ده رویداد برتر TOYSREVIL در سنگاپور 2022


با باز شدن تدریجی محدودیت‌های فیزیکی به دلیل همه‌گیری، ما رشد کرده بودیم مشت های رزرو شده به صمیمانه دست به صورت چهره به چهره نقاب زده تکان می دهد، همانطور که سعی کردم به طور فیزیکی از رویدادهایی که در سال 2022 به آنها دعوت شده بودم، از رویدادهای عمومی در مقیاس بزرگ (مانند بازگشایی مجدد AFA و SGCC)، برای پیش نمایش دعوت ها به گا،ی تازه افتتاح شده BLAXK @ Action City (در Funan Mall) بازدید کنم. رویدادهایی برای من تا فهرست “ده رویداد برتر TOYSREVIL در سنگاپور 2022” را که امروز در اینجا می خو،د، همانطور که در TOYSREVIL پوشش داده شده است، پیدا کنم!



رویداد: کارتل فرهنگی 2022 @ *SCAPE (2-4 دسامبر 2022)
ورود: ورود با بلیط
متأسفانه نتوانستم آنطور که انتظار داشتم این رویداد را با قدرت پوشش دهم (همانطور که در سال های گذشته داشته ام: CC2019 + CC2018)، در نهایت به تنهایی در یک مکان کاملاً جدید به آن می‌روم، نمی‌توانم به درستی آن را پیمایش کنم، و بنابراین بیشتر با “حسرت” به پایان رسید تا خاطرات خوب… بنابراین من به جای آن خاطرات خوب را حفظ خواهم کرد. در اینجا چند ویژگی قابل توجه وبلاگ وجود دارد، به سلامتی:

وبلاگ زده شده:
جمع بندی TOYSREVIL @ Culture Cartel 2022
FLABSLAB Seen @ Culture Cartel 2022
LUV+CA و VOC در کارتل فرهنگ 2022 دیده شد
همه ویژگی‌های کارتل فرهنگ 2022 قبل از رویداد

اجتماعی:
لیست پخش اختصاصی YouTube برای TOYSREVIL @ #CultureCartel2022
هشتگ اختصاصی “#toysrevilculturecartel2022” در اینستاگرام
تصاویر را در آلبوم اختصاصی فیس بوک انتخاب کنید

درس های آموخته شده:
– خیلی بیشتر از چیزی که باید می دانستم یاد گرفتم.
– محدودیت های فیزیکی و عدم توانایی فعلی خود را در سازگاری یاد گرفتم.

بهترین خاطره: جلسه @eric_noah و دریافت یک سکه GWEN THE CORGI از او! ببین، این سکه نیست، چهره دوستانه و خوش آمدید! به استثنای چند چهره آشنا، این صحنه من نبود، و من فقط یک ماهی نامطلوب بودم که از هیاهوی آب و هوای اینجا خارج شده بود LOL



رویداد: پیش درآمد SGCC2022 @ City Square Mall (8-9 اکتبر 2022)
ورود: برای عموم آزاد است
با این مقدمه برای SGCC2022 که در مرکز ،ید سیتی اسکوئر برگزار شد، برای کامیک کان آ، سال سنگاپور هیجان زده شدم، که مزه نمونه ای از رویداد پایان سال را ارائه کرد، یا حداقل به مردم یادآوری کرد که SGCC چیست/درباره چیست. ، مجبور به توقف فعالیت های بدنی به دلیل بیماری همه گیر شده اند.

وبلاگ زده شده:
جمع بندی بازدید من (در 8 اکتبر 2022)

ویژگی اعلان قبل از رویداد
همه ویژگی های SGCC 2022 در TOYSREVIL
SGCC 2021 نسخه آنلاین

اجتماعی:
لیست پخش اختصاصی YouTube
(فیلم تلفیقی را در بالا ببینید، به سلامتی)
تصاویر آپلود شده در آلبوم اختصاصی فیس بوک
هشتگ اختصاصی “toysrevilsgcc2022” در اینستاگرام

درس های آموخته شده:
– یادگیری محدودیت های عمر باتری گوشی من.
– آموزش کابل شارژم ،اب شد.
– یادگیری محدودیت های Insta-lives / Stories.
– یادگیری محدودیت های استقامت من.
– آموختن اینکه من از نظر اجتماعی ناتوان هستم و تشخیص اینکه چگونه در جایگاه های اجتماعی و حرفه ای (محلی) قرار می گیرم.



