مجموعه فعالیت‌ها و حمایت‌های مالی Mattel Plans در Toy Fair 2023 • The Toy Book


صنعت بزرگ Mattel با مجموعه‌ای از فعال‌سازی‌ها و حمایت‌های مالی برنامه‌ریزی شده در سراسر نمایشگاه، اطمینان حاصل می‌کند که حضور خود در نمایشگاه ،اب‌بازی 2023 شناخته شده است.

استیو توتزکه، رئیس و مدیر بازرگ، ماتل، می‌گوید: «متل متعهد است تا بر انرژی و هیجان نمایشگاه ،اب‌بازی بیافزاید. “شما حضور Mattel را در سراسر نمایشگاه به روش‌های مختلف مشاهده خواهید کرد، از جمله نمایشگاه‌های ویژه و فعالیت‌های حامی مالی برجسته که به نفع جامعه گسترده ،اب‌بازی و نمایش محبوب خواهد بود.”

Mattel از سالن مهمان‌نوازی نمایشگاه ،اب‌بازی و همچنین کنگره دانشجویی حمایت می‌کند، که دانشجویان را تشویق می‌کند تا در مورد صنعت ،اب‌بازی به ،وان یک شغل بالقوه آینده بیاموزند. این شرکت همچنین قصد دارد مدیران و کارکنان خود را در نمایشگاه داشته باشد و در مرکز جاویتس فعالیت هایی داشته باشد.

کیمبرلی کار،، معاون اجرایی رویدادهای بازار جه، در انجمن ،اب‌بازی، می‌گوید: «به‌،وان بزرگ‌ترین نمایشگاه تجارت ،اب‌بازی در نیمکره غربی، و با 98 درصد از فضای نمایشگاهی فروخته شده، صنعت جه، ،اب‌بازی مشتاقانه منتظر نمایشگاه ،اب‌بازی است». تهیه کننده نمایشگاه ،اب بازی. و به ،وان یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های ،اب‌بازی در جهان، تعهد ماتل به نمایشگاه ،اب‌بازی نشان‌دهنده هیج، است که همه ما از گرد هم آمدن دوباره در شهر نیویورک برای رویدادی فراموش‌نشدنی ،اب‌بازی، بازی و سرگرمی جوانان احساس می‌کنیم. !»

با نزدیک شدن به تاریخ نمایشگاه ،اب بازی 2023، اطلاعیه های بیشتر از Mattel و The Toy Association، سایر فعالیت های برنامه ریزی شده را نشان می دهد. این نمایشگاه از 30 سپتامبر تا اکتبر برگزار می شود. 3 در مرکز Jacob K. Javits در شهر نیویورک.


منبع: http://toybook.com/mattel-toy-fair-2023/