عروسک دخترانه قیمت و خرید انواع عروسک دخترانه جدید و متنوع-اسباب بازی رنگین

همراه هست و دختر بچه‌ها نقش نگهدار و مراقب را بیشتر بازی می‌کنند. او دارد حساسیت بیشتری در انتخاب اسباب بازی های او به خرج می دهیم. هر چقدر کودک بزرگتر باشد مجله خبری اسباب بازی تمایل بیشتری برای خانه عروسکی بزرگتر دارد. این خانه‌ها از جنس مختلف تولید می‌شوند که برای خانه‌های بزرگتر بهتر از جنس چوب باشند که مقاومت بهتری دارند.

  • اگر پدر یا مادری مغرور یا دایی یا عمه هستید که به دنبال هدیه برای یک کودک جوان و شایان ستایش هستید، خانه عروسکی باربی یا خانه عروسک‌های تولد گزینه خوبی است.
  • این به شما بستگی دارد که سالن طراح مد داخلی خود را نشان دهید و این مهارت ها را در سالن آرایش خود به پول تبدیل کنید.
  • عروسکهای شخصیت پولیشی نیز از جمله عروسک‌های محبوب در بین کودکان سه سال به بالا می‌باشد که برگرفته شده از شخصیت‌های انیمیشن و گاها فیلمها تولید می‌شوند در زیر به نمونه‌های از این عروسک‌ها می‌پردازیم.
  • لالالوپسی‌ها “روزگاری” عروسک‌هایی پارچه‌ای بودن که با دوختن آخرین کوک، به طرزی جادویی زنده شدن!

عروسک های کوکی لوس از سری عروسک های دارای اکسسوری های مختلف و عروسک میباشد که کادو تولد مناسب برای کودکان بالای 3 سال است. عروسک مخروطی sparkle girlz با موهای زیبا و لباس های رنگی یک عروسک فوق العاده زیبا برای بازی و تفریح کودکان شما به ویژه دختر بچه ها می باشد.این عروسک 25 سانتی متر ایت و مناسب گروه سنی 3 سال به بالا می باشد. انواع عروسک دخترانه برای سنین 3 تا 30 ساله موجود است عروسک های بزرگ مانند خرس 2 متری برای خانم ها و دختر های نوجوان و خرس های 1 متری برای دختر خانم های عزیز کادو بسیار مناسبی هست. صرفا به یک عروسک اکتفا نکنید و سعی کنید برای کودکان خود اسباب بازی هایی را تدارک ببینید و انتخاب کنید که آن ها را به تحرک نیز وا دارد. فروشگاه کیدبی تویز یکی از فروشگاه‌های فعال در بخش فروش مستقیم و بی‌واسطه انواع عروسک‌های جذاب و ایده‌آل برای کودکان در کشور است که امکان خرید بهترین اسباب بازی‌ها را برای کودکان فراهم آورده است.

قطار اسباب بازی

این نوع عروسک را می‌توان برای کودکانی در سنین کمتر خریداری کرد. زیرا وزن نسبتا کمی دارند و تکان دادن آن‌ها برای کودک آسان است. عروسک‌های پولیشی نیز از الیاف پلی استر ساخته شده‌اند که رطوبت را به خود جذب نمی‌کنند.

چادرهای مخصوص کودک از نظر طراحی ظاهری، نحوه راه اندازی و کاربرد متنوع هستند. کودکان به صورت ناخودآگاه علاقه دارد همانند پدر یا مادرشان رفتار کنند. که می تواند روی جنبه های مختلف رشد و یادگیری کودکان اثر مثبتی داشته باشد.

عروسک خرس لاکچری بزرگ سایز 130 سانتی

این خلق ایده و ارتباط با عروسک به افزایش روابط اجتماعی و پرورش نواوری و خلاقیت او کمک شایانی می‌کند. از دیگر فواید عروسک بازی می توان به افزایش حس مسئولیت پذیری و تفکر حل مسئله در موقعیت های مختلف اشاره کرد. کودکان و خردسالان بیشتر مهارت های ارتباط اجتماعی و نحوه برقراری را از طریق بازی با اسباب بازی یاد می گیرند.

یک رنگین کمان از عروسک های بسیار زیبا و خیره کننده Rainbow High جمع آوری کنید. عروسک های رینبو های دوستان صمیمی مدرسه ای هستند که با یکدیگر زندگی می کنند و هیچ گاه جدا نمیشوند.مناسب گروه سنی 6 سال به بالا. عروسک کوچولو به کمک شما نیاز دارد اون مرتب گشنش میشه و نیاز به دستشویی داره. اونو بخوابونید تا یه چرت کوتاه بزنه.عروسک 30 سانتی متری با شیشه شیر،گارشو که کوچولوها میتونن با استفاده از این وسایل از عروسک نوزاد مراقبت کنن و لذت ببرن.مناسب گروه سنی 18 ماه.