رویداد: شینیگامی بیداری در BLAXK (14 مه – 10 ژوئیه 2022)
ورود: رایگان برای عموم
هنر خارق العاده، صحنه فوق العاده، ،یبی دو نفره از هنر شهری توسط CLOGTWO و ،اب بازی های کل،یونی گذشته نگر از شبکه های مجازی، به نظر می رسد یک نمایش رضایت بخش را ایجاد می کند!

شینیگامی بیداری یک شخصیت خلق شده توسط @clogtwo ساخته شده توسط @the.wetworks.studios، با آ،ین نسخه های تولید شده توسط @theblaxk،e. در زیر مشاهده می شود اولین “BLAXK LOTUS” نسخه رنگی از بعدی چندین رنگ منتشر شد.

وبلاگ زده شده:
خلاصه پیش نمایش رسانه من
ویژگی های SHINIGAMI SHOW
همه ویژگی های SHINIGAMI THE AWAKENING

اجتماعی:
هشتگ اختصاصی اینستاگرام “#،nigamitoysrevil”



رویداد: COMING FULL CIRCLE @ BLAXK (16 ژوئیه – 11 سپتامبر 2022)
ورود: رایگان برای عموم
برای لستر لیم کاملا خوشحال و هیجان زده هستم (@le،ewood) از @gagatree_sg و هنر او برای این نمایش انفرادی T BLAXK! و اینکه بتواند در FORWARD برای کتابش مشارکت کند (به ویدیوی صفحه تلنگر تعبیه شده در بالا مراجعه کنید)، مایه افتخار و افتخار است (کتاب هنری آنلاین ب،ید اینجا).

وبلاگ زده شده:
پیش‌نمایش رسانه من از جمع‌بندی بازدید کنید
ویژگی های COMING FULL CIRCLE در TOYSEVIL
ویژگی های Lester Lim در TOYSREVIL

اجتماعی:
هشتگ اختصاصی اینستاگرام “#toysrevilatfullcircle”

بهترین خاطره: جدای از کتاب هنری Forward for Lester که توسط BLAXK منتشر شده است. همیشه سپاسگزار و قدرد، که مورد قدرد، و توجه قرار می گیرد.



رویداد: فستیوال ،مه آسیا 2022 @ Suntec City Convention Center (25 تا 27 نوامبر 2022)
ورود: ورود با بلیط
این یک بازدید خیلی سریع بود قبل از اینکه من به رویداد دیگری بروم (هنر DEVILROBOTS @ BLKAXK)، اما در مقایسه با بازدیدهای قبلی، در خاطرات من تأثیر داشت، آ،ین مورد در سال 2018 بود، اولین بودن در سال 2008و همه چیز در این بین…!

وبلاگ زده شده:
TOYSREVIL @ AFA2022
ویژگی های قبل از رویداد در TOYSREVIL

اجتماعی:
هشتگ اختصاصی اینستاگرام “#toysrevilafa2022”
لیست پخش اختصاصی YouTube
هشتگ اختصاصی توییتر “#toysrevilafa2022”

درس آموخته شده: – زمان و انرژی مورد نیاز برای پیمایش در نمایشگاه را دست کم نگیرید، به خصوص اگر با ،مه (های) آشنا نباشم!
– بهترین لذت با یک دوست.

بهترین حافظه:
شماره 1 – من به طور خاص تحت تأثیر قرار گرفتم که چگونه مردم به وضوح درک ،د که وقتی ،ی دوربین را (حتی اگر دوربین تلفن باشد) به سمت چیزی در مقابل آنها نشانه می رود، شما جلوی دوربین مذکور راه نمی روید. حتی مهم نیست که من “مدیا پاس” به تن دارم یا نه، این فقط ادب ساده ای است که مردم/حضور در AFA به رسمیت می شناسند، بر خلاف بزرگسالان کاملاً بالغ در “کنوانسیون های دیگر” که فکر می کنند در زمان بزرگ شدن شیشه خورده اند.
شماره 2 – اینکه ،ی از شما بپرسد “از چه ،مه ای لذت بردم” یک موقعیت جالب و با طراوت بود، زیرا در طول سال ها نمایش و اشتراک گذاری علاقه مندی هایم، هیچ ، به طور مستقیم از من نپرسید که چه چیزی را دوست دارم.



