ست بازی جدید داگلاس و عروسک های نرم پر از تخیل هستند


جدیدترین ،اب بازی های مخمل دار داگ، برای بازی های تخیلی ساخته شده اند. | منبع: شرکت داگ،/The Toy Insider

داگ، برای سال جدید کاتالوگ شیک خود را اضافه می کند.

ست بازی موبایل پت دامپزشک | منبع: داگ،

اولین مورد اضافه شده در این ماه، ست بازی موبایل دامپزشک حیوان خانگی است. با یک نام قافیه و سه عروسک انگشتی 4 اینچی (دو سگ و یک گربه)، کودکان 3 ساله و بالاتر برای موفقیت در دامپزشکی آماده می شوند. بچه‌ها می‌توانند با استفاده از شخصیت‌ها وانمود کنند که با ون ۱۲ اینچی در حال رانندگی هستند و حیوانات داگ، را از تمام بیماری‌هایشان درمان می‌کنند. پشت ون باز می شود تا بچه ها به تمام لوازم خیالی دامپزشکی که نیاز دارند دسترسی داشته باشند.

مجموعه بازی Mobile Pet Vet سومین مجموعه بازی‌ای است که داگ، در سال گذشته منتشر کرده است و به مجموعه بازی کامیون مزرعه و مجموعه بازی Woodland می‌پیوندد.

عروسک نرم ویلا
عروسک نرم ،ین
منبع: داگ،

داگ، همچنین در حال گسترش مجموعه عروسک های نرم خود است که اولین بار سال گذشته راه اندازی شد. عروسک‌های سافت، عروسک‌هایی با ارتفاع 10 اینچی با ویژگی‌های صورت گلدوزی شده هستند. عروسک های نرم که برای کودکان 3 سال به بالا طراحی شده اند، برای در آغوش گرفتن و پرورش من، هستند. سه عروسک جدید وجود دارد: ،ین، پسر بچه ای با لباس خواب آبی سرمه ای پوشیده از ستاره ها، سیارات و کهکشان ها. ایزابل، دختری با جمی‌های سفید و رنگین کم، و موهایش به صورت موخوره. و ویلا، دختری بلوند با لباس‌های اسطوخودوس و هدبند همسان. همچنین هر عروسک قابل شستشو با ماشین لباسشویی است، بنابراین والدین می توانند با کمی مشکل ،اب بازی ها را تازه و تمیز نگه دارند.

انتظار می‌رود تمامی محصولات جدید داگ، در ماه فوریه قبل از ارسال در ماه مارس کاهش یابد. چه بچه‌ها بخواهند دامپزشک شوند یا خواهر و برادر بزرگ‌تر، این ،اب‌بازی‌های جدید مخملی ساعت‌ها بازی تخیلی را ارائه می‌کنند!


منبع: https://www.thetoyinsider.com/douglas-vet-playset-new-softs/