صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی دنیای اسباب بازی-اسباب بازی رنگین

هدف کی کی تویز جمع آوری بهترین و جدیدترین های حوزه اسباب بازی می باشد. ما در کی کی تویز تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا بهترین و با کیفیت ترین اسباب بازی های روز جهان را به ساده ترین شکل در سراسر کشور به دست شما برسانیم. لگو، اسباب بازی است که در هر زمینه ها باعث رشد و تقویت مهارت های کودک می شود.

  • به جنبه‌های آموزشی اسباب‌بازی‌های پسرانه توجه کنید و به دنبال خرید اسباب بازی ای باشید که به بهترین نحو ممکن هم کودکتان را سرگرم کند و هم آموزش دهد.
  • شرکت تابان تویز دارای پیشینه فعالی می باشد و زمینه برای برقراری ارتباط بین فروشندگان و خریداران را به بهترین صورت فراهم می آورد.
  • تابان تویز یکی از فروشگاه های آنلاین پخش و فروش اسباب بازی ایرانی می باشد.
  • پازل مردعنکبوتی در جعبه فلزی و 60 تکه پازل اسپایدرمن، یک انتخاب ایده آل برای افزایش مهارت های ذهنی و بالابردن سطح تمرکز کودک شما میباشد.
  • این تفنگ اسباب بازی یک اسباب بازی عالی برای کودکان 8 سال به بالاست.

البته اشتراک‌هایی بین اسباب بازی‌های مناسب برای پسرها و دخترها وجود دارد ولی نمی‌توانید با یک نگاه یکسان اقدام به خرید اسباب بازی کنید. پسران به بعضی از اسباب بازی ها تمایل بیشتری نشان می دهند از این جهت در لیست اسباب بازی پسرانه پرطرفدار قرار می گیرد. انواع اسباب بازی پسرانه محبوب را لیست کردیم تا انتخاب آسان و راحت تری برای خرید اسباب بازی داشته باشید. برای همه گروه‌های سنی اعم از انواع اسباب بازی کودک، نوجوان و بزرگسال از برندهای معروف اسباب بازی ایرانی و خارجی با قیمت‌های متنوع عرضه می‌شود.

نکات مهم در خرید اینترنتی لگو

پس به عنوان یکی از گزینه های خرید اسباب بازی پسرانه می توانید به ماشین های اسباب بازی جذاب فکر کنید. یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید اساب بازی پسرانه باید به آن توجه کنید، کیفیت اسباب بازی و مرغوبیت جنس آن است. با توجه به این پسربچه‌ها معمولا خیلی به اسباب بازی‌هایشان ضربه می‌زنند و خوب از آن‌ها نگهداری نمی‌کنند، اگر یک اسباب بازی نامرغوب را خریداری کنید، ممکن است چند روز بیشتر عمر مفید برای پسرتان نداشته باشد!

طی تحقیقات مدرن دانشمندان بازی کردن از عوامل رشد انسان هاست .بچه ها با بازی کردن بخصوص بازی های آموزشی وفکری متناسب با سن خود چیزهای زیادی را یاد میگیرند. از فواید استفاده از بازی های کنترلی گذشته از شادی ونشاطی که در کودکان مخصوصا پسربچه ها ( همچنین پدرانشان )ایجا د می کند میتوان تخلیه هیجانات درونی ،هماهنگی چشم و دست ،بالارفتن سرعت عمل و اعتماد به نفس را نام برد . از جذابترین بازی وسرگرمی ها در تمام دنیا می توان بازی با ماشین ،موتورهای کنترلی و همچنین هواپیما و پهبادهای کنترلی را نام برد . روانشناسان معتقدند انتخاب وسیله بازی مناسب برای کودک از اهمیت بالایی برخورداراست بدلیل اینکه در شکل دادن به ذهنیت عاطفی و روانی کودک نقش بسزایی دارد .

چون قطعات این مجله خبری اسباب بازی بسیار ساده است کودک آزادی عمل بیشتری دارد. اکشن فیگور مردعنکبوتی با ارتفاع تقریبی80 سانتی متر، دارای دست و پای متحرک میباشد. این فیگور مارول اونجرز از پلاستیک درجه 1 ساخته شده و برای کودکان بالای 4 سال مناسب است. پپا یه خوک کوچولوی شیطونه که با جورج برادر کوچکتر و مادر و پدرش زندگی می کنه.اون عاشق بازی کردن با دوستاش،رفتن به جا های قشنگ و نقش بازیI.

خرید اسباب بازی :

همچنین با شیوع بیماری کرونا امکان استفاده از پارک یا فضای بازی کودکان در مکان‌های عمومی وجود ندارد. فراموش نکنید کهخرید اسباب بازی خوب آن است که به کودک در تقویت مهارت ها کمک کند و تنها جنبه سرگرمی نداشه باشد. ماشین کنترلی آب و خاک با قدرتی که داره میتونه در آب، خاک، برف حرکت کنه و یک ماشین جذاب برای کودکان بالای 4 سال و حتی نوجوانان می باشد. یک ماشین اسباب بازی ساختنی که خلاقیت رو تقویت میکند.اسباب بازی بولدوزر با آچار کیفی کاترپیلار یک اسباب بازی ساختنی است که کوچولوها میتونن بدون خستگی بولدوزر و جرثقیل بسازند.این ماشین اسباب بازی ساختننی مناسب گروه سنی 3 سال به بالا است. اسباب بازی کاشی های مغناطیسی یک اسباب بازی آموزشی و ساختنی فوق العاده برای کودکان بالای سه سال است. آن ها میتوانند با قطعات پلاستیکی و رنگارنگ مغناطیسی و سرسره های رنگی موجود در بسته بندی، سازه های خلاقانه بسازند و توپ های کوچک را روی آن ها رها کنند.

در زمینه انتخاب فروشگاه ارائه اسباب بازی پسرانه، خرید لگو شاید این باور اشتباه پیش آمده باشد که فروشگاه های داخلی از کیفیت لازم برخوردار نیستند اما باید گفت کشور ایران یکی از پیشگامان تولید اسباب بازی های فکری برای تمامی سنین می باشد. همیشه جز یکی از بهترین و امن ترین اسباب بازی پسرانه و دخترانه است. البته که هر اسباب بازی چوبی مناسب نیست قبل از خرید اسباب بازی چوبی به کیفیت چوب و رنگ اسباب بازی دقت کنید که از مواد می و خطرناک برای کودک استفاده نشده باشد. در هنگام خرید از اسباب بازی فروشی آرتی کالا در نظر داشته باشید که انواع اسباب بازی ایرانی و خارجی باید دارای استاندارد و ویژگی‌هایی باشند که نه تنها به کودک آسیبی نزنند بلکه سبب آموزش و یادگیری او نیز شوند و همچنین ساعت‌ها سرگرمی را به همراه داشته باشند.