قیمت و خرید انواع ماشین کنترلی آفرود و اسباب بازی هویو-اسباب بازی رنگین

اجزای این ماشین های دو منظوره اعم از چرخ ها، شاسی ، کمک فنر و … به گونه ای طراحی شده اند که سرعت ماشین های باگی و قدرت آفرودها را داشته باشند. به همین خاطر جز در مواردی که به ماشین کنترلی حرفه ای و تخصصی نیاز است، اکثر ماشین کنترلی های کمپانی های مختلف این ویژگی شگفت انگیز را دارند. از مشخصه ظاهری این ماشین ها می توان به بدنه کشیده، لاستیک هایی با قطر کوچکتر و شاسی خوابیده اشاره کرد .

بستگی داره ماشینی که شما خرید این از نوع آفرود هست یا از نوع سرعتی. ماشین های آفرود در فضا های بیرون از خونه روی هر نوع ناهمواری و یا حتی در منزل روی فرش به راحتی حرکت می کنن. به همین دلیل کودک شما چه در داخل خونه در خارج از خونه می تونه با اون ها بازی کنه. اما برای بازی کردن با ماشین های سرعتی بهتره فضای صاف و همواری در نظر بگیرین تا این ماشین ها سرعت خودشون رو به بچه ها نشون بدن. بچه ها می تونن توی حیاط خونه هم با این ماشین ها به راحتی بازی کنن.

  • در این مواقع مکانی را که می‌خواهید در آن بازی کنید طوری تنظیم کنید که صدا را از طریق دیوارها جذب کند یا به محیط های باز بروید که دود ایجاد شده مشکلی ایجاد نکند.
  • به همین دلیل ارزش داره که برای خرید این ماشین ها هر مبلغی پرداخت بشه.
  • ماشین کنترلیبه عوامل زیادی همچون برند، سرعت، کیفیت، کلاس خودرور و نوع سوخت نیرو محرکه بستگی دارد.
  • ماشین های آفرود لاستیک های پهن تری دارند و برای سطوح نا هموار طراحی شده اند.
  • ماشین‌های کنترلی در بازار انواع مختلفی دارند و همین موضوع روی قیمت آن‌ها تاثیر می‌گذارد.
  • این ماشین های کنترلی طراحی و ساخته شده اند تا بتوانند از مسیر های صعب العبور و نا هموار گذر کنند.

یکی از جذاب‌ترین وسیله‌های اسباب بازی که می‌تواند کودکان را به هیجان بیاورد و شور خاصی به دنیای بازی آن‌ها ببخشد، ماشین‌های کنترلی است. شما با خرید ماشین کنترلی این امکان را برای فرزند باهوش‌تان به وجود می‌آورید که با یادگیری، کنترل کردن و مسئولیت پذیری، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند. خرید ماشین کنترلی با توجه به تنوع در قیمت، مدل، طراحی، کارایی و… کمی چالش برانگیز است.

ماشین کنترلی کامیون بنز

فروشگاه سورآل در سال ۱۳۹۸ با هدف ارائه کالا و آیتم های مورد نیاز بازار شروع به فعالیت نمود. همچنین همیشه سعی شده با کیفیت ترین کالا برای عرضه به مشتریان عزیز را ارائه دهیم. یه برند معروف برای ماشین های مسابقه به نام هات ویلز وجود دارد که چندین مدل مختلف از ماشین های اون رو می تونین از فروشگاه سورآل به صورت آنلاین تهیه کنین. ماشین ها شکل ظاهری فوق العاده زیبایی دارن و تنوع اون ها واقعاً چشمگیره. ماشین های هات ویلز در فروشگاه سورآل دقیقا به زیبایی ماشین های مسابقه هستن. فروشگاه اینترنتی زیورآلات لوکس گلامور بزرگترین ارائه دهنده جدیدترین زیورآلات نقره و بدلیجات در ایران با نازلترین قیمت با گارانتی و فاکتور معتبر و ارسال به سراسر ایران.

محل بازی برای ماشین کنترلی آفرود

این محصول همراه با شارژر بوده تا در صورت اتمام شارژ به برق زده وبا او بازی کند. ریموت کنترل این اسباب بازی‌ها، هوشمند طراحی شده است و با سنسورهایی که دارد، جهت حرکت ماشین را به هر سمت و سویی که فرزندتان بخواهد هدایت می‌کند. به این ترتیب با فرمان دادن به آن و حرکت دادن کلیدهای مختلف، ماشین به طرفین حرکت می‌کند. حتی می‌تواند حرکات نمایشی هم بزند که همین قضیه باعث می‌شود فرزندتان حس جذابی از کنترل و رانندگی کردن را تجربه کند.

می توان در مسیر ،سر پیچ‌ها به سادگی چرخید و حرکت های نمایشی جذابی انجام داد. اینگونه شرکت ها و کمپانی های بزرگ دنیا در این زمینه به طراحی و ساخت ماشین‌های RC برطبق سلیقه های متنوع و با آپشن های جدید و به روز پرداختند و موفق شدند انواع جدید تر را جذاب تر و پرطرفدار تر وارد بازار کنند. پسربچه ها همیشه به دنبال هیجان و کنترل کردن چیزی و ساختن و به وجود آوردن چیزی جدید بودند. آن ها بسیار پرانرژی هستند و باید بتوان این انرژی را کنترل نمود با بازی های مفید.

قدرت و سرعت و استقامت نیز از جمله مسائلی است که می‌تواند یک ماشین خوب را از بد جدا کند. توصیه می کنیم هنگام ثبت سفارش، ماشین کنترلی مطابق گروه سنی مورد نظرتان را انتخاب کنید. اتومبیل هایی برای کودکان تا 2 سال، برای کودکان 3 تا 4 ساله، 5 تا 7 سال، مجله خبری اسباب بازی 8 تا 11 ساله و برای کودکان 12 ساله و بالاتر وجود دارد. این اتومبیل ها در رنگ های مختلف خیره کننده مانند سیاه، قرمز، زرد، سبز، آبی و صورتی در دسترس هستند. کودک میتواند با ریموت کنترلی به جهت های راست ، چپ ، جلو ، عقب برود وبا این ماشین بازی کند.

«ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که توی سان سعی می کند به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، اسباب بازی های تازه‌ ای را در این زمینه، به دایره‌ی فعالیت خود اضافه می کند. چشم انداز مجموعه توی سان، تامین اسباب بازی‌ های پسرانه و دخترانه برتر دنیا با سرویس منحصر به فرد و قیمت مناسب برای مشتریان است. این مجموعه با آغاز فعالیت خود از ابتدای سال 1397، با دقت در انتخاب محصولات و تولید کنندگان برتر، اسباب بازی‌ های برگزیده سال با بهترین کیفیت مواد و ساخت را برای مشتریان خود فراهم می‌ کند. ماشین کنترلییکی از بهترین اسباب بازی‌ها برای کودکان در سنین مختلف است. تنوع بالای این نوع اسباب بازی سبب شده تا کودکان به آن علاقه داشته باشند و حتی بزرگسالان نیز جذب ماشین کنترلی شوند.

این ماشین ها بدنه ای باریک تر و کشیده تر دارند تا بتوانند سرعت بیشتری بگیرند و قطر لاستیک ها نسبت به دیگر ماشین های کنترلی آفرود، کمتر است تا در حرکت تیزتر باشند. ماشین های آفرود لاستیک های پهن تری دارند و برای سطوح نا هموار طراحی شده اند. در فضای باز و روی چمن و در جاده های خاکی و نا هموار نیز می توان لذت کنترل از راه دور ماشین های آفرود را تجربه کرد.