سرعت “فلش” DC به بخش های اسباب بازی • کتاب اسباب بازی


،اب‌بازی‌سازان به سرعت وارد عمل «فلش» می‌شوند. | منبع: برادران وارنر

طرفداران در سرتاسر جهان مشتاقانه منتظرند دنیاها را ببینند که چه زم، با هم برخورد می کنند فلش در تاریخ 16 ژوئن در سینماها نمایش داده می شود و بازیگران صنعت با مجموعه گسترده ای از ،اب بازی ها – از چهره های اکشن گرفته تا شیک پوشی – به سرعت وارد بازی می شوند.

در این ماه، Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP) و DC مجموعه گسترده‌ای از محصولات جدید را در دسته‌های مختلف از جمله ،اب‌بازی‌ها، وسایل کل،یونی، پوشاک، لوازم جانبی و غیره راه‌اندازی ،د. این خطوط از اکران فیلم پشتیب، می‌کنند و شخصیت‌های دیگری از ماجراجویی چند وجهی، از جمله بتمن و سوپرگرل، علاوه بر خود اسکارلت اسپیدستر را در خود دارند.

نکات برجسته از راه اندازی ،اب بازی فلش:

Flash S،d ​​Force Runner و Flash Hero Set برای بازی وانمودی بیشتر روشن می شوند.|منبع: Warner Bros.

بچه‌ها می‌توانند با Spin Master’s The Flash S،d ​​Force Runner، یک محافظ الکترونیکی ساق پا که نورها و صداها را پخش می‌کند، وانمود کنند که سریع‌ترین فرد در جهان چندگانه هستند و برای کودکان ۳ سال به بالا من، است. می‌توان آن را با The Flash Hero Set، که شامل کلاه ایمنی و حلقه رعد و برق می‌شود، برای کودکان ۴ سال به بالا جفت کرد.

نسخه محدود Spin Master 1989 Batmobile R/C دارای چراغ‌های روشنایی و جلوه‌های دود فعال با آب است. این شامل یک پایه نمایشگر Batcave 360 ​​درجه چرخان است. همچنین از Spin Master مجموعه انحصاری بتمن و بت‌وینگ Target، یک اکشن فیگور بتمن 12 اینچی، یک وسیله نقلیه Batwing با عرض 27 اینچ و طیف وسیعی از اکشن فیگورهای مقیاس 4 اینچی در دسترس است.

اکشن فیگورهای 7 اینچی مک فارلین.|منبع: برادران وارنر.

برای کل،یونرها، McFarlane Toys مجموعه ای از اکشن فیگورهای 7 اینچی فلش، سوپرگرل و بتمن را با الهام از نسخه مایکل کیتون منتشر کرد. همچنین یک Batmobile، Batwing و Batcycle به طول 22 اینچ وجود دارد.

بسته نرم افزاری فلش کوچک شامل سه شخصیت است.|منبع: برادران وارنر.

بسته نرم کوچک فلش از Just Play شامل Scarlet S،dster، Batman، و Supergirl به ،وان ،اب‌بازی‌های مخمل‌دار نرم ۷ اینچی است که برای کودکان ۳ سال به بالا من، است.

پاپ Funko! مجموعه شامل تعداد بی شماری از شخصیت ها برای انتخاب است.|منبع: Warner Bros.

پاپ Funko! مجموعه شامل مجموعه ای از شخصیت ها است: فلش، زن شگفت انگیز، ژنرال زود، بری آلن، بری آلن جوان، سوپرگرل، آیریس وست و بتمن.

کودکان و بزرگسالان می توانند مانند ابرقهرمان مورد علاقه خود لباس بپوشند.|منبع: برادران وارنر.

در نهایت، محصولات Rubies شامل طیف کاملی از لباس‌ها و لوازم جانبی دارای مجوز رسمی هستند که از The Flash، Batman و Supergirl برای کودکان و بزرگسالان الهام گرفته شده‌اند. طرفداران می‌توانند لباس‌های کامل یا اقلام لباس را انتخاب کنند و با دستکش، ماسک و موارد دیگر ست کنند.

برای نگاهی به دیگر فیلم‌های اکران شده امسال، نسخه 2023 را ببینید. کتاب ،اب بازی بزرگ، و مراقب شماره مجوز و سرگرمی ما باشید که در 13 ژوئن در دسترس است.


منبع: http://toybook.com/dcs-the-flash-toy-launches/