مجموعه Tamagotchi خود را با New Shells و Amazon Exclusive ارتقا دهید


Bandai Namco Toys & Collectibles America در زمستان امسال سه پوسته جدید برای نسل های 1 و 2 عرضه می کند! | منبع: Bandai Namco Toys & Collectibles America

هر فصل سبک ها و لباس های جدیدی را برای ما به ارمغان می آورد. شما در زمستان همان چیزهایی را که در پاییز می پوشید نمی پوشید، بنابراین تاماگوچی شما نیز نباید! Bandai Namco Toys & Collectibles America سه طرح جدید را برای تازه نگه داشتن مجموعه‌های خود در زمستان امسال حذف کرده است.

تاماگوچی که برای کودکان 8 سال به بالا طراحی شده است، یک ،اب بازی تخم مرغی شکل در حال حرکت است که بچه ها می توانند از آن برای بزرگ ، و بازی با حیوان خانگی مجازی خود استفاده کنند. همانطور که بچه ها تاماگوچی خود را تغذیه می کنند، پرورش می دهند و انضباط می کنند، تصمیمات آن ها تاثیر می گذارد که تاماگوچی آنها به کدام بزرگسال تبدیل شود.

کتاب مصور میمیچی
تکه های جین
منبع: Bandai Namco Toys & Collectibles America

این پوسته های جدید شامل ظاهری به سبک جین با تکه های آهنی، پوسته راه راه صورتی و مشکی با تاماگوچی که به زبان ،یسی و ژاپنی نوشته شده است، و الگوی منقوش «Mimitchi Comic Book» است. طرح‌های روبان ژاپنی و تکه‌های جین هر دو نسل 1 هستند، در حالی که پوسته کمیک بوک Mimitchi نسل 2 است. با بیش از 40 طرح در مجموعه Tamagotchi Bandai Namco، یک طرح (یا سه) برای همه وجود دارد!

جشن اصلی تاماگوچی انحصاری آمازون | منبع: Bandai Namco Toys & Collectibles America

اگر به دنبال چیزی بیش از یک ارتقای بصری هستید، Bandai Namco نیز یک نسخه جدید ارائه کرده است تاماگوچی انحصاری آمازون. جشن اصلی تاماگوچی دارای پوسته رنگین کم، شفاف و قاب و دکمه‌های زرد نئونی است. Tamagotchi همچنین دارای دو طلسم انحصاری زرد نئونی است و شامل یک بازی شخصیت انحصاری است که در آن بازیکنان می توانند حدس بزنند حیوان خانگی مجازی آنها به کدام سمت خواهد رفت. Tamagotchi Cele،tion اکنون با قیمت 25 دلار برای پیش ،ید در دسترس است و انتظار می رود در 2 فوریه ارسال شود.

پوسته روبان ژاپنی در حال حاضر در دسترس است، در حالی که طرح‌های جین وصله‌های جین و کتاب مصور میمیچی اوا، این ماه و در ماه فوریه عرضه خواهند شد.


منبع: https://www.thetoyinsider.com/new-tamagotchi-s،s-winter-2023/