع: https://news.toyark.com/2022/12/02/gentle-giant-star،er-hero-mini-bust-489791