سوار بر ریل به دیوانگی باله سواری • کتاب اسباب بازی


منبع: stock.adobe.com

می تو،د آن را «معجزه کریسمس» بنامید، اما این کاملاً دقیق نیست.

روز جمعه، پرزیدنت بایدن قانونی را برای توقف یک اعتصاب بالقوه ریلی که بسیار تبلیغ شده بود، امضا کرد که تهدیدی برای توقف تجارت در ایالات متحده با یک اختلال گسترده دیگر در زنجیره تامین بود. هشت اتحادیه از 12 اتحادیه کارگری راه آهن در ایالات متحده قراردادهای جدیدی را با اپراتورهای راه آهن تصویب کرده بودند، اما چهار اتحادیه باقی مانده این قراردادها را رد ،د. به گفته انجمن راه‌آهن‌های آمریکا، بدون دخالت ،ت، اعتصاب می‌توانست از همین امروز آغاز شود و تأثیر اقتصادی آن تا 2 میلیارد دلار در روز برسد.

در صنعت ،اب‌بازی، بسیاری از سفارش‌های ،ده‌فروشی قبلاً به سمت سه ماهه دوم کشیده شده بودند تا از چنین اختلالی جلوگیری شود، و در برخی موارد باعث تغییر درآمدهای سه ماهه دوم و سوم شد. انجمن ،اب بازی قبلا نامه های ائتلافی به رهبری فدراسیون ملی ،ده فروشی و اتاق بازرگ، ایالات متحده از کنگره و کاخ سفید می‌خواهد برای توقف اعتصاب اقدامی انجام دهند.

پرزیدنت بایدن گفت: «ما با همکاری یکدیگر، این کشور را از یک فاجعه کریسمس در فروشگاه های مواد غذایی، در محل کار و در جوامع خود در امان گذاشتیم. در یک بی،ه. من می‌دانم که بسیاری در کنگره با بی‌میلی من برای نادیده گرفتن رویه‌های تصویب اتحادیه موافق بودند. اما در این مورد، پیامدهای تعطیلی برای خانواده‌های کارگر در سراسر کشور بسیار بزرگ بود.»

اکنون، کارگران راه آهن در بریت،ا تهدید به اعتصاب می کنند.

ترافیک سنگین و قفسه های انبار شده

در آ، هفته، من چرخش معمول خود را در برخی از فروشگاه های محلی نزدیک خود در غرب میانه انجام دادم. بارزترین یافته این است که همه شرکت‌های اصلی – Walmart، Target و Meijer – بسیار خوب هستند. چیزی که کمتر در این هفته دیدم، قیمت گذاری تهاجمی بود که در تعطیلات آ، هفته شکرگزاری مشهود بود. همانطور که فدراسیون ملی ،ده‌فروشی در هفته گذشته اشاره کرد، ترافیک پیاده‌روی به سطوح بی‌سابقه رسید – و من معتقدم که پس از چند بار برخورد و عملاً در این آ، هفته، هنوز هم همینطور است – اما طبق گفته گروه NPD، هزینه‌های مصرف‌کننده ممکن است کمتر شود. بیش از حد انتظار

اگر ،ده‌فروشان در کاهش‌های فصلی برای پاک ، کانال‌ها قبل از پایان سال تهاجمی شوند، برای مصرف‌کنندگان، فراو، سهام می‌تواند منجر به معاملات بزرگی شود.

دیوانگی فلیپر

وقتی صحبت از تهاجمی شد، نمایندگان فروش – با نام مستعار “بالهای پرنده” و “اسکالپر” – شبکه گسترده ای را در این فصل ایجاد کرده اند. در حالی که من اغلب گفته‌ام که روزهای یک ،اب‌بازی منحصربه‌فرد و ضروری شبیه به Cabbage Patch Kids در سال 1983 یا Tickle Me Elmo در سال 1996 ممکن است متعلق به گذشته باشد، برخی از آیتم‌ها آنقدر داغ هستند که جرقه‌ای بران،د بازار ثانویه ،اب بازی

هفته گذشته، ایزاک لاریان، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت MGA Entertainment اشاره شد که کارگاه جادویی Little Tikes که توسط نشریه خواهر ما به ،وان ،اب بازی برتر تعطیلات انتخاب شده است، The Toy Insider، به سرعت توسط باله هایی با قیمت 175 دلار برای ،اب بازی 79.99 دلاری در ،ده فروشی به فروش می رسید. در حالی که لاریان گفت که “بسیار بیشتر” به آمازون و والمارت ارسال می شود، نمی توان این را در مورد انحصاری Walmart گفت. زندگی من به ،وان عروسک خواب 18 اینچی گرینچ. این عروسک 37.97 دلاری با میانگین قیمت فروش 100 دلار، سایت های بازار را پر کرده است.

به طور مشابه، Pokémon Squishmallows مورد انتظار Jazwares به سرعت در اولین Pokémon Center خود فروخته شد و از آن زمان به eBay راه یافته است. از زمان نگارش این مقاله، صدها شخصیت مجلل در آغوش گرفتن در انتظار خانه‌هایی برای همیشه با بر،ب قیمت بالای ۱۰۰ دلار هستند. برای ،، که در خانه بازی می کنند، هر کدام فقط 29.99 دلار فروخته شد.

مهم نیست که این فصل تعطیلات در نهایت چگونه انجام می شود، ،اب بازی های جدید در راه هستند و تیم ما به کار بر روی نسخه 2023 ادامه می دهد. کتاب ،اب بازی بزرگ (در فوریه می آید). اگر ،اب‌بازی‌های جدیدی دارید که می‌خواهید آن‌ها را در مقابل ،یداران ،ده‌فروشی و بقیه تجارت داشته باشید، جزئیات را در اینجا بررسی کنید و مطمئن شوید که ،اب‌بازی‌های خود را تا 22 دسامبر برای بررسی ارسال کنید!


منبع: http://toybook.com/from-the-editor-riding-the-rails-to-a-flipper-frenzy/