رویداد: آ، هفته هنری FOMO 2022 @ *SCAPE (3-4 دسامبر 2022)
ورود: رایگان برای عموم
نسخه کوچک / پرایمر برای جشنواره سالانه هنرهای تصویرسازی، مقدمه ای برای بازگشت رویداد تمام عیار در مارس 2023! من تجسم های قبلی برگزار شده در LaSalle را پوشش داده بودم (IAF2018 + IAF2017). برای به روز رس، به شبکه های اجتماعی آنها متصل بم،د!

instagram.com/oicingapore
facebook.com/oicingapore
oicsingapore.com

وبلاگ زده شده:
پایان بازدید من (در 8 دسامبر)

اجتماعی:
هشتگ اختصاصی اینستاگرام “toysrevilfomoart”
تصاویر در آلبوم اختصاصی فیس بوک
هشتگ اختصاصی توییتر “#FOMOArtWeekend”

درس آموخته شده:
– نیاز به اختصاص زمان بیشتری برای پوشش غرفه ها / میزها، به ویژه نیاز به شناسایی فروشندگان، حداقل با ع، های مکمل رسانه های اجتماعی آنها (در نهایت من نتوانستم همه را شناسایی کنم).
– در یک بحران ج، زم،، از گرفتن وسایلی که می‌خواستم صرف نظر می‌کردم. من نباید از اول اجازه می دادم این اتفاق بیفتد.

بهترین خاطره: من ممکن است در صحنه هنر مصور اینجا “بیگانه” باشم، اما استقبالی که از من شده بود استثنایی بود، هم از سوی دوستان و هم از مردم، و عمیقا مورد قدرد، قرار گرفت. مطمئنا امیدوارم همه زودتر از من خسته نشوند… :p



رویداد: EEMO خود را به من نشان دهید @ BLAXK (12 مارس – 12 آوریل 2022)
ورود: رایگان برای عموم
“S،w Me Your Eemo” در BLAXK بود @jessica_emmettنمایش انفرادی او، و اولین نمایش در BLACXK @ Action City Gallery، و همچنین شکل رزین EEMO او که به ،وان یک مجموعه تولیدی منتشر شد (2 نسخه: یکی در حین نمایش، و رنگی دیگر، و به ،وان پایه ای برای یک ردیف عالی از آداب و رسوم از هنرمندان دعوت شده داخلی و خارجی (اختصاصی) ویژگی های TOYSREVIL). جشنی برای چشم ها و حواس!

وبلاگ زده شده:
TOYSREVIL @ جمع بندی پیش نمایش رسانه
ویژگی های گمرکی EEMO خود را به من نشان دهید

اجتماعی:
هشتگ اختصاصی اینستاگرام “#TOYSREVILEEMO”
هشتگ اختصاصی توییتر “#S،wYourEemo”

بهترین خاطره: من مادرم را به نمایشگاه آوردم (در دومین بازدید از پیش اعلام نشده)، تا آنچه را که در وبلاگ TOYSREVIL خود به نمایش می گذارم با او به اشتراک بگذارم. این ط،ت، تا جایی که به من مربوط می شود، به سلامتی.



رویداد: واقعیت های تغییر یافته: درون نگر جیانگشی @ BLAXK
گذشته نگر از @thedanielyuخلق شخصیت‌ها در یک مکان واحد برای تماشای عموم، و همچنین هنرمندان دعوت شده‌ای که در مجموعه‌ای از هنر با مضمون جیانگشی مشارکت می‌کنند – در واقع 2 ،یب – به علاوه یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های من توسط BLAXK = ساختن ارائه شگفت انگیز در سواحل جزیره آفتابی ما، IMHO.

یک درون نگری جیانگشی در BLAXK همیشه برای من جای تاسف دارد، زیرا نتوانستم این موضوع را پوشش دهم. دومین تغییر اثر هنری، و می خواهم با د،ل در مورد هنر قبل از خود مصاحبه کنم ک، کارشناسی ارشد مجسمه سازی اکتبر 2022 @ ArtScience Museum (*جلسه دوم او 14 ژانویه 2023 اتفاق می افتد)!

