روند «اصیل بودن» انجمن اسباب‌بازی ارزش‌های کلیدی را ارائه می‌دهد • کتاب اسباب‌بازی


توسط کریستین مورنسی گلدمن، مشاور ارشد، ارتباطات استراتژیک، انجمن ،اب بازی

یکی از ترندهای برتر انجمن ،اب‌بازی در سال 2023، «اصیل باشید» است. این روند با والدین آگاه صحبت می کند که به دنبال ،اب بازی هایی هستند که به بچه ها اهمیت مسئولیت اجتماعی، پایداری، تنوع و شمول و سایر ارزش هایی را که برای خانواده ها م،ادار است آموزش می دهند.

نظرسنجی OnePoll از والدین آمریکایی که توسط انجمن ،اب‌بازی در پاییز گذشته انجام شد، نشان داد که بیش از نیمی (52%) از والدین معتقدند ،اب‌بازی‌ها بهترین معلم، هستند که فرزندانشان تا به حال داشته‌اند، و دو سوم (67%) والدین معتقدند که ،اب‌بازی‌ها. نقش مهمی در رشد باورها و ارزش های کودکان دارند. بیش از یک چهارم (28٪) از والدین همچنین به دنبال ،اب بازی هایی هستند که به بچه ها در مورد مسائل زیست محیطی آموزش می دهد، علاوه بر 68٪ از آنها می خواهند ،اب بازی هایی را که کودکان را در معرض تنوع و گنجاندن قرار دهد، و 63٪ به دنبال محصولاتی هستند که کودکان را در مورد اثرات آموزش می دهد. از قلدری

آدرین آپل، معاون اجرایی ارتباطات بازاریابی در انجمن ،اب‌بازی، می‌گوید: «شرکت‌های ،اب‌بازی در ارائه ابزارهایی به کودکان برای مق، با مسائل محیطی و اجتماعی و ایجاد دنیایی فراگیرتر و دلسوزتر پیشرو هستند. «اکنون وقتی وارد راهروی ،اب‌بازی می‌شوید، با متنوع‌ترین مجموعه عروسک‌ها روبرو می‌شوید، ،اب‌بازی‌هایی که از طریق فرآیندهای تولید پایدار ساخته می‌شوند، و ،اب بازی‌هایی که به بچه‌ها کمک می‌کنند احساسات خود را مدیریت کنند و فرهنگ‌های مختلف را جشن بگیرند. این محصولات به القای ارزش‌هایی در کودکان کمک می‌کنند که تا آ، عمر باقی بمانند.»

آموزش ساختن مردم جهان | منبع: پ، پ،

با توجه به این روند، شرکت‌های ،اب‌بازی با بهبود قابلیت بازیافت ،اب‌بازی‌های خود، کاهش ضایعات بسته‌بندی و استفاده از مواد پایدارتر در محصولات خود، اه، پایداری را تعیین کرده و در راستای آن کار می‌کنند. موارد زیر تنها چند نمونه از شرکت های متعددی است که به حفاظت و حفظ محیط زیست اختصاص یافته اند:

کاوشگران سیاره سبز هاپ لاین پایداری را در سنین پایین به بچه ها معرفی می کند و به آنها یاد می دهد که چگونه از طریق بازی های تخیلی مراقب محیط زیست باشند. خانه بامبو پاندا (بالای تصویر) یک خانه بازی سه طبقه و در طبقه باز است که از بامبو ساخته شده است که دارای چهار مجسمه پاندا (همچنین از بامبو) است. هر سطح از خانه با انرژی خورشیدی زندگی دوستدار محیط زیست را با لوازم جانبی مانند پل معلق، سرسره، نردبان طنابی، بانوج و غیره برجسته می کند. علاوه بر بامبو، ست بازی از مواد سازگار با محیط زیست و تجدیدپذیر از جمله PE سبز (ساخته شده از گیاهان نیشکر) و چوب دارای گواهی FSC ساخته شده است.

ماتل اه، کلی پایداری شامل دستیابی به 100٪ مواد پ،تیکی بازیافتی، قابل بازیافت یا زیستی در محصولات و بسته بندی تا سال 2030 و حفظ 95٪ محتوای بازیافتی یا تایید شده توسط FSC در کاغذ و الیاف چوب مورد استفاده در محصولات و بسته بندی آن است. محصولات سازگار با محیط زیست این شرکت برندهای مختلفی از جمله Barbie، MEGA، Matchbox و T،mas & Friends را در بر می گیرد. پاییز امسال، MEGA Bloks Green Town Ocean Time Clean Up این مجموعه از سازندگان کوچک الهام می‌گیرد تا به خدمه Ocean Time Clean Up بپیوندند و در مورد رفتارهای سبز مانند مرتب ، پ،تیک‌ها و تمیز ، اقیانوس بیاموزند. سه فیگور Block Buddies شامل حداقل 90 درصد از پ،تیک های دارای گواهی ISCC ساخته شده اند.

