لیست قیمت ربات اسباب بازی، ۴ آذر ترب

این گربه پشمالو بامزه اسمش پانداز هست و میتونه بیش از 50 تا صدا و ری اکشن داشته باشه. انواع ربات های شخصیت ، این نوع ربات ها که از جنس پلاستیک فشرده مخصوصی به نام ABS ساخته شده است از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای تنوع بسیار بالایی در انواع طرح و رنگ های مختلف می باشد. ربات بازلایتر ، کاپیتان آمریکا ، اپتیموس پرایم ، آیرون من و… نمونه ای از ربات شخصیت ها می باشد. ما توانستیم در این فروشگاه از پیشرفته ترین و بروزترین محصولات موجود در فروشگاه های معتبر در دنیا، برای شما عزیزان فراهم آوریم. الان ربات‌ های هوشمندی تولید می‌شوند که با کنترل حرکات شگفت انگیزی انجام می‌دهند و دارای سنسور هوشمند حرکتی هستند. والدین می‌توانند با انتخاب اسباب بازی‌هایی که موجب ارتقاء مهارت‌های شناختی می‌شوند، شرایط پیشرفت فرزند خود را در راستای استعدادهایشان فراهم سازند.

  • مثلا در حرارت بسیار بالا قرار بگیرند و هدف خاصی را دنبال کنند.
  • مطمئن باشید با این خرید علاوه بر ایجاد لحظاتی خوش و سرگرم کننده به تقویت هوش و وضعیت شناختی فرزندتان کمک خواهید کرد؛ زیرا این بازی صرفا برای سرگرمی و گذران اوقات فراغت ساخته نشده و مزایای آموزشی و تقویتی نیز دارد.
  • این برنامه ریزی منظم در ربات ها باعث کارکرد بهتر و دقیق تر آن ها شده است .
  • از طرفی ربات‌هایی که در قالب شخصیت‌های کارتونی هستند این احساس را در کودک ایجاد می‌کنند که حتی می‌توان به یک رویای دست‌نیافتنی دست یافت.

اسباب بازی ربات پونی بنفش دوست داشتنی و انگشتی اسباب بازی ای بسیار جذاب و مبتکرانه می باشد که به شما این شانس را می دهد تا از اسب کوچک و با مزه بنفش خود مانند یک حیوان واقعی خانگی نگهداری کنید. اسباب بازی ربات پونی سفید دوست داشتنی و انگشتی اسباب بازی ای بسیار جذاب و مبتکرانه می باشد که به شما این شانس را می دهد تا از اسب کوچک و با مزه سفیدخود مانند یک حیوان واقعی خانگی نگهداری کنید. لوسی یک سگ چندکاره تعاملی است که به فرمان های صوتی شما واکنش نشان می دهد. موزیکال است ، صحبت میکند ، حرکت میکند و میتواند با دستور شما در 20 پوزیشن مختلف قرار بگیرد. این محصول برای کودکان بالای 3 سال بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. غالبا ربات اسباب بازی را در دسته اسباب بازی های پسرانه قرار می‌دهند، اما جالب است بدانید گونه‌های بسیار متنوع این نوع اسباب بازی مورد توجه دختر بچه‌ها هم قرار می‌گیرد .

اسباب بازی ربات کنترلی هوشمند آیتم K30

تحقیقات نشان می دهد که یادگیری زبان های جدید برای کودکان بسیار آسان تر از نوجوانان است. و تمام امتیازات به اسباب‌بازی‌های آموزشی ربات‌ها برای بچه‌ها تعلق می‌گیرد که اصول بسیاری از زبان‌ها را به ذهن‌های جوان معرفی می‌کنند و به آرامی از طریق ترکیبی از بازی‌های مرتبط و سرگرم‌کننده بر روی آنها می‌افزایند. اسباب بازی کنترل صوتی سگ یودی می تواند یک گزینه بسیار عالی در این ضمینه باشد که با 15 فرمان صوتی کار های مختلف را می تواند انجام دهد. تنوع گستردهربات کنترلی پسرانهامکان تهیه آنها را با قیمت‌های مختلف فراهم کرده است. اسباب بازی ربات کنترلی با قابلیت حرکت دست و پا، رقص و پخش موسیقی به همراه کنترل از راه دور یک اسباب بازی پسرانه و هم اسباب بازی دخترانه جذاب برای کودکان بالای 6 سال می باشد. دنیای تکنولوژیک امروز ما را هر روز بیشتر به فکر ساخت ربات‌های هوشمند و هوش مصنوعی فرو می‌برد و این تکنولوژی به دنیای کودکان نیز وارد شده و اسباب بازی های متنوعی در این زمینه طراحی شده اند.

ربات اسباب بازی نظافت چی مدل 2629T21B

برخلاف اسباب‌بازی‌های معمولی کودکان، یک ربات اسباب‌بازیمی تواند با کودکان به روش‌های مختلف ارتباط برقرار کند که قبلاً امکان‌پذیر نبود. Deformation Transform Robot K4 – ربات موزیکال و رقصنده یک اسباب بازی محبوب در میان کودکان می باشد. Smart Pet سگ رباتیک دوست داشتنی با چشمان LED خود با بچه ارتباط برقرار می کند و به بهترین دوست او تبدیل میشود.

این محصول یک اسباب بازی ربات کنترلی موزیکال به همراه نور و موسیقی می باشد که از جنس باکیفیت عالی ساخته شده است و کودک براحتی می تواند با آن بازی کند. اسباب بازی ربات کنترلی با قابلیت پرتاب تیر و دارای موسیقی است و کودکان براحتی می توانند با آن بازی کنند. امروزه انواع مختلفی از ربات اسباب بازی هوشمند تولید و عرضه می‌شوند که حرکات جذاب و شگفت انگیزی انجام می‌دهند و در ساختار آن ها سنسور هوشمند حرکتی بکار رفته است و تمامی حرکت ها را میتوان توسط کنترل آن انتخاب کرد.

اسباب‌بازی‌های رباتیک و کنترلی بسیاز سرگرم‌ کننده هستند، اما درس‌های بسیار خوبی در مهندسی دارند. فرزند شما ممکن است مهارت های خود را رشد دهد و همچنین در سنین پایین به عملکرد مکانیکی و عکس العمل های ربات در قالب علم مهندسی علاقه پیدا کند. اسباب بازی ربات کنترلی با قابلیت پرتاب تیر که دارای باتری شارژی نیز می باشد.