وبلاگ زده شده:
بازدید از پیش نمایش رسانه من
ویژگی های TOYSREVIL

اجتماعی:
هشتگ اختصاصی اینستاگرام “toysreviljiang،”
لیست پخش اختصاصی YouTube
هشتگ اختصاصی توییتر “toysreviljiang،”



رویداد: COMIC-CON سنگاپور 2022 (10-11 دسامبر 2022)
ورود: ورود با بلیط
هر سال یک سال پر استرس است. از شروع سال 2008، تا به امروز، از قبل از سکته مغزی، حتی در دوران بهبودی سکته مغزی با ویلچرم (2010)، تا به امروز، در راهروی رویاهای گیک هایم دست و پا زدم… اما امسال احساس متفاوتی داشتم. نه به اندازه قبل استرس زا، با احساس تازه‌ای از گام برداشتن به خودم، و کمی خودخواهتر در انجام کاری که می‌خواهم، در حالی که تلاش می‌کنم با وبلاگ درگیر باشم، با نتایج متفاوت، اما از منظر شخصی مثمر ثمر است، IMHO.

وبلاگ زده شده:
ویژگی های TOYSREVIL
MY SGCC2022-HAULS
SGCC EVENT-Coverage

اجتماعی:
هشتگ اختصاصی اینستاگرام “#toysrevilsgcc2022”
لیست پخش اختصاصی YouTube
هشتگ اختصاصی توییتر “toysrevilsgcc2022”
تصاویر کشتی کل،یونر در آلبوم فیس بوک

درس های آموخته شده:
– باید برایم کابل شارژ طول، تری تهیه کنید!
– باید یک پاوربانک بهتر برای من تهیه کنید (*انجام شده)

بهترین خاطره: اینکه من واقعاً می‌توانم دو/هر دو روز را برای SGCC انجام دهم، هرچند نیم روز و نه روز کامل، که من را خسته می‌کند.



رویداد: ODYSSEY & ODDITIES @ تامپین هاب ما
ورود: ورود رایگان
“ODYSSEY & ODDITIES” شخصیت هایی از @thedanielyu ای، @lepaklukis ساخته شده بادی های غول پیکر (با سرپرستی @chan،riccontemporary) و به نمایش گذاشته شد @ourtampineshubبه غیر از جشنواره TAMPINES 3065، برای عموم آزاد است.

این یکی از رویدادهایی بود که من برای آن “دعوت نکردم” (از سوی سازمان دهندگان)، اما در عوض با دوستان (د،ل و مایکل) ملاقات کردم تا نگاهی بیندازم، کپی بگیرم و چت کنم، و سپس یک ع، فوق العاده کنسرت کوچک در فضای باز با @the،oggirl به شب!

وبلاگ زده شده:
بازدید من در TOYSREVIL برجسته شد
ویژگی قبل از بازدید وبلاگ من
مجموعه دختر آنالوگ که در TUNESTALKSG انتخاب شده است

اجتماعی:
تصاویر در آلبوم اختصاصی فیس بوک


رویدادهای از دست رفته



ATTACK ON TITAN: THE EXHIBITION @ Art Science Museum (19 فوریه تا 3 ژوئیه 2022) به یاد ارادت مفتضحانه ام به مجموعه ،مه (حداقل فصل 1 و بیشتر فصل 2) و فکر برای زنده ، خاطرات، اما نه توسط من تنها، پس من به جای آن فقط در مورد آن وبلاگ نوشت

SAPIEN TOY STUDIO @ SHOUT GALLERY (18 نوامبر – 1،2022) به طور کامل بازدید را از دست دادم @sapientoystudioنمایش انفرادی در گا،ی شوت! خداروشکر که میتونستم از طریق اریک و @lucify_gazetteتصاویر در اینجا برجسته شده است…!

KAWS:HOLIDAY SINGAPORE (نوامبر 2022) اگر یک ،اب‌بازی KAWS را در کنار نصب بادی KAWS:HOLIDAY SINGAPORE در مارینا بی می‌آورم، خیلی خوب می‌بودم، اما من یک ،اب‌بازی KAWS (حتی یک ،اب‌بازی غیرقانونی) ندارم. من ،ی را دارم که بتوانم با او تماس بگیرم تا برایم ع، بگیرد. پس من در خانه ماندم و در مورد آن با استفاده از تصاویر افراد دیگر پست کرد، و از دست دادن یک خاطره احتمالاً یک بار در زندگی من ~ LOL

«آن را بیاور»، 2023…!
به سلامتی،
اندی TOYSREVIL




منبع: http://toysrevil.blo،.com/2023/01/top-ten-toysrevil-happenings-in.html