عکس‌های تبلیغاتی و پیش‌سفارش‌های MAFEX Star Wars The Mandalorian Boba Fett and Mando


پیش‌سفارش‌های این ماه MAFEX هر دو از Star Wars: The Mandalorian هستند!

MAFEX The Mandalorian Ver.2.0

نسخه 2.0 بر اساس فصل دوم این سریال ساخته شده است و اکشن فیگور شامل سه سر قابل تعویض برای نمایش است (دو نسخه از کلاه ایمنی و یکی نمایانگر چهره ماندو!). کلاه ایمنی و سایر قطعات زره به تازگی برای این نسخه MAFEX مجسمه سازی شده اند و ماندو به طور کامل به Beskar Spear، Darksaber و سایر سلاح های نمایش به همراه قطعات افکت مانند Whistling Bird مجهز شده است. دو نسخه از Grogu نیز گنجانده شده است، یک نوع قابل حمل و یک فیگور غیر قابل حرکت در داخل یک کیف. آ،ین اما نه کم اهمیت، Mando با یک پایه فیگور قابل استفاده برای نمایش آسان ارائه می شود.

MAFEX Boba Fett (زره بازیابی شده)

دو سر قابل تعویض گنجانده شده است، بنابراین می تو،د بوبا فت را با کلاه ایمنی نمادین خود به نمایش بگذارید، یا آن را با یک نسخه کلاه ایمنی تعویض کنید تا چهره او آشکار شود! یقه گردن و پارچه کمر با استفاده از پارچه واقعی بازسازی شده است تا ظاهر آنها را بهتر به تصویر بکشد. او مجهز به تفنگ بلستر و تپانچه بلستر است و قطعات افکت برای جت پک و موارد دیگر در آن گنجانده شده است! پایه فیگور قابل حمل گنجانده شده است.

درباره نویسنده پست

RoboKillah

روبو یک کودک کوچک به دنیا آمد، حتی یک نوزاد، که با یک رژیم غذایی ثابت از فرهنگ گیک ها بزرگ شد. حالا به ،وان یک بچه بزرگ می‌تواند آن روزها را از طریق رسانه‌های جدید دوباره زندگی کند. علایق او در فیگورهای اکشن بر اساس فیلم‌ها و کتاب‌های کمیک، همراه با هر چیز درخشان دیگری است که ممکن است پیش بیاید.


منبع: http://thefwoosh.com/2022/12/medicom-mafex-star-wars-the-mandalorian-boba-fett-and-mando-promo-pics-and-pre-orders/