بیشتر بیشتر یک شرکت مسئولیت پذیر اجتماعی و زیست محیطی است که کارخانه و دفتر مرکزی خود را با 100٪ انرژی سبز از نیروی باد اداره می کند. تمامی محصولات و بسته بندی های آن 100% قابل بازیافت هستند. بهار جدید این شرکت است یاد بگیرید که مردم دنیا را بسازید مجموعه 275 قطعه ای که با آن کودکان 3 سال به بالا می توانند یاد بگیرند که افراد دوبعدی و سه بعدی با اندازه های بدن، رنگ پوست، نوع مو و مدل لباس های مختلف بسازند.

عروسک برای فردا | منبع: Steiff

استیف عروسک برای فردا خط بر روی پایداری و حفاظت از محیط زیست تمرکز دارد. مخمل‌های مخملی از مواد غیر حیو، مانند کنف، کتان، ویسکوز بامبو و الیاف پلی‌استر بازیافتی و همچنین از بطری‌های PET بازیافتی یا پشم چوب ساخته شده‌اند. این شرکت ،س نمادین ریچارد استیف را که برای اولین بار در سال 1902 معرفی شد، به ،وان بخشی از مجموعه Teddies for Tomorrow خود معرفی کرده است. تکرار جدید ،س از ویسکوز بامبو دوخته شده، با الیاف ذرت پر شده است و دارای پدهای پنجه ای است که از نمد گیاهی ساخته شده است.

مینی لند ماموریت پایداری شامل ایجاد محصولات سازگار با محیط زیست ساخته شده از مواد زیستی مانند چوب و الیاف طبیعی است. جدید این شرکت لباس بافتنی اکو مجموعه ای که برای عروسک هایش طراحی شده است دارای لباس های جدیدی است که از ضایعات نساجی قبل و بعد از مصرف ساخته شده اند تا از دفن ، و سوزاندن بیشتر جلوگیری کند. این لباس‌ها که در اسپ،ا ساخته شده‌اند، از ،یب الیاف پنبه‌ای رنگ‌نشده و بازیافت‌شده با سایر الیاف پشتیب، برای ایجاد مواد جدید ساخته می‌شوند و فرآیند رنگرزی بدون استفاده از آب یا مواد شیمیایی، رنگ‌های منحصربه‌فردی ایجاد می‌کند.

شیکر چوبی پروانه | منبع: پتیت کلاژ

این شیکر چوبی پروانه از جانب کلاژ کوچک یک ،اب‌بازی جغجغه‌ای رنگارنگ برای نوزادان است که از چوب FSC با منبع مسئولانه و بسته‌بندی ساخته شده از ۷۵٪ مواد بازیافتی ساخته شده است.

از آنجایی که شرکت های بیشتری به اه، دوستدار محیط زیست متعهد می شوند، انجمن ،اب بازی به ،وان منبعی برای اعضای خود عمل می کند و راهنما و ابزارهایی را برای حمایت از پایداری در فضای ،اب بازی ارائه می دهد. برای پیوستن به کمیته پایداری زیست‌محیطی انجمن ،اب‌بازی و در خط مقدم مسائل زیست‌محیطی که ،اب‌بازی‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند، با جنیفر گیبونز (jgibbons@toy،ociation.org) تماس بگیرید.

علاوه بر محصولات سازگار با محیط زیست، گرایش «اصیل باش» شامل ،اب‌بازی‌هایی می‌شود که با تنوع و فراگیری مق، می‌کنند و محصولاتی که با مشارکت کارشناسان آموزشی و مراکز تحقیقاتی بین‌المللی ایجاد شده‌اند که ،یداران باهوش را در جستجوی مارک‌های معتبر جذب می‌کنند.

بازدید کنید toy،ociation.org/trends برای دیدن نمونه‌هایی از این ،اب‌بازی‌ها و موارد دیگر در ارائه‌ی توجیهی گرایش‌های ،اب‌بازی 2023 انجمن ،اب‌بازی.

نسخه ای از این مقاله در اصل در 2023 Cl،ics & Specialty Issue of منتشر شد کتاب ،اب بازی. اینجا کلیک کنید برای خواندن کامل شماره! آیا می خواهید کتاب ،اب بازی را به صورت چاپی دریافت کنید؟ اینجا کلیک کنید برای گزینه های اشتراک!


منبع: http://toybook.com/the-toy-،ociation-be-authentic-trend/