زیگازو قصد دارد هزاران نفر را برای نجات کودکان جمع کند • کتاب اسباب بازی


منبع: Zigazoo

زیگازو، یک شبکه اجتماعی کودکان، تلاش های کودکان در این پلتفرم برای جمع آوری هزاران دلار برای Save The Children را فاش کرد. “دریافت غذا” کمپین، برنامه ای که برای پایان دادن به گرسنگی کودکان کار می کند.

با مشارکت بنیاد کودکان Mattel، Crazy Aaron’s و AmazonSmile، 5 دلار برای 1000 کودک اول که تک تک وظایف Zigazoo را انجام می دهند به کمپین اهدا می شود. این چالش ها در روز جه، کودک، 20 نوامبر، آغاز شد و توسط جولیان ،نر، بازیگر، بنیاد کودکان ماتل، و تعدادی دیگر از افراد مشهور و بچه میزب، می شود.

استیو توتزکه، مدیر بازرگ، شرکت Mattel and Mattel Children’s می‌گوید: «کودکان الهام‌بخش در خط مقدم کاری است که ما به‌،وان یک شرکت می‌خواهیم به دست آوریم و نمی‌تو،م خوشحال باشیم که در این فصل تعطیلات به تشویق و قدرد، در میان بچه‌ها کمک کنیم.» عضو هیئت مدیره بنیاد “چالش ما در Zigazoo یک راه هیجان انگیز جدید برای بچه ها برای مشارکت و حمایت از ماموریت ما است و ما از Zigazoo برای ارائه این پلت فرم منحصر به فرد تشکر می کنیم.”

میزبان اولین چالش ها، جولیان ،نر، بازیگر سال های شگفت انگیز و بله روز. | منبع: Zigazoo

برای هر کودکی که وارد مجموعه چالش‌هایی می‌شود، کمک‌های مالی جمع‌آوری می‌شود، که هدف آن آموزش دادن به بچه‌ها در مورد بشردوستی و تشویق آنها به گسترش مهرب، در این فصل تعطیلات است. پس از درگیر شدن در چالش‌ها، بچه‌ها می‌توانند غرور خود را با نشان دیجیتالی Save The Children برای پروفایل‌های Zigazoo خود نشان دهند.

جنیفر روبرتی، مدیر بازاریابی Save the Children، می‌گوید: «Save the Children از Zigazoo، بنیاد کودکان Mattel، AmazonSmile و Crazy Aaron به خاطر ایجاد روشی سرگرم‌کننده برای بچه‌ها در این فصل تعطیلات سپاسگزار است. از هر پنج کودک در سراسر جهان، یک کودک از گرسنگی رنج می برد و این تعداد در حال افزایش است. این مشارکت فرصتی را برای بچه ها فراهم می کند تا از همسالان خود در سراسر جهان حمایت کنند و به پایان دادن به گرسنگی دوران کودکی کمک کنند.

برای ادامه فصل بازپرداخت، AmazonSmile این فرصت را به ،یداران ارائه می دهد که 0.5٪ از فروش ،ید را به خیریه انتخابی خود اهدا کنند. علاوه بر این، ،یداران می توانند ،اب بازی ها و سایر اقلام کودکان را از طریق لیست خیریه آمازون لبخند اهدا کنند.


منبع: http://toybook.com/zigazoo-challenges-save-the-children/