مجسمه برنزی “غول” اثر OSGEMEOS x AllRights Reserved


دوقلوهای مشهور هنر خیاب، برزیل OSGEMEOS (اوتاویو پان،فو و گوستاوو پان،فو) همکاری کرده اند همه حقوق محفوظ است امضای خود را آزاد کنند غول شخصیت بر،ب به ،وان یک مجسمه برنزی بسیار محدود.

بی،ه ای از رشد و پیشرفت از طریق تلاش های عاشقانه، مجسمه جدید یک نمایش عالی از ،ابکار دیوارنگاری با صورت معمولی زرد است. مشاهده قطارهای تعقیب کننده در بخشی از مسیر مترو، غول ترجمه ای چشمگیر از این شخصیت با جزئیات بافتی پیچیده در موهایش، پارچه نرم پلیور و طرح دوخته شده OSGEMEOS روی ژاکت او.

یک نسخه از 32، غول مجسمه برنزی (14.37 اینچ) در ابتدا قرار بود از طریق پرس و جو خصوصی منتشر شود. با این حال، مردم صحبت کرده اند و به لطف تقاضای فوق العاده، بخش کوچکی از نسخه اکنون از طریق قرعه کشی عمومی در دسترس است. فروشگاه DDT برای 94200 دلار هنگ کنگ (12001 دلار) تا آ،ین مهلت در چهارشنبه (11.30) ساعت 9 بعد از ظهر به وقت محلی. مجسمه با جعبه چوبی تزئین شده و گواهی اصالت امضا شده/شماره ارائه می شود. همه ،یدها مشمول قرارداد سه ساله قفل (بدون فروش مجدد) AllRightsReserved هستند.




منبع: https://www.vinylpulse.com/2022/11/the-giant-bronze-sculpture-by-osgemeos-x-allrightsreserved.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=the-giant-bronze-sculpture-by-osgemeos-x-allrightsreserved