ربات اسباب بازی مشخصات، قیمت و خرید انواع ربات اسباب بازی-اسباب بازی رنگین

اسباب بازی حیوانات موزیکال وی تک مدل همستر دارای سه آهنگ و شش ملودی دلنشین است. اسباب بازی حیوانات موزیکال وی تک مدل لاکپشت دارای سه آهنگ و شش ملودی دلنشین است. اسباب بازی حیوانات موزیکال وی تک مدل شیر دارای سه آهنگ و شش ملودی دلنشین است. اسباب بازی حیوانات موزیکال وی تک مدل ببر دارای مجله خبری اسباب بازی سه آهنگ و شش ملودی دلنشین است. اسباب بازی ماشین رباتیک تبدیل شونده، یه ماشین کنترلی هوشمند خیلی باحاله که با استفاده از کنترل از راه دور تا فرکانس 2.4g هرتز قابل کنترل هست. ماشین کنترلی مدل Deformation Motorbike 3733،قابلیت تبدیل شدن به ربات، چرخش 360 درجه و پخش افکت های صوتی رو داره.

  • در ادامه برخی از مهم‌ترین مزایای خرید ربات اسباب بازی را معرفی خواهیم کرد.
  • با استفاده از این اسباب بازی ها، فرصتی برای تفریح ​​و ارتباط بیشتر کودکان با بچه ها و همسالان ، برادر و خواهر و والدین آنها می شود.
  • بازی بین سعی دارد با نگرش نوآورانه و استارت آپی، فعالیت های توزیع و خرید اسباب بازی را بهینه نماید و سبب توسعه و رشد صنعت اسباب بازی کشور شود.
  • در مطلب “ربات اسباب بازی مورد علاقه کودکان باهوش” ابتدا مقدمه‌ای بر موضوع مطرح می‌کنیم.

اسباب بازی ربات پونی سفید دوست داشتنی و انگشتی اسباب بازی ای بسیار جذاب و مبتکرانه می باشد که به شما این شانس را می دهد تا از اسب کوچک و با مزه سفیدخود مانند یک حیوان واقعی خانگی نگهداری کنید. سگ رباتیک دوست داشتنی که با کنترلی که همراهش هست به بهترین دوست کودکان تبدیل میشه. این جرثقیل کنترلی با قابلیت چرخش 360 درجه به راحتی به اسباب بازی مورد علاقه کوچولو های شما تبدیل میشه.این اسباب بازی مناسب برای سنین بالای 3 ساله. گوشی های هوشمند و تبلت که ممکن است با اعتیاد همراه باشد و مضرات بسیار زیادی می تواند داشته باشد و برای جایگزین کردن آن می توان ربات های اسباب بازی را انتخاب کرد؛ زیرا هم جنبه سرگرمی و هم آموزشی دارد. در این دسته شما می‌توانید هر اسباب بازی هوشمند و حرکتی که قابلیت کنترل و یا حرکت خاص دارد را مشاهده نمایید. از این رو ما به شما فروشگاه اینترنتی کیدبی تویز را پیشنهاد می‌کنیم.

اسباب بازی ربات کنترلی فوتبالیست قابلیت چرخش سر،سر خوردن، شوت کردن ، راه رفتن است. این ربات های اسباب بازی از راه دور با ریموت کنترل قابل هدایت و کنترل هستن.این ربات ها با داشتن برنامه ریزی های مختلف می تونن بچرخن به عقب و جلو حرکت کنن و توپ رو شوت کنن. برای مثال انواع ربات از طریق این فروشگاه اینترنتی به راحتی قابل انجام است. در این فروشگاه برای هر سن و سلیقه ای اسباب بازی مناسب وجود دارد. حتی نوجوانان و بزرگسالان شیفته ی رباتیک نیز می توانند محصول مورد علاقه خود را خریداری کنند. اگر به دنبال اسباب بازی های هیجان انگیز مانند ربات هستید حتماً به منوی آن نگاهی بیندازید.

عروسک سگ رباتیک سوزی مدل IMC – Club Petz Funny – Susy Sing and Dance_اسباب بازی

ربات بازلایتر ، کاپیتان آمریکا ، اپتیموس پرایم ، آیرون من و… نمونه ای از ربات شخصیت ها می باشد. کیه که دوست نداشته باشه یک سگ پشمالو بامزه رو به سرپرستی بگیره؟ اسناگلز Snuggles یک سگ رباتیک پشمالو بامزه است که میتونه یک دوست باوفا و همراه برای شما باشه. اون احساس می‌کنه و به تماس ها و بازی های شما مثل یک سگ واقعی پاسخ میده. ما توانستیم در این فروشگاه از پیشرفته ترین و بروزترین محصولات موجود در فروشگاه های معتبر در دنیا، برای شما عزیزان فراهم آوریم. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی سورآل فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت برنا توسعه عصر وندا (فروشگاه آنلاین سورآل) می‌باشد.

فیلتر براساس قیمت:

ربات‌های اسباب بازی معمولا به طور خودکار حرکت می‌کنند و همین نکته هیجان و شور و شوق کودکان را برمی‌انگیزد. کودکان در سنین سه تا هفت سالگی اطلاعات زیادی را دریافت می کنند و شما می توانید با سرگرم کردن و یادگیری، این فرآیند را بیشتر جذاب و تقویت کنید. چنین اسباب بازی های کنترلی و رباتی می توانند نکات زیادی را درباره جغرافیا و ریاضی گرفته تا علوم و کامپیوتر و زبان به کودکان آموزش دهند. اسباب‌بازی‌های رباتیک در زمینه های گوناگون کارهای زیادی را انجام می‌دهند. یک اسباب‌بازی ربات می‌تواند با بازی‌های سرگرم‌کننده شما را می تواند به این هدف برساند.

اسباب بازی لوازم خانگی

به همین دلیل انواع وسایل بازی هوشمند نظیر ربات نیاز های روحی و ذاتی آن ها را تأمین می کند. در این دسته برای هر سن و سالی اسباب بازی مهیجی وجود دارد و حتی برای نوجوانان و بزرگسالان که به اسباب بازی‌های رباتیک علاقه‌مند هستند. با کمی جستجو و مشاهده عکس ربات اسباب بازی در این دسته‌بندی احتمالا اسباب بازی هیجان انگیز خود را خواهید یافت. شما نیز اگر به دنبال یک محصول می گردید که علاوه بر سرگرم کننده بودن به رشد هوش و ذهن کمک کند پس لحظه ای در خرید اسباب بازی شهر ربات ها سازی نو تردید نکنید.

استفاده از مطالب، تصاویر موجود در این سایت در رسانه های دیگر مجاز نیست و پیگرد قانونی دارد. استفاده از محتوای موجود سایت در رسانه های دیگر مجاز نیست و پیگرد قانونی دارد. بازی با ربات ها باعث تقویت قوه تخیل، آشنایی با دنیای جدید و تکنولوژی ها می شود. برای دریافت آخرین اخبار ، به روزرسانی ها و پیشنهادات ویژه که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل می شوند ، در اینجا ثبت نام کنید. با وجود یک ربات می‌توان کاربردهای آن را در زندگی به کودکان آموزش داد و در مورد آنها با کودک صحبت کرد.