مجموعه‌های داستانی مونلایت اریک کارل و دیزنی، روتین‌های زمان خواب را سرگرم‌کننده‌تر می‌کنند


مادر و فرزندی کتاب اریک کارل در مورد پروژکتور Moonlite را خواندند.
دستگاه Moonlite که گوشی هوشمند شما را به یک پروژکتور تبدیل می کند. | منبع: مون لایت

داستان‌ها بخش مهمی از برنامه خواب کودک هستند، اما والدین همیشه مجبور نیستند از کتاب‌هایی با کلمات و تصاویر استفاده کنند. مهتاب به والدین روشی تعاملی و صمیمی برای به اشتراک گذاشتن داستان‌ها با فرزندانشان می‌دهد، داستان‌های ک،یک را با صدا و نور فرافکنی مجدد تصور می‌کنند.

والدین به سادگی می توانند پروژکتور سبک وزن Moonlite را روی دستگاه هوشمند خود گیره دهند. در حالی که مهتاب برنامه داستان را با صدای بلند می خواند، والدین تلفن های خود را روی سقف یا دیوار نگه می دارند تا داستان های جادویی شخصیت های مورد علاقه فرزندانشان را روشن کنند.

Moonlite دارای ،یبی آرامش‌بخش از جلوه‌های بصری و صداهای جذاب است که آن را به همراهی ایده‌آل برای زمان خواب، خواب یا استراحت کودکان پس از یک روز شلوغ و پر از بازی تبدیل می‌کند. والدین می توانند با بچه های خود بغل شوند و در مجموعه های مختلف کتابخانه غوطه ور شوند. Moonlite برای سنین مختلف از نوزادان تا 5 ساله توصیه می شود.

مجموعه داستان World of Eric Carle 4 از Moonlite
منبع: Moonlite

از اول آوریل، مجموعه داستان دنیای اریک کارل 4 وارد قفسه‌ها می‌شود. این مجموعه شامل داستان های رنگارنگ حیوانات است ،کبوت بسیار شلوغ; کاترپیلار بسیار گرسنه; آقای ، دریایی; و ،س قهوه ای، ،س قهوه ای، چه می بینید؟ این بسته هدیه 50 دلار قیمت دارد و شامل پروژکتور Moonlite، چهار کد کلید فعال سازی برای داستان ها و چهار دیسک تصویر است.

مجموعه داستان 4 دیزنی میکی و دوستان از Moonlite
مجموعه داستان 4 دیزنی میکی و دوستان
مجموعه داستان پرنسس 4 دیزنی از Moonlite
مجموعه داستان پرنسس 4 دیزنی
منبع: مون لایت

همچنین امسال دو مجموعه با مضمون دیزنی با قیمت 50 دلار عرضه می شود. بچه‌ها می‌توانند با شخصیت‌های محبوب دیزنی مانند مینی ماوس یا سفید برفی در مجموعه داستان ۴ داست، Disney Mickey & Friends و مجموعه داستان ۴ Disney Princess تعامل داشته باشند. دستورالعمل دسترسی به تمام مجموعه های کتابخانه در وب سایت Moonlite موجود است. این برنامه در Google Play یا Apple App Store در دسترس است. می‌تو،د طیف گسترده‌ای از ،اوین، داستان‌ها و مجموعه‌های فردی را که Moonlite ارائه می‌دهد، بیابید اینجا.

Moonlite افزودنی فوق‌العاده برای داستان‌های قبل از خواب است که کودکان شما را مجذوب خود می‌کند و به آن‌ها یک راه تخیلی جدید برای نگاه ، به داستان‌ها و شخصیت‌های مورد علاقه‌شان می‌دهد.


منبع: https://www.thetoyinsider.com/moonlite-eric-carle-and-disney-launch/