عروسک دخترانه قیمت خرید انواع عروسک دخترانه متنوع 24 آذر-اسباب بازی رنگین

شناخت حیوانات با استفاده از این نوع فیگور و عروسک‌ها مثل فیگور حیوانات باغ وحش و دایناسور می‌تواند به کودک شما کمک کند. سالن عروسک که در آن آرایش می کنید و لباس پرنسس خود را می پوشید. در اینجا شما مهارت های آرایش و لباس پوشیدن خود را اعمال می کنید تا او را خیره کننده و زرق و برق دار کنید.

اسباب بازی ها و عروسکها به عنوان یک کالای فرهنگی از زمان تولد تا حساس ترین سنین رشد فکری و فرهنگی کودک با او همراه هستند. در این میان متاسفانه نبود متولی دلسوز و بی تفاوتی مسئولان باعث شده است تا 80 درصد این بازار پرسود را شرکتهای خارجی… عاشق بازی های عروسکی؟ آیا می خواهید در بازی دخترانه جدید آرایش و لباس پوشیدن عروسک انجام دهید؟ این بهترین بازی دختران جدید در شهر است. فروشگاه عروسک نی نی چی کلکسیون کامل عروسک های پولیشی نرم و لطیف را در اختیار شما قرار داده تا شما همراهان گرامی بهترین کادو را برای دختران خود انتخاب کنید.

این مدل عروسک‌ها از جنس پارچه می‌باشند و دارای جنس‌های مختلف هستند. ساخت اسباب بازی در ایران و جهان بر اساس نیاز کودکان شکل می‌گیرد و در مراحل ساخت توجه به تمامی فاکتورها از جمله کیفیت و استانداردهای تولید اهمیت زیادی دارد. این نوع از عروسک‌ها بر اساس شخصیت‌هایی ساخته شده‌اند که برای کودکان آشنا هستند. شخصیت‌هایی مانند باربی، لاکپشت‌های نینجا یا دیگر قهرمانان در انیمیشن‌های کودکانه، موضوع اصلی در ساخت این عروسک‌ها هستند. فایده خرید عروسک شخصیت برای کودک این است که به کودک شما در بهبود برقراری ارتباط کمک خواهد کرد.

اینکه از بچگی برخی امور زنانه و برخی مردانه معرفی شده اند و انجام کارهای زنانه برای مردان شایسته نیست، یک تفکر اشتباه است. ما با آموزش مراقبت از بچه های کوچکتر به فرزندان پسرمان این تفکر غلط را رد می کنیم. مراقبت از عروسک برای پسرها بسیار عالی است تا یاد بگیرند که چگونه از دیگران مراقبت کنند، به خصوص خواهر یا برادری که کوچکتر از آنها هستند. امروزه عروسک هایی با چهره های مینیاتوری متفاوت تر و ژولیده تر از مدل های قبلی طراحی و عرضه شده اند که برای کودکان بسیار شیرین هستند. ساخت سناریو های تخیلی حین بازی و داستان های خیالی ، به خلاق شدن ذهن کودک کمک می کند و باعث رشد خلاقیت کودکان در همان سن پایین می شود که بسیار با اهمیت است. عروسک‌های باربی مورد علاقه بسیاری از نسل‌ها و کلکسیونرها هستند، زیرا طرح‌ها و تم‌های متنوعی دارند.

  • عروسک‌های موزیکال که آهنگ پخش می‌کنند و یا حرف می‌زنند از جمله اسباب بازی این دسته هستند.
  • زیرا بازار ایران پر شده از عروسک های وارداتی که با آداب و رسوم ما سنخیت ندارند.
  • فروشگاه عروسک نی نی چی کلکسیون کامل عروسک های پولیشی نرم و لطیف را در اختیار شما قرار داده تا شما همراهان گرامی بهترین کادو را برای دختران خود انتخاب کنید.
  • کافیه غرفه‌ات رو ثبت کنی و محصولت رو درون غرفه‌ات بچینی تا مشتری‌ها پیدات کنن و بی‌مرز ازت خرید کنن.
  • حالا چرا مناسب؟ زیرا آنها روی شخصیت و تفکرات بچه های ما تاثیر خواهند گذاشت.

