قیمت خرید انواع ماشین اسباب بازی کنترلی شارژی و فلزی 24 آذر-اسباب بازی رنگین

شما سروران گرامی می توانید با توجه به سن کودک خرید اسباب بازی را از وب سایت فروشگاه اسباب بازی بازی موز انجام دهید. شما سروران گرامی می توانید با توجه به سن کودکخرید اسباب بازیرا از وب سایت فروشگاه اسباب بازی بازی موز انجام دهید. ماشین کنترلی آفرود برای طرفداران انواع ماشین کنترلی یک پیشنهاد فوق العاده است. اگر به دنبال یک ماشین کنترلی جذاب میگردید، این محصول انتخاب فوق العاده ای است.

  • با خرید این محصولات از فروشگاه سورآل تاثیرات مطلوب اون روی فرزندتون رو به چشم خواهید دید.
  • در این گروه ماشین های مختلفی وجود دارد بنز، پورشه، ماشین‌های شاسی بلند آفرودی و بسیاری از ماشین‌های دیگر.
  • با مانستر تراک عبور از هیچ مسیری غیر ممکن نیست.ماشین بازی همواره از اسباب بازی های مورد علاقه بچه ها مخصوصا پسر بچه ها می باشد.
  • اولین فاکتوری که باید در نظر داشته باشید اندازه ی ماشین کنترلی است که متناسب با هدف و کارکرد ماشین انتخاب شود .

برای تصمیم گیری بهتر در انتخاب سایز مناسب ماشین به این نکته توجه کنید که هر چه مخرج بزرگتر باشد، سایز ماشین کوچکتر است. قابلیت تولید صدا و دود طبیعی یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب ماشین بنزینی است. این دو دسته ماشین از لحاظ ظاهری بسیار مجله خبری اسباب بازی شبیه به هم هستند و فقط متخصصان این حوزه توانایی تشخیص آن ها را از هم دارند. اما، به طور کلی بیشتر ماشین های آفرود جزو دسته ماشین های بنزینی هستند. این نوع ماشین‌ها برای انجام حرکات نمایشی بر روی سطوح بسیار صاف طراحی شده اند.

ماکت ماشین فلزی دنا

بعضی از ماشین های کنترلی به شکل ماشین های نظامی و پلیسی ساخته می شن. این ماشین ها برای بچه هایی که به پلیس و بازی های جنگی علاقه دارند خیلی جذابه. در بین ماشین های موجود در فروشگاه سورآل هم می تونین از این مدل ها پیدا کنین. با وجود این ماشین ها بچه ها می تونن بازی های تعقیب و گریز انجام بدن و خیلی بیشتر از یه بازی ویدیویی پلیسی لذت ببرن. این ماشین ها زمینه ای ایجاد می کنن که بچه ها می تونن داستانسرایی کنن. انواع مختلف بازی هایی که می شه با داشتن یه ماشین کنترلی نظامی انجام داد، تمومی نداره.

ماشین کنترلی آفرود 6 چرخ آیتم 863

برای بچه هایی که به ماشین های سنگین مثل کامیون اسباب بازی تمایل دارند، ماشین های سنگین کنترلی بسیار جذاب و مهیج است. ماشین های سنگین دیگری نظیر جرثقیل، ماشین بتن ساز یا لودر کنترلی نیز وجود دارند که از راه دور قابل کنترل هستند. برند های محبوب اسباب بازی ماشین به ترتیب الویت عبارتند از زرین تویز,پلیس,لامبورگینی,کوپر, … بازی با ماشین های کنترلی معمولاً برای رده سنی بالای 8 سال در نظر گرفته شده است.

دایناسور کنترلی تی رکس زرد Yellow Control Dinosaur T-rex

البته ممکن است ماشین های ساده تر و کوچکتری وجود داشته باشند که برای سنین کمتر از 8 سال نیز مناسب باشند و یا ماشین های پیشرفته ای که با نرم افزار کنترل می شوند و برای سنین بالای 16 سال مناسب خواهند بود. فایده دیگری و یا به عبارت دیگر تاثیر مثبت دیگری که بازی با ماشین کنترلی دارد؛ ایحاد حس استقلال در کودکان است. آن ها خودشان را به جای والدین در هنگام رانندگی تصور می کنند و با ژستی مانند افراد بزرگسال ماشین را کنترل می کنند. ماشین آفرود کنترلی مدل Xinlehong-9145 برای بعد از 14 سالگی مناسب است. ماشین کنترلی دی جی مستر شارژی بوده و بوسیله برق شارژ می شود و مناسب کودکان 3 سال به بالا می باشد. ماشین کنترلی دیوانه شارژی که به ماشین کنترلی آکروباتیک نیز معروف است.