سیر سیاه تخمیر سیر معمولی خواص سیر چگونگی مصرف سیر مشکی

سیر سیاه تخمیر سیر معمولی خواص سیر چگونگی مصرف سیر مشکی

با خرید سیر سیاه می توانید از تمام خواص سیر تازه نیز استفاده آریو کالا نمایید. سير سياه فراورده جانبي از سير معمولي است که از تخمیر آن در حرارت و رطوبت کنترل شده و بالا تهیه می‌شود. به منظور تهيه سير سياه، سير معمولي براي مدت معين در دماي بالاي ۶۰ تا ۹۰ درجه سانتي گراد و رطوبت بالاي ۸۰ تا ۹۰ درصد فرآوري مي گردد.

در ادامه این مطلب به طور کامل به آن می پردازیم اما باید در اینجا بگویم که یکی از ویژگیهای بارز سیر سیاه کاهش چربی های شکمی می باشد. در کره، سیر سیاه به عنوان یک محصول بهداشتی توسعه داده شد و هنوز هم چنین تصور می شود. گاهی اوقات به نوشیدنی های انرژی زا اضافه می شود و در تایلند ادعا می شود که طول عمر مصرف کننده را افزایش می دهد.

  • اگر سیر معمولی را از ۵۰ تا ۹۰ روز در دمای ۶۰ تا ۷۷ درجه نگهداری کنید تا تبدیل به سیر سیاه شود.
  • دانشمندان پیشنهاد می کنند که تجمع یک ترکیب پروتئینی به نام بتا آمیلوئید باعث التهاب در مغز می شود که خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را افزایش می دهد.
  • به همین دلیل، افرادی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند باید از خوردن سیر در مقادیر بالا خودداری کنند.
  • سیر سیاه با غلظت بیشتر، به بدن به افزایش فواید آلیسین کمک می کند.
  • همچنین هیدروکسی متیل فورفورال در فرآیند تخمیر افزایش می یابد که این افزایش در دمای ۶۰ درجه کمتر است.
  • سیر سیاه به دلیل این‌ که منبع غنی آنتی‌ اکسیدان است، به بهبود وضعیت پوست و شادابی آن کمک کرده و از پیری زودرس جلوگیری‌ می‌کند.علاوه بر این، مصرف آن برای لاغری مؤثر بوده و به حفظ تناسب اندام شما کمک‌ می‌کند.

قیمت سیر سیاه برای زود انزالی دقت نمایید بهترین قیمتی که می‌توانید آن را تهیه کنید در فروشگاه اینترنتی کالدینو به نمایش گذاشته شده است. از دیگر خاصیت‌های سیر سیاه می‌توان به ضد چاقی و ضد سرطان و موثر در درمان زود انزالی . همان‌طور که گفتیم سیر سیاه سرشار از آنتی‌اکسیدان بوده و سیستم دفاعی را بهبود می‌بخشد. خوردن سیر سیاه با ویروس‌ها و باکتری‌ها مبارزه کرده و برای افرادی که خیلی سریع بیمار می‌شوند، مناسب است.

سیر سیاه فرآوردی شده Oab ارگانیک

در یک مطالعه حیوانی متفاوت سیر سیاه سطوح بالای تری گلیسیرید و کلسترول و خطر بیماری قلبی را کاهش داد. یک مطالعه بر روی حیوانات اثرات سیر خام و سیاه را در موش‌ هایی که از آسیب قلبی ناشی از ایسکمی – فقدان جریان خون به قلب – بهبود می‌ یابند مقایسه کرد. خواص آن ۱۰برابر بیشتراز سیر تازه است زیرا از بروز بیماری های قلبی ،بالا رفتن فشارخون، بالا رفتن غلظت خون جلوگیری کرده و حملات قلبی و لخته های خونی را نیز کاهش می دهد. سیر سیاه را در رژیم غذایی تان بگنجانید تا خواص آن را از دست ندهید ریشه پیدایش سیر سیاه کاملا مشخص نیست برای همین ما تنها به بیان فواید آن بسنده می کنیم. وی است احتمالاً یکی از مؤسّسان را و احتمالاً پرنفوذترین روانشناسان انسانگرا در زمان اخیر است.

تاثیرات سیر سیاه بر لاغری

برای تهیه سیر سیاه دکتر بیز در اصفهان میتوانید از نمایندگی های دکتر بیز خرید کنید، البته حتما توجه داشته باشید که از واسطه های بی نام و نشان خرید نکنید چرا که با قیمت های بسیار بالا به شما میفروشند. سیر سیاه به دلیل داشتن رطوبت کمتر نسبت به سیر معمولی دارای اسیدهای آمینه و خواص غذایی بیشتری است و طعم متفاوت و خاصی هم دارد. افراد برای هضم سیر سیاه مشکلی ندارند این در صورتی است که برای هضم سیر معمولی دچار ناراحتی می‌شوند چراکه سیر سیاه در فرآیند تخمیر نرم شده است.

سیر سیاه نسبت به سیر تجاری حاوی موادمغذی بسیاری است و خواص درمانی و بافت نرمی دارد و در آسیا به‌خصوص ژاپن به عنوان ادویه کاربرد زیادی دارد. سیر سیاه شیرین برای پختن و با شکم خالی خوردن ایدئال است پس آن را در رژیم غذایی‌تان بگنجانید. سیر سیاه نسبت به سیر خام تازه آن، آلیسین کمتری دارد، اما از نظر بسیاری از مواد مغذی از جمله آنتی اکسیدان ها و سایر ترکیبات مفید غلظت بالاتری دارد.

یکی از توصیه های بسیار مهم به منظور مشاهده تاثیر سیر سیاه و خواص آن بر سلامتی، مصرف صحیح، اصولی و مطابق با دستور این ترکیب گیاهی است. سیر سیاه می تواند اثرات ناشی از مصرف الکل و مواد شیمیایی برای کبد را از بین ببرد و برای برطرف کردن چربی و حرارت کبدی بسیار مفید می باشد. شاید شما هم با مقایسه قیمت سیر سیاه بیز در سایتهای مختلف تعجب کنید که چقدر قیمت های متفاوتی برای سیر سیاه بیز وچود دارد. مثلا در سایت اینچند شما می توانید پایین ترین قیمت را پیدا کنید . لازم به ذکر است سیر سیاه انرژی زا است و باعث افزایش مقاوت بدن می‌شود، ورزشکاران طرفداران خوبی برای خرید این سیر جادویی هستند. یک بار معمولا در وعده صبحانه، یک بار قبل از تمرین و یک بار به عنوان میان وعده.