این محصولات از مواد پلی استر پر میشوند و فوق العاده کارهای زیبا و جذابی هستند و به مرور زمان جایگزین محصولات پولیشی خواهند شد. این محصولات روحیه فداکاری و ایثار و قهرمانی را در کودکان شما زنده می کند. دختران شما هم مثل بقیه با دیدن انیمیشن های جذاب، عاشق شخصیت اصلی کارتون میشوند. وقتی دختربچه ها به هفت سالگی می رسند، همه کاری با عروسک هایشان انجام می دهند. می توانید با انتخاب یک محصول مناسب با سن کودک خود شروع کنید. حقوق سایت برای گروه آفرینش محفوظ و مسئولیتی بابت محصولات ندارد و صرفا پیشنهاد است.

علاقه کودکان مخصوصا دختربچه‌ها به اسباب بازی‌ها ریشه در روحیه کنجکاوی و احساسات انسانی کودک دارد. کودکان با مرور زمان تلاش می‌کنند تا رفتار بزرگترها را الگوبرداری کره و بر روی عروسک‌هایشان اجرا کنند. به طور مثال دختر بچه‌ها مثل یک مادر از مجله خبری اسباب بازی خود مراقبت میکنند و با الگوبرداری از مادر و پدر خود رفتارهایی مشابه آن را با عروسک‌ها دارند. بعد از پخش چند فصل اول انیمیشن باربی ، همان مجموعه کارتون مورد علاقه دخترها ، عروسک های باربی به اوج شهرت خود رسید. این عروسک ها که امروزه با تنوع بسیار زیاد و با کیفیت بسیار بالایی ارائه می شود مورد توجه تمامی دخترها با هر گروه سنی ای قرار گرفته است . از انواع پک های باربی میتوان به عروسک باربی Angel ، مدل پزشک ، پرستار ، مدل 4 تایی و… با انواع و اقسام لوازم همراه مانند کفش ، لباس ، کیف ، فرزند و… همراه می باشد.

عروسک اور جنریشن مدل Taylor ارتفاع 46 سانتی متر

بازی با عروسک‌ها یک فعالیت خلاقانه است که به بچه‌ها کمک می‌کند تا نحوه ارتباط با دیگران را تمرین کنند و یاد می گیرند در مواقع حساس با دوستان و اطرافیان خود همدلی داشته باشند . کودک هنگام بازی با عروسک ها احساس های مهم دیگری مثل مهربانی و بخشش را نیز می آموزند. پس برای خرید آن لحظه ای تردید نکنید و پس از مشاهده نمونه های متنوع در سایت فروشگاهی ما و در نهایت براساس سلیقه خود گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید. این ها عروسک دخترانه مجموعه ای هستند که از پارچه یا بافتنی ساخته می شوند. بسیاری از عروسک های پارچه ای دارای صورت های پارچه ای، کلاه گیس های بافته شده از نخ و لباس های دست ساز هستند.این عروسک ها جز عروسک دخترانه تزئینی به حساب می آید. یکی دیگر از مهارت های اجتماعی مهمی که کودکان هنگام بازی با عروسک یاد می گیرند، نحوه پردازش احساساتی مانند همدلی و شفقت است.

عروسک دختر 12 اینچ موزیکال Arya toys کد 1206

یک کیت آرایش جادویی بسازید و در این بازی آرایشی برای دختران مشاور آرایش باشید. کیفیت و بافت موادی که عروسک از آن ساخته شده است نیز مهم است. زیرا برخی مدل های باربی دختران را دچار دوگانگی شخصیتی یا بلوغ زودرس خواهند کرد. والدین به بهانه هایی مثل برند بودن، پرطرفدار بود و … محصولاتی را برای کودک خود خرید میکنند که در آینده امکان دارد تاثیر منفی در روحیه کودک بگذارد بخصوص روی دختر خانم ها که روحیه لطیف تری دارند. عروسک ها دختران را تشویق می کنند تا دنیای خیالی کوچک خود را بسازند.

عروسک باربی معلم و بچه کد ba118

نسل جدید عروسک های دخترانه که از پارچه های فانتزی زیبا و موهای تقریبا طبیعی دوخته میشوند. این دسته از محصولات تنوع بسیار زیادی دارد و در رنگ و اندازه های مختلفی تولید میشوند. عروسک های پولیشی در مدل های متنوعی تولید میشود که در پایین به برخی از آنها اشاره می کنیم.